MotoNews.pl
10 THE END Lanos (218349/26) - PT
  

THE END Lanos

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
>> KLIK <<

Coś takiego.....

A już krążyły plotki, że ciągłość tradycji to nasza narodowa specjalność i będą go tłukli nie krócej niż 25 lat ........bez face liftingu oczywiście
  
 
Cytat:
2008-08-25 23:11:09, nawigator5 pisze:
A już krążyły plotki, że ciągłość tradycji to nasza narodowa specjalność i będą go tłukli nie krócej niż 25 lat ........bez face liftingu oczywiście



Póki są klienci to się produkuje. Sralucha tłuczono do 2000r. Klientów było wprawdzie coraz mniej, ale i tak mnie zadziwia, że ktoś u progu XX był chętny kupić jeździło nie dające praktycznie nic (wielkość, moc, bagażnik, komfort, bezpieczeństwo). Nadmiar kasy na koncie, czy jak?
  
 
Cytat:
2008-08-26 16:27:17, piotr_ek pisze:
Póki są klienci to się produkuje. Sralucha tłuczono do 2000r. Klientów było wprawdzie coraz mniej, ale i tak mnie zadziwia, że ktoś u progu XX był chętny kupić jeździło nie dające praktycznie nic (wielkość, moc, bagażnik, komfort, bezpieczeństwo). Nadmiar kasy na koncie, czy jak?


ale lanos to już jest prawdziwy samochód a nie ciasne, hałaśliwe toczydło, fakt 5 osób to komfortowo też nie przewiezie ale 4 to raczej tak, o ile przez komfort rozumieć to co daje normalne kompaktowe auto a nie mabach czy r-r.
  
 
Pisze o tym w artykule i w mediach też dzisiaj słyszałem, że po zaprzestaniu produkcji, zostanie pusta taśma montażowa ...i ludzie do zwolnienia

Jakoś nie wierzę, żeby FSO ...rzutem na taśmę rozpoczeło produkcję czegoś innego.

Może ktoś z forum - pracujący w FSO - się wypowie co u nich słychać...
  
 
A tak swoja drogą dlaczego nie wprowadzano nastepców w szybszym tepie? Bude mozna dosc szybko chyba zaprojektowac? a mechanike usprawniac? Samochody przeciez sie sprzedawały
To wina braku projektantów? czy moze licencje nie pozwalały
  
 
Cytat:
2008-08-26 23:37:50, rudi pisze:
ale lanos to już jest prawdziwy samochód a nie ciasne, hałaśliwe toczydło



Dlatego dziwiłem się, że kaszla jeszcze w 2000 roku klepali.
Co do następców to FSO nie miało prawa zapewne budować nic ponad lanosa na bebechach lanosa.
  
 
Linie montażowe mają podobno zostać przestawione na aveo.
  
 
..........Przetrwał więc w produkcji przez 11 lat, o 13 lat krócej od popularnego "poldka".


Widać, że redakcja (i nie tylko) też jest zdziwiona tym faktem ..może Aveo podtrzyma tradycję ...mając zaszczyt być tłuczonym przez 25 - 30 lat

  
 
Cytat:
2008-08-28 11:15:09, nawigator5 pisze:
może Aveo podtrzyma tradycję ..


nie podtrzyma.
Aveo ma być montowane(!!!) do 2010 roku w ilości ok.100.000 szt.
93% części jest ściągane z Korei
  
 
lanos pożyje jeszcze spokojnie 5-6 lat tylko ze znaczkiem autoZAZ
  
 
Cytat:
2008-08-28 13:50:58, greenberg pisze:
lanos pożyje jeszcze spokojnie 5-6 lat tylko ze znaczkiem autoZAZ


do 2014 roku mają produkować