| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
fatboy82 LOB WETERAN A 3.0 24V R6 Warszawa | 2008-10-30 19:10:22 Rotex? a co to za firma, pierwsze slysze
Starte sa rowno na calej powierzchni czy jednej strony - wtedy kat nachylenia kola masz skopany i tnie opone rowne. Jak sa rowno znaczy ze masz zbyt ciezka noge i lubisz palic gume, choc z tego co wiem, to Omega jest tylnonapedowa, wiec moze sa ch...owe opony, a moze sprzedali Ci zuzyte, a moze to nie ogranicznik tylko kamyczek? Mozliwosci moze byc wiele. |
fatboy82 LOB WETERAN A 3.0 24V R6 Warszawa | 2008-10-30 19:23:54 To ja bym od serca porozmawial z ludzmi co Ci je sprzedali i zalozyli. |
PiotrS LOB WETERAN ![]() LO016 Gdańsk | 2008-10-30 21:04:57 Lubisz ostrą jazdę i ostre hamowanie?
Szybkie wchodzenie w zakręty? Mnie opony starczają na 3-6 tys km, czasem mniej. |
seweryn80 LOB MEMBER Opel Omega B 2,5 v6 Będzin | 2008-10-31 08:35:27 Ale kolega ma Omege B 2,5 TDS 140 kuni, a ty Piotrze masz lotka |
Pabelo LOB MEMBER Omega A 24v Gliwice | 2008-10-31 10:10:17 tak ale mowimy tu o przednich gumach... |
michals24 DEADSOUL Opel omega B 2,5 TD Rzeszów | 2008-10-31 10:55:08
to znaczy że 2,5 TD nie można hamować ostro?? czy ostro wchodzić w zakręty??? - |
miklo DEADSOUL V6 w autobusie Warszawa | 2008-10-31 11:49:18
Hamowanie drze głównie przednie nie? Ślizgać się można też przodem. To jest dodatkowo dość ciężkawy diesel rzędówka. Piotrek może mieć rację |
fatboy82 LOB WETERAN A 3.0 24V R6 Warszawa | 2008-10-31 13:30:41
Nówki sztuki starcza Ci na 3-6kkm?
To jak Ty Piotrze jezdzisz i gdzie, bo chyba nie po drogach lokalnych? no chyba ze na zimowkach zasuwasz ![]() |
Wiktorzi LOB WETERAN LANCER Szczecin | 2008-10-31 15:09:41 Fatboy, to zbieżność inaczej ustawiona, Piotr już o tym mówił.
|
fatboy82 LOB WETERAN A 3.0 24V R6 Warszawa | 2008-10-31 17:11:31 Wiktor OK zbieznosc, ale 3-6kkm? Nie kojarze jaka Piotr ma zbieznosc, ale to musi byc makabryczna zbieznosc jak opony tylko na tyle starcza. |
ericsson LOB MEMBER Opel Omega 3000 24v Sopot | 2008-10-31 19:07:21 Jak masz koła postawione w tzw. negatywach (czyli tak / obok tego powinien być ukośnik w drugą stronę ale znika po wysłaniu posta), to ścierasz głownie wewnętrzny bieżnik (chyba, że naprawdę trzymasz gaz na krętym torze - to powiedzmy, że schodzi w miarę cała opona). Piotr ma jeszcze względnie łagodne negatywy, można jeździć powiedzmy "cywilnie". Natomiast tutaj chyba nie chodzi o nierównomiernie starty bieżnik, a kompletnie łyse, równomiernie zjechane gumy. I powiem szczerze, że nie mogę zrozumieć w jaki sposób tylne (napędowe) opony masz w dobrym stanie, a przód zjechany do zera (może kiedyś wybrałeś się na drift na podwójnym gazie i nie pamiętasz jak potem na szybko przerzucałeś zjechane tyły na przód?? ).
[ wiadomość edytowana przez: ericsson dnia 2008-10-31 19:15:30 ] |
michals24 DEADSOUL Opel omega B 2,5 TD Rzeszów | 2008-10-31 19:20:02 Być może dużo kręcenia na postoju np parkowanie itp. a z przodu ciężki silnik to gume zostawia na asfalcie. Kumpel w mesiu tak wycierał opony. Ale czy to wytłumaczenie??? i czy to to??? tego nie wiem ![]() |
Wiktorzi LOB WETERAN LANCER Szczecin | 2008-10-31 21:47:32 Dla mnie również to jest zagadka
Przednie opony równomiernie starte przy RWD, to chyba awykonalne
Przy startach-hamowaniach byłyby raczej starte nierównomiernie Chyba, że zamienił i zapomniał ![]() |
fomin LOB MEMBER saab sie przekręcił :) cip cip | 2008-10-31 22:07:50 miękka guma szybko sie zużywa , zwłaszcza jak cos jest tańszym odpowiednikiem czegoś....
to taj jakbys kupił ukraińskie prezerwatywy w sklepie z dewocjonaliami , niby firmowe ale jakoś tak nieswojo
kup porządne gumy nawet uzywki , mniejsze ryzyko |
PiotrS LOB WETERAN ![]() LO016 Gdańsk | 2008-11-01 08:45:11 Panowie kiedyś kupiłem nowe opony starczyły mi na 6 tys km
teraz kupuję takie co mają 6 mm i to starcza na jeden dobry kjs. Zmeiniam co kilka miesiecy co prawda teraz mniej bo auto psuje skrzynie biegów. W Ślesinie zdarłem do końca. W Wyrazowie zostało jeszcze ze 3 mm, zresztą dla mnie każde 1 tys km to szybka i fajna jazda stąd Eryk zacznij jeździć ostro to zobaczysz. Hamowanie z przodu jest mocniejsze niź z tyłu a opona traci gumę podczas hamowania i skręcania, stąd tył jak nie palisz dłużej wytrzymuje. |
ilku LOB MEMBER Omega B234 Koszalin | 2008-11-01 10:52:12
Ja robie tak samo. Tyle, że tył leci szybciej niż przód, ale to chyba sprawa szpery i ciężkiej podeszwy...
No i kartofli na pokładzie ![]() |