Źle ustawiona BRC Tecno Just !

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Sprawa dotyczy złego montażu LPG i spychologii Pana z serwisu LPG.
który twierdzi ze jest OK. Ale nie jest bo ciągle mam problemy, wpierw z obrotami na wolnym później czyli ostatnio strzelani już 4 filtry wymieniłem i ostatnio strzelił.
Co mam zrobić ?
po pierwsze za duża odległość silnika krokowego od reduktora !!!
Po drugie przewód z pokrywy zaworów który szedł do przepustnicy został skierowany do miksera ??!! Ale po co ??
A dziura w przepustnicy zaślepiona !!!
Koledzy co z takim fantem? Nie mam już siły z tym kolesiem który zakładał i na wszystkie moje pytania odpowiada że jest OK że tak może być itp...Pokręci niby po ściemnia że OK a problemy wracają.

Fotki przed instalką i po, zwróćcie uwagę na przewód od pokrywy zaworów oraz cale źle wykonane LPG.
POMOCY

  
 
dzieki za odpowiedz wszystkim
  
 
Witam...
Nie wiem na ile Ci pomogę ale z tego co widać na obrazkach to silnik krokowy jest w dobrym miejscu bo ma być jak najbliżej przepustnicy (czasami ma to znaczenie przy funkcji Cut-off). Widać tez ze gość założył Ci mixer tzw defałkę i przez to pozmieniał Ci dolot powietrza do silnika wolnych obrotów(inaczej by Ci auto nie pracowało na gazie na wolnych). Wydaje mi się że strzały biorą się z tąd iż w mixerach tego typu są duże średnice oczek i często przy gwałtownym "bucie" mieszanka się zubaża. Proponuję też zmienić świece i przewody wysokiego napięcia....oczywiście na nowe i dobrej firmy.
  
 
Witam dzięki świece i przewody mam OK.

możesz napisać cos wiecej o tak zrobionej instalce jak moja ?
Bo ciągle z nią coś nie tak a te strzały to jak zniwelować usunąć lub
jak postępować- jeździć z taką LPG ?
  
 
Cytat:
2008-08-01 16:01:22, holland2 pisze:
Wydaje mi się że strzały biorą się z tąd iż w mixerach tego typu są duże średnice oczek i często przy gwałtownym "bucie" mieszanka się zubaża. Proponuję też zmienić świece i przewody wysokiego napięcia....oczywiście na nowe i dobrej firmy.




czyli co zrobić z takimi średnicami ? wymienić mikser ?
bo już proponowali mi odłączenie tego jednego przewodu z miksera ten co idzie do odmy ?!
a odmę poprowadzić tak jak była oryginalnie do przepustnicy gdzie koleś zaślepił ?!
  
 
kolego nie wiem jaką Masz średnicę mixera - wypadałoby to zmierzyć suwmiareczką i podać kilka danych. Co do odmy to sądzę że niewiele ona wniesie. Początkowo myślałem że gość zrobił Ci obejście wolnych obrotów ale po dokładniejszym przyjrzeniu się obrazkowi nr 1 widzę że jednak to odma. Jeżeli jesteś w stanie to sprawdź skąd regulator wolnych obrotów zasysa powietrze. Może ten mixer można zastąpić zwykłym oczkiem o średnicy wewnętrznej około 28-32 mm. Trzeba będzie tylko pokombinować z osadzeniem. Pozdrawiam
  
 
Nowy hit znaleziony przez kolege:

http://obrazki.elektroda.net/43_1218217107.jpg

Elektrozawór do góry nogami
  
 
ooooooooo....faktycznie..... może jeszcze kierunek przepływu pomieszali... sprawdź strzałkę na elektrozaworze...



a wogóle to gdzie tak montują?????????
  
 
W Szczecinie na Zielonogórskiej firma AGADAMPOL, przedstawiciel BRC i Czakram Polska
  
