MotoNews.pl
  

Ułożenie BLOSa w RS2000 pion/poziom/pod kątem? (foto)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam zamontowanego BLOSA w swoim RS i jestem bardzo zadowolony z niego (wczesniej mikser) he he teraz to bez porównania szczególnie na benzynie z 30PS więcej niż na mikserze
Pytanko mam bo nie wiem jak powinien być ułożony BLOS; pionowo, poziomo czy pod kątem w celu osiągniecia jak najlepszych osiągów??
U mnie to wygląda tak:





dlatego pytam ponieważ na gazie jest odczuwalnie słabszy niż na benie.
P.S. u RemikGT wykres z hamowni na blosie gaz/benzyna moc podobna i on sam mówi ze nie czuć różnicy


[ wiadomość edytowana przez: everlast dnia 2008-07-24 17:45:59 ]
  
 
tak na marginesie wiem ze bedziecie mysleli ze ten stożek ma strasznie gorąco i ciągnie upał do silnika ale to tylko wtedy kiedy stoi w korku
Bo zamontowany ma dolot zimnego powietrza (wprost na stożek):


To tylko tak na marginesie poza tematem
  
 
najbardziej optymalne ułożenie BLOS-a to pozycja pionowa
  
 
teoretycznie powinien być jak najbardziej w pionie ale dopuszczalne jest przechylenie go jak u ciebie
ps. rozkręć tą śrubę na maxa co masz na przewodzie blos sam reguluje sobie dawkę gazu
  
 
dzięki panowie o to mi chodziło srube mam rozkręconą na maksa jeszcze jeden zwój i odpadnie reduktor BRC 140kW i BLOS daje rade
właśnie ide go przestawić najbardziej pionowo jak tylko maska pozwoli (moze czubek blosa skryje sie w garbie maski ) he he joke


[ wiadomość edytowana przez: everlast dnia 2008-07-24 17:57:18 ]
  
 
Nie rozkręcaj tej sruby na węzu,tylko ją usuń
  
 
Cytat:
2008-07-24 17:52:05, cinus pisze:
blos sam reguluje sobie dawkę gazu


Jest na dole regulacja blosa(na wolnych i na wysokich obr.)
Duże pokrętło i w nim małe
  
 
Oki usune ja Remik bo wiem ze masz blosa i ci fajnie smiga na nim o czym swiadczy wykresik Teraz jak go postawiłem pionowo (prawie) to chodzi o niebo lepiej! ale i tak bez porównania do beny
dj tados; a który jest od regulacji wysokich obrotów to małe czy duże pokrętło bo wolne obroty są ok ale wydaje mi sie ze przyspieszenie jest równe w całym zakresie obrotów na gazie a na pb powyżej 4000obr/min dostaje tego momentu a na gazie tego nie czuje i w którą strone mam popuścić tak jak sie odkręca (lewo) to dam mu więcej na wysokich obrotach, czy jak??
dzisiaj zmierzylem czas do setki na gazie 10sec a na benie 8,3sec więc różnica spora.. tzn i tak jestem prze zadowolony (czego chciec od 17 letniego auta)
Jak dobrze pojdzie to na mtm w Bielsku go przehamuje i rzuce wykresem /jak narazie chce go doprowadzic do jak najlepszego stanu szczególnie chodzi o moc/


[ wiadomość edytowana przez: everlast dnia 2008-07-24 21:40:28 ]
  
 
blosa regulujesz na analizatorze spalin ,jak raz wyregulujesz dawkę dużą sruba nie tykasz jej ta mała jest od regulacji wolnych obrotów, ta pod ta większą tej obok wogle nie ruszaj,i osobiscie postarałbym się skrócic droge łacząca blosa z parownikiem,a prosze bez szydery z wykresami sa fatalistyczne
  
 
chodziło mi głownie o wykres gazu bo w porównaniu do benzyny jest prze (jak sekwencja) Mój był regulowany na analizatorze więc nie bede sie nim bawił bo wszystko chodzi jak powinno widocznie
Gaz jest od bujania a benzyna od ścigania
P.S. Remik a ile ci gazu bierze jak deptasz bo mi max 12l a tak srednio to 10l/100km /wydaje mi sie ze mało... ale nie narzekam/
Droga parownik - blos jest najkrótsza jak sie dało u mnie, 20-25cm to nie jest tak zle chyba, dobrze reaguje na pedał gazu

[ wiadomość edytowana przez: everlast dnia 2008-07-24 21:50:26 ]
  
 
Cytat:
2008-07-24 21:37:28, everlast pisze:
Jak dobrze pojdzie to na mtm w Bielsku go przehamuje i rzuce wykresem /jak narazie chce go doprowadzic do jak najlepszego stanu szczególnie chodzi o moc/ [ wiadomość edytowana przez: everlast dnia 2008-07-24 21:40:28 ]



to moze razem sie wybierzemy ja codziennie jestem w bielsku bo tam pracuję )
  
 
nie wiem ile mi pali,tankuje jak się konczy
  
 
ja jestem za, tez pracuje w bb (od 2.08-18.08 jestem niedostępny ale po tym terminie jak najbardziej) jak cos to priv
  
 
dobra dobra Remik wiem że skromny jestes i nie lubisz sie chwalic ważne ze taniej niz na PB
  
 
Cytat:
2008-07-24 22:02:39, everlast pisze:
dobra dobra Remik wiem że skromny jestes i nie lubisz sie chwalic ważne ze taniej niz na PB


powaznie pisze nie wiem , ile kiedyś na trasie wziął 10 ale to jak sobie leciałem 160 a w miescie na 34 litrach robię ok 300km z dośc czestym butowaniem
  
 
Cytat:
2008-07-24 22:04:17, RemikGT pisze:
powaznie pisze nie wiem , ile kiedyś na trasie wziął 10 ale to jak sobie leciałem 160 a w miescie na 34 litrach robię ok 300km z dośc czestym butowaniem


to podobnie jak u mnie tylko w tym jeszcsze z 50km na benzynie, butla 32litry, w sumie to tego BLOSa moge szczerze polecić
  
 
Jak byś planował jakieś hamowanko w MTM'ie daj znać, może ktoś się więcej zbierze i zniżkę dostaniemy.
Poza tym podobno średnio tam im hamownia działa.
  
 
wejscie i wyjscie BLOSA musza byc w poziomie, a regulacja na analizator spalin i śmigasz jak na PB
  
 
ja bym na Twoim miejscu przerzucil reduktor blizej blosa, ja w starym esku mialem przy zbiorniczku na plyn hamulcowy - no i bym nizej nie Ty masz, bo teraz masz na granicy wysokosci wody w ukladzie chlodzenia... pozatym droga do (wtedy jeszcze) miksera miala 10cm...
  
 
Cytat:
2008-07-25 10:33:03, Kamil_K pisze:
wejscie i wyjscie BLOSA musza byc w poziomie, a regulacja na analizator spalin i śmigasz jak na PB


Chyba w pionie chciałes zaznaczyć sam masz w profilu w pionie i dziwie sie jak ci sie to pod maska miesci
ustawilem go juz w pionie