Wymiana płynu wspomaganie ??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam

czy ktoś może coś skrobnąć jak naj lepiej wymienić płyn w wspomaganiu w silniku 3S-FE ?? wykręca się jakąć śrubką w kolumnie ??
  
 
Przyda Ci się druga osoba do tego.
Zdejmujesz wąż powrotny ze zbiorniczka, spuszczasz zbiorniczek, następnie odpalasz silnik i łapiesz co poleci z tego węża aż pompa zacznie wydawać dziwne dźwięki lub płyn przestanie lecieć.
Składasz, zalewasz nowy, lejesz dopóki sam łyka, znowu odpalasz niech sobie pociągnie, dolewasz ile trzeba i po sprawie.
Nie zapomnij dokręcić kierownicą w jedną i drugą stronę do końca kilka razy na pracującym silniku.
Przez pierwszy tydzień kontrola stanu codziennie i uzupełnianie płynu, późnie za miesiąc kontrolny rzut oka i wszystko gra.
Niestety wspomaganie dość długo się odpowietrza
Pozdro.

  
 
Cytat:
2007-04-23 14:17:28, Perzan pisze:
Niestety wspomaganie dość długo się odpowietrza Pozdro.



a ile powinno wleść płynu ??
  
 
Cytat:
2007-04-23 14:17:28, Perzan pisze:
Niestety wspomaganie dość długo się odpowietrza Pozdro.



a ile powinno wleść płynu ??
  
 
Cytat:
2007-04-23 15:44:55, czeredrecki pisze:
a ile powinno wleść płynu ??



Dobre pytanie, ale nie pamiętam
To było dość dawno temu. Chyba coś koło 1,5l ale głowy nie daję
Wiem, że mi została flaszka z płynem, ale ile go tam było i czy to była pierwsza czy druga (litrowa) ??
Pozdro.
  
 
mi wlazło 1,2litra

odpowietrzanie polega na tym ze trzeba w dwie osoby sie tym bawić , i odpowierza sie wezykiem od powrotu , dlatego najlepiej jest miec dwa litry płynu, sie odpala auto na około 30 sekund i jak płyn poleci to sie sie dolewa swierzego i tak do skutku , mi to zajeło trzy dni , po 30 minut
  
 
Cytat:
2007-04-24 11:19:41, sterciu pisze:
[...] mi to zajeło trzy dni , po 30 minut



Ja się nie babrałem Zalać pod korek, przegazować niech łyknie, dolać i heja
Sama się odpowietrzyła po tygodniu
Pozdro.
  
 
mi sie samo nie chciało odpowietrzyc , przez dwa tygodnie jezdziłem z nieodpowietrzonym i wkońcu musiałem odpowietrzyc sam
  
 
a jakiej klasy płynu uzyc?
  
 
Cytat:
2007-04-25 10:12:37, sterciu pisze:
mi sie samo nie chciało odpowietrzyc , przez dwa tygodnie jezdziłem z nieodpowietrzonym i wkońcu musiałem odpowietrzyc sam


Odpowietrza sie krecac kierownica przez pare minut w lewo i prawo do oporu
  
 
Cytat:
2008-09-03 19:59:16, czupryn pisze:
a jakiej klasy płynu uzyc?



Dextron III najlepiej Mobil ATF II