Cisnienie na garach

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
dzisiaj zmierzyłem ciścienie na cylindrach:
od lewej:
1. 13,5
2. 13
3. 12,2
4. 12

czy taka rozbiezność jest dopuszczalna czy coś go boli

silnik 1,6 16V CVH EFI 105BHP

dzieki za pomoc
  
 
Cytat:
2008-08-15 23:03:04, Dominic229 pisze:
dzisiaj zmierzyłem ciścienie na cylindrach: od lewej: 1. 13,5 2. 13 3. 12,2 4. 12 czy taka rozbiezność jest dopuszczalna czy coś go boli silnik 1,6 16V CVH EFI 105BHP dzieki za pomoc


Sorki za OT ale jak to CVH z 91 to nie 16v tylko ośmiozaworówka
  
 
Cytat:
2008-08-15 23:07:04, Remarq pisze:
Sorki za OT ale jak to CVH z 91 to nie 16v tylko ośmiozaworówka



a moze bez tego CVH tylko samo EFI i nie 105KM tylko 90 osiołów
  
 
Cytat:
2008-08-15 23:09:58, chalu87 pisze:
a moze bez tego CVH tylko samo EFI i nie 105KM tylko 90 osiołów


kolega ma w profilu Cabrio MKV więc to 1,6CVH a nie 1,6 Zetec
  
 
1.6 8V 105PS
  
 
hmmmmmm ale mnie zabiliscie 77,00 KW, cabrio Ghia z tego co mi mówiono to 1,6 16, zawory samoregulujace

jak to sprawdzić tak na przyszłość?
  
 
Panowie a odnośnie tego ciśnienia to jak się ma sprawa
  
 
pokaż fotke to Ci powiemy hehehe



jeśli takie coś to 1,6 8V 105KM

a ciśnienie wydaje się dobre nie wiem dokładnie, ale chyba koło 13 to fabrycznie ma :o ale może się myle


[ wiadomość edytowana przez: kris-kzn dnia 2008-08-15 23:19:41 ]
  
 
No dobra teraz wierzę że mam tylko 8 zaworów hehe to jest dokładnie ten sam silnik

a co do ciśnienia ? ? ? ?
  
 
W 91 w 1,6, 105PS wychodzily tylko 8 zaworowki.

Co do cisnienia to w normie do wieku
  
 
no to tak jak ja mam samochod rok produkcji 90 a złozenia 95 i to samo mam pod nosem... jak cos kupuje to mowie ze mam 93 bo wtedy kazda czesc mi pasuje
  
 
miec tyle czasu samochod i nie wiedziec
  
 
to jak ciśnienie w normie to czego on sie tak trzęsie i gubi obroty,
wymieniłem wszystkie filtry czujnik położenia przepustnicy wraz z przepustnicą na nówkę webbera, krokowiec tyż nóweczka, przewody WN NGK tez ....... nowe !!!!!

To co to może jeszcze go trzymać brak już nerwów przejechał 1700 km na raz i nic sie z nim nie działo tylko na wolnych obrotach

aaaaaaaa i jeszcze mam sonde lambda tylko starej nie moge odkręcić jakieś porady jak ta stara wywalić

a tak na koniec to wymienie silnik;P
  
 
no powiedzieli 16V to juz nie wnikałem nawet mi do głowy nie przyszło ze to moze byc 8, nawet jak czesci kupowałem to mówiłem 1.6 16V i pasowały hehe ale teraz juz wiem i prosze o przebaczenie
  
 
w tym sek, ze :
krokowiec inny
czujnik przepustnicy i przepustnica inne
kable WN inne
  
 
a za obroty to, jak dobrze sobie przypominam ,to sprawdz
MAP-sensor
i odme
  
 
ale wybredne to maleństwo prawie tak jak moja zona pozdrawiam

przepustnica weberra to tyz inna hmmm? stara jest identyczna co do najmniejszego detalu i nawet te same numery i tez made in italy
  
 
z tego co wiem MAP sensor to te urządzonko z podciśnieniem i wtyczką, a tak w ogóle to co ono robi?
  
 
Cytat:
2008-08-15 23:53:52, Dominic229 pisze:
przepustnica weberra to tyz inna hmmm? stara jest identyczna co do najmniejszego detalu i nawet te same numery i tez made in italy


ktos Ci sprzedal dobra, pewnie wzieli VIN
a zetec to calkiem inna bajka
  
 
mój jak stioui ma atmosferyczne