RS 2000 kupno

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Noszę się ostatnio z zamiarem kupna escorta RS 2000 tylko nie wiem jak tam z częściami do niego i ze spalaniem jest dokładnie. Może mi ktoś pomoże i doradzi.

[ wiadomość edytowana przez: StaFF36 dnia 2008-11-21 20:03:13 ]
  
 
czesci rownomierne do spalania i to i to boli, ale przyjemnosc z jazdy jest nie do opisania takie mam przynajmniej odczucia od 2 miesiecy na spalanie w sumie nie nazekam leje raz na 2 tyg do pelna. spalanie wychodzi 12-13 litrow po miescie. na 40 litrach ( jak sie zapala rezerwa to jade na stacje, a mam w tedy jeszcze okolo 15 litrow ) ale nie lubie jak sie zlodziej swieci. co do czesci to porownujac do starego escorta 1.4 a do tego to roznica jest znaczna, ale przy zakupie takiego autka trzeba sie liczyc i ze spalaniem i z czesciami

pozdro
  
 
Nie strasz kolegi Sam widzisz,ze spalanie jak na 150KM calkiem spoko (nie ktorym 1,4 tyle pali ) a czesci ,hmm toz to tylko silnik inny (a to sie nie sypie) i pare pierdolek Zamiast przewodow WN za 150z ma cewki na ktore trzeba wydac 500zl z przewodami - to jak dla mnie jedyna roznica w cenach czesci eksploatacyjnych,ale z drugiej strony to te cewki wytrzymia 2-3 razy dluzej jak przewody w zwyklym przewody i zazwyczaj 2 cewki nie padaja od razu
  
 
Zawsze chciałem mieć RS200 a kumpel mi ostatnio mówił że w niemczech tam gdzie pracuje koleś jakiś ma RS2000 F1 na sprzedaż za śmieszne pieniądze i nie wiem co robić :/ bo tak pozatym to myślałem o kupnie Xr3i 1.8
  
 
Hej.
Nie proponuje zakupów w Polsce, nic ciekawego tu sie nie znajdzie a jesli jest cos ciekawgo jest własnościa klubowiczy ,reszta co jezdzi to złomy. proponuje poszukać odpowiedniego egzemplarza u naszych zachodnich sąsiadów,ja tak zrobiłem i mimo wysokiej ceny w porównaniu z tym co jest w polsce to i tak wychodzisz lepije.
a dlaczego?
bo kupując auto tam wkładu masz ok 600 zł a kupując w polsce wkadu masz ok 4000 zeby doprowadzic samochód do stanu idealnego
Ponad to auta które sa sciągane z np.Niemeic sa o wiele lepszym stanie ,oczywiscie nie mówie o zmeczony RS2000 od turasa, który i tak pewnie podkreci licznik,proponuje szukac samochodu od osoby prywatnej itp.a wtedy znajdziesz cos fajnego.Tak jak ja
  
 
Cytat:
2008-11-21 20:16:21, Seba pisze:
Nie strasz kolegi Sam widzisz,ze spalanie jak na 150KM calkiem spoko (nie ktorym 1,4 tyle pali ) a czesci ,hmm toz to tylko silnik inny (a to sie nie sypie) i pare pierdolek Zamiast przewodow WN za 150z ma cewki na ktore trzeba wydac 500zl z przewodami - to jak dla mnie jedyna roznica w cenach czesci eksploatacyjnych,ale z drugiej strony to te cewki wytrzymia 2-3 razy dluzej jak przewody w zwyklym przewody i zazwyczaj 2 cewki nie padaja od razu



skoro ja sie nie wydygalem to kolega tez nie powinien. moj stary 1.4 tyle pali ale gazu co do czesci to nadal obstawiam przy swoim. poruwnujac nie ktore czesci z 1.4 do rsa to roznica jest przynajmniej dla mnie duza, nie wiem jak dla innych. nie odradzam wrecz polecam

zasada jedna jak dbasz tak masz
  
 
Witam ja tam nie narzekam mimo że wartość części i robocizny już dawno przewyższyła wartość mojego RS-a ale przyjemność z jazdy ogromna i zdziwienie tych kierowców bmw z wielkimi parapetami na tylnych bagażnikach oraz rynnami zamiast końcowych tłumików czy nieśmiertelnych 1.9 tdi grzechotników na oddalającego się "jakiegoś" tam starego escorta stara to konstrukcja ale niektóre auta za 30 40 tyś. nie mają szans jeśli chodzi o osiągi mam na myśli przyspieszenie oraz warunki wyprzedzania na drodze bo to chyba jest najważniejsze w normalnym poruszaniu więc nie żałuję od trzech lat i polecam poszukać dobrze a można znaleźć egzemplarz w super stanie ale niestety nie w Polsce np. na www.autoscout24