Gotuje sie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam
znowu wracam z moim problemem z ogrzewaniem

wyglada to tak:
wszystkie suwaki i regulacje dzialaja w calym swoim zakresie ,ale caly czas dmucha dosyc gorace powietrze im nizej tym cieplej ,przy suwaku ustawionym na zimno ,musze w tym upale jezdzic w grubych butach bo stopy mozna poparzyc .
Totalna masakra zaczyna sie jak dam na pozycje czerwona, mozna poparzyc paluchy a wyloty zaczynaja sie wyginac z ciepla

co to moze byc????
czy moze to byc wina nagrzewnicy ?? jakiegos zapowietrzonego obiegu wody ?? prosze pomozcie

temperatura wody jest caly czas na 82 stopnie


[ wiadomość edytowana przez: disel dnia 2003-07-27 15:54:04 ]
  
 
sprawdż czy silniczek regulacji klapki ciepło - zimno funkcjonuje( przy pedale gazu, jest przykręcony na trzy wkręty), regulując suwakiem ciepło- zimno oś powinna się obracać- tylko to powoduje zamknięcie klapki nawiewu ciepłego powietrza.
tak jest u mnie
  
 
Hmmm kto ma silniczek, ten na elektrycznie . U mnie jest po prostu krótka linka sterująca klapką zimno-ciepło. Niedawno też borykałem się z takim problemem i w końcu wiem, od czego był kawałek plastiku, który kiedyś znalazłem pod wycieraczką... był to kawałek zaczepu tej właśnie linki od strony suwaka. Umocowałem linkę i teraz mam w końcu w pełni (nie tylko ze środkowych kratek) zimny nawiew...

Pzdr
  
 
linka dziala regulacja tez dziala tylko ze wyglada to tak: na pozycji niebieskiej wieje cieplo a na czerwonej cholernie cieplo
  
 
Dokładnie tak miałem - Linka nie miała podparcia i nie zamykała do końca klapki - więc ciepłe powietrze i tak przedostawało się do środka. A otworzyć bardziej też można było Może coś podobnego to jest...
  
 
Salmon chlopie jak masz racje to mas zu mnie duuuuzego browca tylko teraz powiedz jak sie do tego zabrales
  
 
Ja zacząłem "od dupy strony" , ale dzięki temu przynajmniej poznałem zasadę działania . Opracowałem prosty sposób na sprawdzenie: jeśli też tak jak ja masz ręczne, a nie siakieś elektryczne sterowanie klapką c-z powietrza, to po zdjęciu osłony nad pedałami, jak lukniesz (najlepiej położyć się ) między kolumnę kierownicy a konsolę środkową, na wysokości podszybia jest koniec tego cięgła sterującego temp. nawiewu, umocowany do dźwigni sterującej klapką. Jeśli w pozycji "zimne" dźwignia DA się jeszcze pocisnąć, do całkowitego zamknięcia klapy, to będzie prawdopodobnie ta przyczyna. Aha, w celach testów "szczelności" można łatwo odłączyć cięgno, uwaga tylko na plastikowy zatrzask, którym jest przypięty koniec pancerza, straśnie łamliwy . Jesli chcesz obejrzeć sobie regulatorki, to najlepiej od razu odłącz, to cięgno jest bardzo króciutkie i szarpiąc się później z zestawem regulatorków łatwo któryś koniec obłamać. Ja miałem własnie walnięty uchwyt od strony suwaka, więc dziurka, opaska zaciskowa x2 i po kłopocie .

Pozdrowienia i powodzenia
  
 
do tego doszedlem 2 tygodnie temu i ciegno domyka klapke na max przynajmniej tak to widze !!!
  
 
No to kończą mi się pomysły... Może rozpięty gdzieś jest kanał ???
  
 
salmon musze sie przyznac do bledu jednak byl kawalek luzu na tym ciegnie najpierw sprawdzalem 3 razy!!!!!!!!!!! ale zawsze zbyt szybko

linka byla troszke za dluga zrobilem petelke na lince i juz dociaga do konca

dzieki jeszcze raz