Jak wyczyścić wtryski????? Scoupe

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich. Pytanie jak w temacie. Troche mi leją i wiąże to z nadmiernym zużyciem paliwa. Aha i nie oczekuję tu porad w stylu: "wlej dodatek do paliwa". Prosze o rade jak to zrobić po wymontowaniu i czy w ogole mozna to zrobić.

Z gory dzieki i pozdro dla wszystkich
  
 
Raczej ciężka sprawa Możesz spróbować wymyć pędzelkiem w benzynie ekstrakcyjnej. Jakiekolwiek dłubanie odpada.
Pozdro
  
 
Witam, ja troche z innej beczki, jak sprawdzic czy wtrychy leją?? i ile twoj scoup pali? pozdrawiam
  
 
Najlepiej wzrokowo . Wymontować listwe z wtryskami, odpiąć zapłon (cewkę), kręcić rozrusznikiem i patrzeć jak podają paliwo. Powinna być mgiełka.
A mój sCoupe pali ok 13-15 l/100km ale LPG
Pozdro
  
 
Bo u mnie wtryski stukaja, tak delikatnie, myslalem ze to zawory ale mechanik powiedzial ze to wtrychy. dodam tylko ze moja lantra ma 84KM a ciagnie jak stary maluch i jeszcze ze zbiornika wcina. A i po wykreceniu swiec okazalo sie ze koncowki sa biale, ale na elektrodzie byl taki dziwny nagar, jakby kamyczki... O co moze chodzic? czy to moga byc lejące wtryski?
  
 
Cytat:
2007-02-02 08:10:53, grzesik1 pisze:
Bo u mnie wtryski stukaja, tak delikatnie, myslalem ze to zawory ale mechanik powiedzial ze to wtrychy. dodam tylko ze moja lantra ma 84KM a ciagnie jak stary maluch i jeszcze ze zbiornika wcina. A i po wykreceniu swiec okazalo sie ze koncowki sa biale, ale na elektrodzie byl taki dziwny nagar, jakby kamyczki... O co moze chodzic? czy to moga byc lejące wtryski?



Wiesz niechciałbym tu pochopnie kogoś obrażać ale jakoś nie wyobrażam sobie żeby wtryski stukały. A tym bardziej tak żeby to wogóle było słychać. No i wogóle czepić się ich jak nawet nie sprawdził czy leją. Moja rada - zmień mechanika. Może się myle, ale na chwile obecną mam taki zdanie. Może ktoś mnie naprostuje.
Mój Scoupe pali ok 12l ale silnik ma dopiero 750km po remoncie
  
 
Cytat:
2007-02-02 07:48:43, doman1001 pisze:
Najlepiej wzrokowo . Wymontować listwe z wtryskami, odpiąć zapłon (cewkę), kręcić rozrusznikiem i patrzeć jak podają paliwo. Powinna być mgiełka. A mój sCoupe pali ok 13-15 l/100km ale LPG Pozdro


Ja mam mgiełkę, ale dopiero ok 7cm za "dyszą" więc to chyba jeszcze nie to. Mam racje?
  
 

nigdy tego w hyund nie widzialem ani nie robilem,
ale w hondzie rownomiernie szlo, prawie od samego wtrysku
  
 
A czy ktoś sie orientuje czy wtruski w turbo i N/A są takie same?
Bo mam listwe od turbo.
  
 
Cytat:
2007-02-02 13:21:51, BartBartez pisze:
A czy ktoś sie orientuje czy wtruski w turbo i N/A są takie same? Bo mam listwe od turbo.



Wtryski w turbo sa wydajniejsze.

A co do "stukania" wtrysków to oczywiście że je słychać ale porównałbym to bardziej do cykania Zrób eksperyment skoro masz wolne wtryski Podepnij taki jeden pod akumulator to wtedy usłyszysz
Pozdro
  
 
Cytat:
2007-02-02 15:55:17, doman1001 pisze:
Wtryski w turbo sa wydajniejsze. A co do "stukania" wtrysków to oczywiście że je słychać ale porównałbym to bardziej do cykania Zrób eksperyment skoro masz wolne wtryski Podepnij taki jeden pod akumulator to wtedy usłyszysz Pozdro


A myślisz, że słychać je przy uruchomionym silniku???
jak tak to przepraszam
A jaki byłby efekt gdybym zamontował wtryski od turbo???
  
