Dziwnie sie zachowuje...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam. Mam kolejny problem z moją kochaną eską.... mianowicie jak jest zimny to dusi sie, dławi, (nie wiem jak to nazwac) jak ruszam to wogóle nie ma mocy jak odejme gaz i wcisne znowu to tak jak by zwalniał i pochwili powoli sie napędza i dopiero od 2,5 tysi jedzie juz normalnie. jak jest ciepły to prawie znika to ale nie dokonca. wymieniony filtr paliwa, swiece, filtr powietrza. na gazie jedzie normalnie. escort to 1.4 93r. Prosze o pomoc, bo wypłata za pare dni i bym odrazu go nareperował

z góry wielkie dzięki za pomoc.
  
 
jak na gazie normalnie to może oznaczać ze komp. sie rozregulował. Ew. przepływomierz, ale niech się jeszcze ktoś wypowie.
  
 
a trzyma nieraz wyzsze obroty niz normalnie?
bo to moze potencjometr przepustnicy?
  
 
Cytat:
2008-08-26 13:02:40, bep pisze:
jak na gazie normalnie to może oznaczać ze komp. sie rozregulował. Ew. przepływomierz, ale niech się jeszcze ktoś wypowie.

a ten przepływomierz mozna jakos wyczyscic czy to jakas elektronika sama??
  
 
Cytat:
2008-08-26 13:04:35, koniuXR3i pisze:
a trzyma nieraz wyzsze obroty niz normalnie? bo to moze potencjometr przepustnicy?

jak go dopale to przech chwile tak ale jak mu troche gazu na jałowym dam to wraca do normy odrazu.
  
 
uzywaj EDYCJA nastepnym razem
Przepływomierz rzadko kiedy da się naprawić, zazwyczaj wymiana ... koło 200z. Poczekaj zanim sie załamiesz bo może się mylę co do tego przepływomierza. W międzyczasie odpenij kabelki od przepływomierza i zobacz czy pojawia sie jakaś różnica w pracy silnika. Znajdziesz go przed samą puszką filtra powietrza, będzie strzałka i napis "AIR FLOW" tylko delikatnie proszę ... ! wypnij wtyczke (jest zapięta spinką)

[ wiadomość edytowana przez: bep dnia 2008-08-26 13:14:43 ]
  
 
Po objawach sądzę że możesz nie nie mieć ssania. Za to dziwne zachowanie na zimnym silniku odpowiedzialny może być czujnik temp sinika, ten co do komputera sygnał podaje. Komputer na podstawie złych odczytów nie podaje bogatszej mieszanki. To taka moja propozycja.
  
 
To w 1,4 jest przepływomierz? pierwsze słysze...
ps. mam tak samo jak ty...zimny na benie w ogole nie chce isc...dopiero cos kolo 3tysi sie kula...a na gazie normalnie-czy zimny czy cieply...
  
 
ja tez nie wiedziałem, w google pisze że jest


Aaaa..bo to 93 rok ok, to sie zgadzam, z tego co widzialem to np 96' już miał

[ wiadomość edytowana przez: bep dnia 2008-08-26 21:46:35 ]
  
 
Cytat:
2008-08-26 19:09:42, bep pisze:
ja tez nie wiedziałem, w google pisze że jest


chyba mnie nie zrozumiałeś...pytając czy jest i ze pierwsze słysze sobie kpiłem bo oczywiscie w 1,4 nie ma przepływki!! mowa oczywiscie o silniku autora wątku...pozdro!

[ wiadomość edytowana przez: falcon0 dnia 2008-08-26 19:31:10 ]
  
 
Nie wiem czy ci pomogę, ale miałem kiedyś podobny problem w VW Jetta a sąsiad miał coś takiego w toledo. Na gazie jeździł jak błyskawica a na benzynie szarpał i nie miał mocy. Było na to tylko jedno lekarstwo - przejechać na benzynie ok 100 km non stop. Najlepiej na autostradzie

Po tym zabiegu wszystko wróciło do normy.

Ale mogę nie mieć racji .....
  
 
Cytat:
2008-08-26 19:26:33, falcon0 pisze:
chyba mnie nie zrozumiałeś...pytając czy jest i ze pierwsze słysze sobie kpiłem bo oczywiscie w 1,4 nie ma przepływki!! mowa oczywiscie o silniku autora wątku...pozdro! [ wiadomość edytowana przez: falcon0 dnia 2008-08-26 19:31:10 ]

własnie tez lookałem na allegro i znalesc nie mogłem w bolero2 jest ale w moim nie ma i dale nie wiem co robic.... a moze pompa paliwowa pada?
  
 
Ssanie najprawdopodobniej. sprawdz czujnik tempr ktory koledzy opisywali
  
 
Cytat:
2008-08-26 13:20:37, Janek-S pisze:
Po objawach sądzę że możesz nie nie mieć ssania. Za to dziwne zachowanie na zimnym silniku odpowiedzialny może być czujnik temp sinika, ten co do komputera sygnał podaje. Komputer na podstawie złych odczytów nie podaje bogatszej mieszanki. To taka moja propozycja.


Gdzie sie znajduje ten czujnik w CVH? czujniki: na zegar i od wentylatora chłodnicy widze,a ten??