| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
liked AR 156 SW Chorzów | 2005-09-08 15:10:09 czesc wszystkim.. mam pytanko:
wlasnie sciagnalem sprzeglo.. kola jeszcze nie sciagnalaem, ale zauwazylem ze z kolem ma cos wspolnego czujnik polozenia walu- nie znam sie . mozna zalozyc kolo ktore jest z silnika bez tego czujnika?? planaowana modyfikacja to kolo i sprzeglo z 1,6 ktore mam, ewentualnie czy kolo z 1,6efi powinno pasowac bez problemow? (ewntualnie takie moge miec )
dzieki za pomoc |
liked AR 156 SW Chorzów | 2005-09-08 18:07:49 hmm.. nikt nie ma pojecia? |
kat Renault Laguna 2,2TD Koszalin | 2005-09-08 18:13:50 Bez czujnika położenia wału nie będzie iskry, bo to on daje sygnał do aparatu zapłonowego.
Tak mi się wydaje, może ktoś kto wie napewno sie odezwie. |
liked AR 156 SW Chorzów | 2005-09-08 18:25:08 glownie by mi chodzilo o to, czy mozna zalozyc kolo z 1,6 efi do 1,4 mono?? czy bedzie cos szwankowac z tym czujnikiem? |
Sinuspi Sympatyk FEFK 2 x Ford Escort MK7 Radom zwany R0ndoM ex #145 | 2005-09-08 20:38:07 Myśliciem że inżyniery by zrobiły nam takie draki ?? jeżli ktoś by np zapomniał |
liked AR 156 SW Chorzów | 2005-09-08 21:50:31 no dobra.. zapytam jeszcze raz czy kolo zamachowe z 1,4 mono i 1,6 efi jest takie same? bo mocowaania docisku napewno tak!! |
maciek701 Sympatyk FEFK Tychy | 2005-09-09 09:44:10 czujnik halla musisz miec... inaczej nawet nie odpalisz autka... wiec jesli kolo z 1.6 efi bedziewspolgralo z tym czujnikiem to mozesz je zalozyc. |
Sinuspi Sympatyk FEFK 2 x Ford Escort MK7 Radom zwany R0ndoM ex #145 | 2005-09-09 10:10:32
Nie jest takie samo jak moze być Liked, to tak jakby załozyć od 125p do 126p |
liked AR 156 SW Chorzów | 2005-09-09 18:17:11
sinus... wlasnie moja jessi jezdzi na sprzegle 220mm od 1,6 efi a co lepsze... jezdzi to sprzeglo na moim kole zamachowym z 1,4
porada dla panow z tego dzialu: sprzeglo 1,6efi i 1,4 mono... maja identyczne mocowania i wilkosc docisku.. smialo mozna zamieniac
a swoja droga.... fajnie smiga |
kornat BMW e-39 530d Wrocław | 2005-09-09 19:17:02 Pewnie należałoby sprawdzić czy zgadza się ilość zębów na kole,coby nie było przekłamań na tymże czujniku, tak sobie myślę ale to nic pewnego |
liked AR 156 SW Chorzów | 2005-09-09 23:25:15
o tym samym pomyslalem.. czy otwory z tylu kola do czujnika polozenia sa tak samo rozmieszczone. ale to juz nie ma znaczenia.... docisk z 1,6 ladnie podchodzi na kolo z 1,4 |
ZieleTDH Sympatyk FEFK Czerwony Gromiasty SIERADZ | 2008-08-05 10:23:33 To i ja sie podłacze pod stary topic...
Chcialbym troche odchudzic kolo zamachowe w swoim. Pytanie brzmi, jak mi ktos to stoczy, czy ten czujnik nie dostanie jakiegos "wirusa" bo ten czujnik bierze sygnal z tego kola, jak je troche stocze czy mi ten sygnal nie zginie?? malo sie znam na tego typu "tuningu" dlatego pytam. I ewentualne wywarzanie tez czegos nie pomiesza?? Robil juz ktos? jaki koszt, sa jakies efekty??Do KZK przydalby sie lepszy doł, no i wkrecanie ;P TUTAJ troche poczytalem, ale oni chyba nie maja sygnalu z kola [ wiadomość edytowana przez: ZieleTDH dnia 2008-08-05 10:25:12 ] |
jozwa_maryn Będzin | 2008-08-05 16:17:55
o czujnik halla sie nie martw, mniejsza masa kola nic nie wnosi z jego punktu widzenia. ile % chcesz odelzyc? wazne,aby nie przesadzic. co do efektow to silnik bedzie sie szybciej wkrecal z dolu i w zasadzie tyle. Natomiast jest tez kilka wad, np zwiekszy sie znacznie wrazliwosc silnika na wzniesienia, bedzie nie tylko wkrecal sie szybciej ale i szybciej spadal z obrotow co moze utrudniac zmiany biegow,redukcje itd. Takze na gorze silnik bedzie sie gorzej krecil, spadnie V-max. No i to w zasadzie tyle. Aby zrobic to profi nalezaloby wywazyc nie tylko same kolo,ale takze wał korbowy. wywazyc dynamicznie oczywiscie. ja osobiscie darowalbym sobie. pozdro |
ZieleTDH Sympatyk FEFK Czerwony Gromiasty SIERADZ | 2008-08-06 00:01:59
im duzej nad tym mysle tym bardziej mi sie to juz nie podoba bo wkreca i tak sie dobrze, bez szpery ciezko z trakcja, kupie nowe sprzeglo i bedzie lala ![]() |