Instalacja gazowa do 518i?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,
chce zamontowac gaz do e34 518i touring 1.8 rocznik 1995.
Wiem, ze strace na mocy i wogole ale decyzja juz podjeta i napewno jej nie zmienie.

I mam w zwiazku z tym pytanie. Jaki bedzie najlepszy?
Wyczytalem ze II generacji ale nie wiem czy gaznikowy, czy jednowtryskowy czy wielowtryskowy. NIe znam sie na tym wiec mam nadzieje, ze pomozecie.

pozdrawiam
  
 
moja beta to 520 24v i instalacja gazowa sekwencyjna oczywiscie z emulatorem.Musialem taka zalozyc poniewaz mam plastikowy kolektor.Gdybym mial metalowy zalozyl bym zwykla instalacje na srubke poniwaz samemu mozne wyregulowac gaz i jest praktycznie bezawaryjna a najwiekszy plus to to ze nie kozysta z sondy ani przeplywomierza.Padl mi przeplywomierz i nie chodzi ani na lpg ani na pb.Jest nistety minus ryzyko wybuchu gazu i po przeplywce.To tyle co moge powiedziec na ten temat.Poczekaj na opinie innych forumowiczow.pozdro
  
 
Ja bym założył II generacji, miałem taką w silniku M40, a Ty chyba taki masz i było bardzo OK. W tej instalacji nie ma podziału na jedno czy wielopunkt.
W stosunku śrubki to wygodniejsza eksploatacja(automatyczne przełaczanie). Jest ekonomiczniejsza i daję szansę uzyskania większej mocy przez sterowanie z sondy lambda. Posiada też śrubkę, jak ktoś lubi to może sobie pokręcić, chociaż nie wyobrażam sobie jak można wyregulować LPG nie mając minimum
analizatora spalin.

Pełen komfort i oszczędność LPG daje III generacja, ale to by się opłaciło przy dużych przebiegach .
Wybór należy do Ciebie. Miałem w samochodach wszystkie trzy generacje LPG wszystkie sprawowały się dobrze i byłem zadowolony. Jednak im wyższa generacja tym większa satysfakcja.
Ważniejsze od tego której generacji jest instalacja jest kto ją dobiera i zakłada. Warto dołożyć 100-200zł ale zrobić to w sprawdzonym zakładzie.
  
 
Znalazlem cos takiego
INSTALACJE II GENERACJI
SAMOCHODY Z WTR. JEDNOPUNKTOWYM 1 850 ZŁ
Z KATALIZATOREM I SONDĄ LAMBDA
SAMOCHODY Z WTR. WIELOPUNKTOWYM 1 950 ZŁ
Z KATALIZATOREM I SONDĄ LAMBDA

i wychodzi, ze niby jest ten podzial.

Dzieki za informacje
  
 
witam.
spokojnie możesz daż II generację ale radzę z pełna elektroniką czyli podpięciem pod sondę lambda.
możesz tqakże zamontować IV generację z sekwencyjnym wtryskiem gazu ale tutaj koszt średnio o 1 tyś. większy od II generacji.
ale ma tą zaletę,że mniej traci na mocy lub prawie wcale no i spalanie jest b. stabilne i jednak trochę mniejsze od II generacji.


Cytat:
2008-07-27 15:30:09, Arczip pisze:
Witam, chce zamontowac gaz do e34 518i touring 1.8 rocznik 1995. Wiem, ze strace na mocy i wogole ale decyzja juz podjeta i napewno jej nie zmienie. I mam w zwiazku z tym pytanie. Jaki bedzie najlepszy? Wyczytalem ze II generacji ale nie wiem czy gaznikowy, czy jednowtryskowy czy wielowtryskowy. NIe znam sie na tym wiec mam nadzieje, ze pomozecie. pozdrawiam

  
 
Cytat:
Znalazlem cos takiego
INSTALACJE II GENERACJI
SAMOCHODY Z WTR. JEDNOPUNKTOWYM 1 850 ZŁ
Z KATALIZATOREM I SONDĄ LAMBDA
SAMOCHODY Z WTR. WIELOPUNKTOWYM 1 950 ZŁ
Z KATALIZATOREM I SONDĄ LAMBDA

i wychodzi, ze niby jest ten podzial



Źle to ująłem oczywiście jest podział, ale nikt nie założy do twojego samochodu instalacji przeznaczonej do silnika z jednopunktowym wtryskiem skoro masz wielopunktowy.

  
 
Dzieki chlopaki za pomoc. I pozostaje tylko wybor firmy.
BRC czy jakas inna?
  
 
Jesli chodzi o parownik proponuję Landirenzo lub Lovato.
BRC ma nietrwałe membrany.
  
 
Przy silniku M40 miałem sterownik Autronic spisywał się bardzo dobrze. Zaletą była możliwość wymuszenia zapalania na gazie w sytuacji awaryjnej np. gdy padnie pompa paliwa.
  
 
masz rację.
reduktory landi-renzo są najlepsze i najbardziej wytrzymałe.


Cytat:
2008-08-01 21:57:51, zp pisze:
Jesli chodzi o parownik proponuję Landirenzo lub Lovato. BRC ma nietrwałe membrany.

  
 
Jednak zalozylem sekwencje. Jak narazia mala roznica miedzy benzyna.
  
 

A jaką założyłeś?



Cytat:
2008-08-13 16:03:47, Arczip pisze:
Jednak zalozylem sekwencje. Jak narazia mala roznica miedzy benzyna.

  
 
No i dobrze, będziesz zadowolony, bolało tylko jak płaciłeś za założenie, teraz będzie tylko dobrze.