 Kris75 Sympatyk FEFK Ford Escort Los Alamos | Ściągnij tą rureczkę gumową z boostera na pompie i przejedź się autkiem, jak nie zauważysz różnicy to zdemontuj całość i przyjrzyj się czy gdzieś nie ma wżerów na części metalowej lub pęknięć na gumowych końcach. Jeśli autko będzie bardziej "mulaste" zostaw to w spokoju. Problem może tkwić w zapieczonym zaworze upustowym na turbinie, nieszczelności pomiędzy turbiną a silnikiem, zawór EGR raczej odpada - kopciłby w czasie jazdy nieco mocniej, domowym sposobem możesz sprawdzić sobie jeszcze korektor kąta wtrysku przy małych obciążeniach, ten z tyłu pompy. Ktoś kiedyś miał tu podobny problem, "przeskoczył" mu pasek rozrządu ale to zostawiłbym na późnij.
Rozumiem że takie rzeczy jak filtr powietrza i paliwa są w porządku.
[ wiadomość edytowana przez: Kris75 dnia 2008-08-23 20:18:55 ] |