 
Cytat:
przedstawiciel BRC i Czakram Polska




z tym czakramem i przedstawicielstwem to jest różnie. Jako tako Czakram ma 4 swoje punkty montażu w Tarnowie, Mysłowicach , Rzeszowie i Warszawie. Pozostałe około 1000 firm bierze tylko części i działa na homologacji firmy czakram ale jako tako nie ma większych zależności między nimi niż biznes czyli handel częściami marki BRC. Co do jakości usług to powiem że są szkolenia, kursy itp za co firmy chcące się przyłączyć do sieci płacą i wtedy wygląda to całkiem dobrze. Gorzej sprawa wygląda jak firma dostaje certyfikat i może działać na własną rękę. Zaczynają się wtedy kombinacje by zaoszczędzić; często zakładają instalacje innych marek niż BRC a świadectwo homologacji są czakramu. Nie da się tego upilnować tym bardziej że klienci takich firm nie wiele wiedzą z tego co pod maską piszczy jak również często gęsto są okłamywani. Każdy montaż jest inny, każdy samochód jest inny jak również każdy fachowiec(lub pseudofachowiec) jest inny. Mam nadzieję że Twój problem zostanie pozytywnie rozwiązany i że autko zacznie poprawnie jeździć, tym bardziej że instalacja Just to naprawdę dobry system II generacji. Pozdrawiam
  
 
dzięki też tego sobie życzę i mojej rodzince

mam już instrukcje do justa, program, jak programować, tylko kabla do komputera brakuje
  
 
Więc tak zanim chciałem cokolwiek robić oddałem auto do instalatora.
Po całym dniu NIC nie zrobił a pogorszył !!!
Wpierw tłumaczył się że coś nie tak z katalizatorem później że źle ustawiony zapłon itp... Więc tłumacze ze z autem jest OK i to LPG, a on ze nie ze LPG jest OK, wiec dlaczego strzela ??? Pan nie wie.
mowie skoro jest problem z elektryka auta ale jaki ??? Bo świece OK przewody OK, nie wie ale się dowie !!! Bedzie brał konsultacje z serwisem czakram
:|:|:|:|:|:|
nie rozumiem czegoś, zakłada LPG 5 lat i nie wie co jest że strzela, ciągle znajduje wytłumaczenie i głupie odpowiedzi, znalazł czas dopiero za 2 tygodnie bo teraz wyjeżdża a ja muszę jeździć na Benzynie gdyż w trakcie ustawiania LPG strzelało jemu mocno i z tego co się zorientowałem rozwalił centralkę :| ???
Powiedziałem ze jak za 2 tygodnie auta NIE zrobi niech zabiera LPG i oddaje pieniądze, mam dość nerwów i kasy w błoto !!!

Jak mówiłem żeby zmienił przewody dał krzywkę i odwrócił elektrozawór to upiera się ze jest najmądrzejszy i to co pisałem wyżej nie ma nic do rzeczy i on NIE chce słuchać takich bzdur bo wie co robi ??? Heh ale teraz wychodzi ze to NIE katalizator nie zapłon a elektryka lecz wcześniej coś z powietrzem aha gadał coś o skarpecie, więc na koniec wyją bezpiecznik i muszę jeździć na benzynie gdyż bierze LPG i paliwo !!?? :|:| MASAKRA KOLEDZY MASAKRA.
Ręce rozkładam i NIE wiem co dalej, hymmm okaże się za 2 tygodnie a może ktoś ma POMYSŁ ?
Pozdrawiam
  
 
bylem dzis u fachmana umowilem sie i bedzie robil LPG.
Ale dziwne ze chce sprawdzac cisnienie na cylindrach czy to ma sens ??

Jak sie ma LPG i strzelanie do cisnienia na cylindrach ?
  
 
Cytat:
2008-09-02 11:50:41, gladiator pisze:
bylem dzis u fachmana umowilem sie i bedzie robil LPG. Ale dziwne ze chce sprawdzac cisnienie na cylindrach czy to ma sens ?? Jak sie ma LPG i strzelanie do cisnienia na cylindrach ?



proponuje najpierw żebyś sprawdził czy silnik nie łapie lewego powietrza w dolot(to jest b.ważne).... niewiem jakie masz świece i przewody W.N.,ale u mnie w fordzie do lpg muszą być tylko orginały, bo też nieżle strzela.
...napisz jak sobie poradzisz,jestem ciekawy co jest przyczyną tych strzałów. ja mam tą instalacje i jest ok.
  
 
Ludzie POMOCY
Co mam zrobić z człowiekiem który uważa się za specjalistę LPG zakładając 5 lat i nie potrafiącym znaleźć problemu z moim problemem oraz nie wiedza jak to usunąć ?
już bram mi nerwów i straconego czasu.

On twierdzi ze założył OK a silnik jest BE i ciągle wymyśla inny powód strzelania LPG !!!!

Poradźcie co z takim człowiekiem ?