MotoNews.pl
  

Low power powyżej 4500rpm

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
wiem ze powinienem isc z tym do swojego mechanika rodzinnego ale zamiast porady dostane [...] ze co ja wyprawiam wiec zwracam sie do was

a wiec jak zwykle pojazd mk IV 1,6 90km na LPG..od paru dni mam cus nietak, tzn powyzej 4500 auto sie "zamula", nie chce sie rozpedzac, na kazdym biegu mam to samo,przy wcisnieciu w podloge gazu jest podobnie.., jezdze na LPG jesli to cos pomoze i mam cos w baku zeby nie bylo porad w stylu "dotankuj"..pytam bo czasem takie obroty mi potrzebne przy wyprzedzanku..aa 2 dni temu przepalil mi sie palec zaplonowy ale wymienilem jesli to cos do rzeczy moze miec..
  
 
mi się tak działo jak miałem mało lpg ;]
  
 
no wlasnie mowie, powinienem tam miec jakies 20zl w baku bo moze jestem glupi ale nie ma szans zebym wytracil 50zl w 6 dni


[ wiadomość edytowana przez: Rurzowy_Rzufff dnia 2008-07-24 23:34:27 ]
  
 
heh, przelacz na benzyne to bedziesz wiedzial czy to wina gazu czy nie...
  
 
a co to moze byc jesli to nie gaz? bo liczylem teraz i wiecej jak 80km nie zrobilem wiec musialbym miec spalanie ok 25/100 zeby miec pusty bak, wiec wykluczam taka mozliwosc..chyba ze cos z instalacja?
  
 
pozwolę się dopisać
Żółwiu - wybacz proszę

otóż mój szosowy pomykacz 1 koma 4 zasilany podmuchami wiatru i Pb 98 ma "dziurę" przy obrotach rzędu 4500-4800
Chodzi głównie o to że przy tych obrotach staje się mułem i dalej już sobie nawet nieźle radzi...
Co może być tego przyczyną

P.S
ten silnik nigdy nie widział ani nie poczuł elpidżi z czego jestem dumny choć czasem przyprawia mnie to o łzy na stacji benzynowej
  
 
Zapchany katalizator (lub ktorys tlumik),filt powietrza brudny (zasyfialy )
  
 
arekCLX to nie to bo ostatnio dzialalo ladnie jak gonilem megana coupe

a moze byc to spowodowane tym ze silnik nie ma temperatury roboczej tzn jade od jakis 3-4 km ale np w deszczu i nie ma temperatury odpowiedniej tzn jest na tym dolnym polu a nie ponizej..?
  
 
Cytat:
Zapchany katalizator (lub ktorys tlumik),filt powietrza brudny (zasyfialy )



eee cos mnie sie zdaje ze katalizatora to w takich bolidach nie ma nawet tlumik - nie wiem..a flirt zdaje mi sie ze stary nie jest..ale obadam jesli sie nie poprawi..
  
 
ojj panowie... albo jest problem w wydechu.. albo...


jak sie auto dlawi do ok 4000 obrotow to czesto spowodowane jest zbyt uboga mieszanka.. jak powyzej - z reguly za bogata...
  
 
zółwiu, zimny silnik LEPIEJ chodzi
  
 
u mnie wszystko jest na odwrot - zimny mi gasnie, cieply pracuje serowo
  
 
a u mnei zimny potwór mocy

A mam tak że na niskich nie ma mocy, zeby ruszyc trzeba powyzej 1,6 rpm przygazowac bo sie zdusi. I czemu?
  
 
mi na zimnym ponizzej wspomnianych 1600 pracuje nierowno i gasnie wiec sam nie jestes..
  
 
najpierw trzeba sprawdzic wszystkie nieszczelnosci
  
 
mala poprawka..jechalem dzis..on nie ma powera powyzej 3500 a nie 4500 wiec jest gorzej niz myslalem..zatankowalbym v-powera i sprawdzil ale shell najblizszy jest w dzierzoniowie bodajze..bo na orlenie zatankowac i sprawdzic to chyba nie jest dobry pomysl z tymi ich sikami pb 98..chyba ze na bp jest lepiej..
  
 
Próbowałeś na PB 95 ?
  
 
nie, ale szczerze mowiac boje sie ze jak zatankuje to dziadostwo na orlenie to nigdzie nie pojade
  
 
a wiec tak, testowalem na pb 95...auto rozpędza sie jak glupie i lepiej pracuje. wiec moze to wina gazu..
powiedzcie mi, moglo byc tak ze grubas na orlenie [bo to w koncu orlen] zatankowal mi jakies siki? objawy byly by takie same? bo po nich wszystkiego mozna sie spodziewac..

aa, jest jeszcze jeden problem..probowalem auto przelaczyc spowrotem na gaz...auto nie chce zapalic, HELLP! zachowuje sie jakby iskry nie bylo, gaz sekwencja..testowalem tez bez ustawionego paliwa zadnego bo myslalem ze gazem zalany ale nic.., na PB zas tez odpali ale tez nie za pierwszym razem [objawy te same], ale jednak zapala...

pomozcie prosze
  
 
sprawdź Kolego czy masz płyn chłodniczy w normie i czy reduktor/parownik nie zamarza