MotoNews.pl
6 Uszkodzony po stłuczce (218293/26) - PT

Uszkodzony po stłuczce

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witajcie. Dziś miałem pecha. Samochód mój zaparkowany stał na ulicy pod domem ja w domu, a za chwilę mój brat wskakuje że gośc przerysowal mi całą prawa strone auta urwal lusterko i ucikac zaczal. Spial jego numery. Wyskoczylem patrze a gosc stoi 300 m dalej. To krzycze do braciaka dzwon na policje a my z ojcem w dluga za nim. Przywalil w krzewy chcial wycofac i uciec ale dogonilem hama wyciganalem kluczyki a ojciec goscia. A klient ledwo na nogach. No i teraz sie musze bujac z ubezpieczycielem. Pierwsze badanie wykazalo ponad 2 promile

nie znam się na tyle, i sam Na Wielkie Szczęscie nie miałem jeszcze przyjemnosci z tym walczyć w podobnych okolicznosciach.
Brak słów Na tych co jadą/jeżdzą nadupceni a Tymbardziej jakby przykasował moją "budę" uruchomił bym automatycznie którąś z juz dwóch "niespodziankek" które wożę w bagażniku

Cytat:
2008-08-24 21:11:36, misiekwwa pisze:
Witajcie. Dziś miałem pecha...

ja bym to nazwał WIELKIM FARTEM...

przypadki, że takiego delikwenta da się złapać na gorącym /po/uczynku...są rzadsze niż trafienie 6-tki w lotka przez sąsiada...

a tu ??...sprawca jest, zero wątpliwości ...tylko się dobrze zakręcić i jesteś kupę kasy do przodu ..

Gratuluję !

bogdan nie wiem czy tyle kasy bo najgorzej to z lusterkiem w drobny mak a drzwi przod tyl i zderzak oraz blotnik to mam wrazenie ze tylko jego lakier zostal na moim no moze trcohe przytarte ale nieznacznie, zero wgniecen

Cytat:
2008-08-24 21:54:18, misiekwwa pisze:
bogdan nie wiem czy tyle kasy bo najgorzej to z lusterkiem w drobny mak a drzwi przod tyl i zderzak oraz blotnik to mam wrazenie ze tylko jego lakier zostal na moim no moze trcohe przytarte ale nieznacznie, zero wgniecen

Trza było inakszy... Najpierw z gościa wyciągnąć jako "odszkodowanie" kasy na maksa (z tego co słyszałem rozmowy zaczynają się od 5000 zł) Potem po zainkasowaniu... zadzwonć po gliny i podac nr rej.