125p DOHC z Gazem

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam Serdecznie

Przymierzam się do zakupu takiego pojazdu z LPG. Jako że jestem laikiem w tej kwesti mam parę pytań:

1. Po za tym że silnik nie powinien stukać,ciec, kopcić itd. na co powinienem zwrócic uwagę w pierwszej kolejności w takim silniku
2. W jaki sposób oplaca się w nim OC jeżeli w dowodzie jest 1500 od tej pojemności? Czy ktoś wbił sobie w dowód 2.0 i w jaki sposób i gdzie płaci OC bo np. w Axa powiedzieli mi że 2.0 nie ubezpieczą.
3. Jakie są koszta naprawy takiego silnika bo wiadomo nie są już pierwszej młodości

Proszę o pomoc ewnetualnie o odnośnika do jakiegoś linka bo czasu mam niewiele i przyznam się szczerze, że nie dam rady wszystkiego tak ad-hock przeczytać i ogarnąć

Pozdrawiam

1. Trudno powiedzieć. Najlepiej by było zdjąć głowice i zobaczyć jak tam w środku jest. Powiem ci że Ja nie wiem na co Masz zwrócić uwagę.

2.Co do OC to ja mam w Polonezie 2.0 DOHC a w dowodzie 1.5. Nikt tego nie sprawdza więc bez przypału idziesz i go rejestrujesz tak jak było w oryginale. Ubezpieczałem w PZU.

3. Naprawy Jak naprawy remont generalny w Lublinie kosztuje 3,5 tysiąca zł. Podkreślam w LUBLINIE w innych rejonach kraju może być taniej lub drożej.

czemu wy ciągle mowicie zeby w czasie kupna zdejmowac glowice?? mamy XXI wiek, kto przy kupnie auta zdejmuje glowice?

pozycz od kogos manometr zmierz cisnienia, jak ma z 10 na kazdym garku to bierz i tyle a jak bedzie mial jeszcze cisnienie oleju to tym bardziej

10 atm na cylindrze to zadna rewelacja.

pewnie ze zadna ale jak jest na kazdym garku tyle samo to znaczy ze silnik nie jest zejsciowy i cos tam jeszcze pojezdzi

ja mam po 12 na każdym garze ale ile on oleju pali to porażka,ciśnienia oleju tez prawie brak.

Do jazdy na codzień te silniki są idealne w kancie ale do sportu to trzeba je przygotować z głową i kasą,zresztą blady i mar coś o tym wiedza.

nie no narazie chce z tego dupowóz a potem sie okaże jak z funduszami