Brak wysokich obrotów Toyota Camry

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, niedawno robiłem remont silnika w swojej Toyocie Camry 3.0 V6 a to dlatego że brała olej, zmieniłem więc pierścienie, uszczelniacze i zplanowałem głowice. Silnik cyka lecz pojawił się mały problem:
kiedy odpalam auto rano powinno ono chodzić na wysokich obrotach (chyba około 2000obr/min) a jest poniżej tysiąca i gdy przejadę kilkaset metrów to na luzie auto gaśnie ale gdy złapie temperature to jest wszysko ok. Teraz jakoś sobie z tym radze ale w zime to będzie problem. Bardzo prosze o pomoc bo słyszałem że ponoć istnieje jakiś czujnik obrotów reagujący na temperature wody ale jeśli takowy jest to gdzie sie znajduje.
POZDRAWIAM
  
 
Cytat:
2008-07-23 12:11:31, fala1981 pisze:
Witam, niedawno robiłem remont silnika w swojej Toyocie Camry 3.0 V6 a to dlatego że brała olej, zmieniłem więc pierścienie, uszczelniacze i zplanowałem głowice. Silnik cyka lecz pojawił się mały problem: kiedy odpalam auto rano powinno ono chodzić na wysokich obrotach (chyba około 2000obr/min) a jest poniżej tysiąca i gdy przejadę kilkaset metrów to na luzie auto gaśnie ale gdy złapie temperature to jest wszysko ok. Teraz jakoś sobie z tym radze ale w zime to będzie problem. Bardzo prosze o pomoc bo słyszałem że ponoć istnieje jakiś czujnik obrotów reagujący na temperature wody ale jeśli takowy jest to gdzie sie znajduje. POZDRAWIAM


Ktory rok prod??
  
 
Toyota jest z 1993 roku wersja amerykańska
...zauważyłem również że jadąc na pierwszym biegu bez gazu czyli na obrotach silnika, że autem strasznie szarpie a wcześniej tego nie miałem
  
 
Pomoże mi ktoś bo nie wierzę że nikt nie wie co to może być
  
 
Cytat:
2008-07-28 00:54:15, fala1981 pisze:
Pomoże mi ktoś bo nie wierzę że nikt nie wie co to może być


Zawor ISC pod przepustnica do czyszczenia.
Co sie tyczy nierownej pracy to zmierz cisnienie sprezania ,poogladaj swiece na ktorym cylindrze jast inaczej i albo brak iskry-kable albo zacinajacy sie wtryskiwacz ,zalezy jak wyglada swieca.
  
 
Cytat:
2008-07-29 10:16:46, Bigelektron pisze:
Zawor ISC pod przepustnica do czyszczenia. Co sie tyczy nierownej pracy to zmierz cisnienie sprezania ,poogladaj swiece na ktorym cylindrze jast inaczej i albo brak iskry-kable albo zacinajacy sie wtryskiwacz ,zalezy jak wyglada swieca.



Dziękuje za pomoc, jeżeli chodzi o świece to są nowe NGK, przewody jeszcze stare, więc może rzeczywiście to ich wina, jeszcze raz DZIĘKUJE
  
 
Cytat:
2008-07-30 09:23:52, fala1981 pisze:
Dziękuje za pomoc, jeżeli chodzi o świece to są nowe NGK, przewody jeszcze stare, więc może rzeczywiście to ich wina, jeszcze raz DZIĘKUJE


Mala poprawka w Camry V6 USA jest chyba silnik krokowy z boku kolektora ssacego ,zamiast ISC pod przepustnica najlepiej zrob zdjecie to wskaze odpowiedni element,bo sa dwa rozwiazania ukladu stabilizacji obrotow biegu jalowego
  
 
Cytat:
2008-07-30 19:26:32, Bigelektron pisze:
Mala poprawka w Camry V6 USA jest chyba silnik krokowy z boku kolektora ssacego ,zamiast ISC pod przepustnica najlepiej zrob zdjecie to wskaze odpowiedni element,bo sa dwa rozwiazania ukladu stabilizacji obrotow biegu jalowego



Wielkie dzięki za pomoc!!! Nie wiem co się stało ale Toyota zaczęła pracowac na zimnym silniku normalnie, ma obroty na poziomie prawie 2000 i wszystko jest ok. samo jej przeszło.
Pozostał mi tylko problem szarpania samochodu gdy jadę na "jedynce" czy "dwójce" bez gazu
  
 
Jeśli to 3VZ to jest silnik krokowy pod przepustnicą.

1MZ był od FL, czyli roczniki 94-96

pzdr