bugija iwonicz | Do zmiany instalacji skłania mnie przedewszystkim to że samochód będzie zachowywał się jak na benzynie, z tego co słyszałem będzie też mniej palił gazu niż dotychczas, poza tym mam nadzieje że po zmianie instalacji skończą się problemy typu "wolne obroty" miałem wcześniej manualny krokowy, co jakiś czas musiałem ustawiać, żeby samochód w miare normalnie pracował na wolnych obrotach z czasem regulacja nie dawała rezultatu, teraz mam elektroniczny, który działał elegancko, aż któregoś dnia samochód zaczął się dławić, teraz nie wiem ile będzie kosztować taka regulacja na komputerze... Podsumowująć, chce sekwencje, żeby pójść w przód i nie mieć problemów z gazem, poprawa dynamiki, mam zamiar modyfikować silnik, więc zaczynam od sekwencji. Co do blossu, nie mam zdania i nie wiem czy to coś da pogrzewanie w średnicy przepustnicy:/ nie wypowiadam się... a co ty wiesz na ten temat |