Swiecaca kontrolka ukl. hamulcowego = co to moze byc?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam! od dwoch dni mam swiecaca sie kontrolke od hamulcow, poczatkowo mrugalo, przez chwile swiecilo,,,potem na stale swiecilo,,,pomyslalem ze ubytek plynu,,,ale plyn jest ponad poziom minimum. niee mam zadnych wyciekow, nic mi niee hamuje, niee sciaga podczas hamowania,,,i od tamtej pory caly czas swieci. jakie sa mozliwe usterki? bolec pod recznym? a moze jakis kabel od poziomu plynu zasniedzialy itp? prosze o rady THX
  
 
czy escorty miały czujnik zużycia okładzin ?? może klocki do wymiany ?? sprawdź jeszcze czujnik od ręcznego
  
 
czujniki okladzin odpadaja bo ich niee mam na bank ... mowisz ze ten od recznego hmmm....zobacze jutro p.s. ale jaki mialby zwiazek z migotaniem co chwile ??
  
 
Ale kolego w czasie jazdy czy na postoju ??

Bo jak w czasie jazdy to może płyn pływa i odkrywa się czujnik i wtedy wykrywa że jest za mało płynu

Spróbuj wtyczkę wyczyścić i może coś w tym ręcznym się dzieję, a próbowałeś zaciągnąć ręczny jak się nie świeci kontrolka ??

Asior chyba nie albo bardzo w to wątpię

I tak przy okazji witam w klubie problemów z kontrolkami mój się okazał poważniejszy :/
  
 
Cytat:
2008-07-11 23:23:54, COYOTE-25 pisze:
czujniki okladzin odpadaja bo ich niee mam na bank ... mowisz ze ten od recznego hmmm....zobacze jutro p.s. ale jaki mialby zwiazek z migotaniem co chwile ??



może gdzieś jest kabel od niego przetarty, z tego co mi wiadomo to on łączy kabel z masą.......
  
 
Mucha ale jak powiedzialem plynu mam az nadto powyzej poziomu min a wiec sporo. I tak jak powiedzialem zobacze co z bolcem od recznego, a migotanie to podczas jazdy bo na postoju to czesciej na stale....ale probowalem poruszyc na postoju,,,,ani to nie ustapilo...ani to niee zgaslo....caly czas mam swiecaca kontrolke
  
 
Kiedyś też tak miałem, płynu niby było ok, ale jak dolałem troszeczkę to pomogło. Spróbuj, nie zaszkodzi
  
 
Ja w RS miałem juz tak drugi raz, własnie tak jak opisujesz. Okazało sie ze tak sie swieci, mruga jak klocki sa zdarte po wymianie wszystko OK Wychodzi na to ze mam czujnik przy klockach, moze tez masz, sprawdz jakie masz klocki z obu strn. pozdro
  
 
Jeśli klocki mają czujnik, to wychodzą z nich 2 przewody, pamiętam to z poloneza, tak wieć gołym okiem można zobaczyć czy mają czujniki Ale osobiscie w escorcie nie spotkalem sie z tym
  
 
Jak masz płyn między min. a max. to napewno masz klocki lub tarcze lub to i to do wymiany. Mialem tak samo jak opisujesz pojechalem do mechanika to tarcz juz praktycznie nie bylo i klockow tez.
  
 
Mimo wszystko dolej płynu do max
  
 
gdzieś jakiś przewód jest przetarty bądź zaśniedziałe styki, dlatego na postoju pali się (bądź nie) na stałe a podczas jazdy migocze,
jeśli niemasz czujnika złużytych klocków to zużycie klocków czy tarcz nie ma żadnego wpływu na zapalanie się kontrolki jeśli płynu jest wystarczająco dużo,
jak napisałeś hamulce dobrze działają, nic nie ściąga, płynu masz dużo, czujnika klocków nie masz, to znaczy że coś z elektryką szwankuje,
szukaj na złączach elektrycznych i przewodach, sprawdź też pływak w zbiorniczku hamulcowym czy się niezaciął
  
 
Witam,
Ostatnio miałem to samo. Naprawde warto zacząć od dolania płynu, kosztuje grosze. To że zbiorniczek wygląda jakby miał odpowiednio dużo to nic nie znaczy. U mnie migała kontrolna w czasie jazdy - chlupotało w zbiorniczku. Dolałem i nie mruga. A wyglądało ze jest jeszcze sporo płynu ponad min.
  
 
panowie,,,problem rozwiazany,,,dolalem az pol tubki plynu hamulcowego i kontrolka zgasla,,,dziwne ze jeszcze plynu ponad poziom minimum mialem a ona swiecila,,,no ale...... teraz jest OK
  
 
Cytat:
2008-07-17 19:29:24, COYOTE-25 pisze:
panowie,,,problem rozwiazany,,,dolalem az pol tubki plynu hamulcowego i kontrolka zgasla,,,dziwne ze jeszcze plynu ponad poziom minimum mialem a ona swiecila,,,no ale...... teraz jest OK



prawidłowo że kontrolka się zapala kiedy płyn zbliża się do minimum, bo gdyby się zapaliła poniżej minimum to mogło by być za późno
w escorcie to i tak się późno zapala w nissanach to ledwo spadnie 2-3 milimetry poniżej maksa i już kontrolka się świeci