 
Tak może je być słychać przy zapalonym silniku ale to o niczym nie świadczy.
Jak zamontujesz wtryski od turbo to będzie go zalewać i nic dobrego z tego nie wyniknie
Pozdro
  
 
czesc
Co do podpinania wtryskow pod akumulator to bym nie radzil.
Chyba ze masz wprawe i odlaczysz je po ok 20ms, w przeciwnym razie mozesz zjarac cewke wtryskiwacza

Wtryski turbo maja mniejsza rezystancje od normalnych.
nie zakladaj bo bedzie go zalewac dak jak mowi doman1001

mgielka powinna tworzyc sie tuz za dysza, i sprawdz symbol wtrysku bobrze bo sa rozne( wydajniejsze i mniej wydajne a ECU podaje na wtryskiwacz mase na okreslony czas w ms i jak bedziesz mial wydajniejsz to moze ci troszke wiecej palic i troszke go zalewac)

Wtryski u mnie tez cykaja (slychac je) sale napewno nie stukaja
  
 
Cytat:
2007-02-02 17:22:55, karol208 pisze:
nie zakladaj bo bedzie go zalewac dak jak mowi doman1001



Będzie zalewać bo maja większą wydajność dostosowaną do turbo
  
 
Cytat:
2007-02-02 17:30:26, doman1001 pisze:
Będzie zalewać bo maja większą wydajność dostosowaną do turbo



no dobra jesli maja wieksza wydajnosc bo sa wieksze ok.
ale wlasnie sygnal dla nich idzie z ecu, wiec w zasadzie powinny dac taka sama dawke paliwa i podac zgodnie z czasem ecu,
rozumiem ze sytuacja by byla na odwrot
komp z T/C a wtryskiwacze N/A
czy sie myle
  
 
No dobra sygnał idzie z ECU na jaki czas otworzyć wtryski ale wtryski o większej wydajności mają większe dysze więc w tym samym czasie będzie podane więcej paliwa (otworza się na taki sam okres czasu ale paliwa podadzą więcej bo ciśnienie na listwie jest stałe). Nie wiem jak to jeszcze napisać i czy nie wyszło mi masło maślane
Rerasumując będzie zalewać i wzrośnie spalanie.
Uff
Pozdro
  
 
myslalem ze wieksze spokojnie podadza tylko tyle paliwa ile z n/a
no to one juz w tym momencie zalewaja ?
  
 
Cytat:
2007-02-02 20:27:47, doman1001 pisze:
No dobra sygnał idzie z ECU na jaki czas otworzyć wtryski ale wtryski o większej wydajności mają większe dysze więc w tym samym czasie będzie podane więcej paliwa (otworza się na taki sam okres czasu ale paliwa podadzą więcej bo ciśnienie na listwie jest stałe). Nie wiem jak to jeszcze napisać i czy nie wyszło mi masło maślane Rerasumując będzie zalewać i wzrośnie spalanie. Uff Pozdro


Może i wyszło masło maślane ale najważniejsze że załapałem o co chodzi. Chociaż właśnie teraz w czasie pisania tego postu wpadła mi nutka wątpliwości. Mianowicie na wolnych obrotach a nawet na wyższych(do momentu włączenia się turbinki) silnik działa jak N/A - zgadza się? Dostaje tak samo mało powietrza co N/A i musi wytworzyć taką samą mieszankę jak N/A, więc wtryski muszą podawać tak samo mało paliwa jak N/A - bo inaczej by go zalewało. Mam rację czy musze się wstydzić??
  
 
Cytat:
2007-02-02 21:55:52, BartBartez pisze:
Może i wyszło masło maślane ale najważniejsze że załapałem o co chodzi. Chociaż właśnie teraz w czasie pisania tego postu wpadła mi nutka wątpliwości. Mianowicie na wolnych obrotach a nawet na wyższych(do momentu włączenia się turbinki) silnik działa jak N/A - zgadza się? Dostaje tak samo mało powietrza co N/A i musi wytworzyć taką samą mieszankę jak N/A, więc wtryski muszą podawać tak samo mało paliwa jak N/A - bo inaczej by go zalewało. Mam rację czy musze się wstydzić??



No tak tylko trzeba sie liczyc z tym ze ecu tez jest turbo i wturbo sa jeszcze dwa zawory przy regulatorze ciśnienia paliwa i zawór stabilizujący ciśnienie doladowania (oba sterowane przez ECU)
cisnienie w listwie jest zwiekszane przy wysokich obrotach przez co podczas otwarcia wtryskiwacza przeplywa wieksza ilosc paliwa niz przy nizszym cisnieniu paliwa w listwie wtryskowej

[ wiadomość edytowana przez: karol208 dnia 2007-02-02 22:22:09 ]
  
 
no tak jak juz jest b9o nie wiem
wtryskiwacz z gt wytworzy takie samo cisnienie jak ten z na ???bo zalezno jest to od cisnienie na listwie