Jaki tlumik koncowy do rs-a?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam.wkrotce bede robil przelotowke w autku i takie moje pytanie...jaki koncowy tlumik byscie zaproponowali zeby nie ryczalo za mocno..
  
 
a kurcze seryjny... PRZELOT = RYK
  
 
ja mam tłumik Sebring'a i jestem zadowolony no tyle, że w 1,6, a nie RS i bez przelotówy
  
 
dedykowany dobrego producenta. ja z doświadczenia mogę polecic Supersprinta
  
 
nie wazne co bedzie na koncu ryk i tak bedzie;/ lepiej zostaw srodkowy, wywal kata jak bardzo chcesz i na koncu jakis fajny ulterek albo cuś, no chyba ze masz fundusze to wywal kata zostaw srodkowy i tak jak mowi VinCe na koncu jakis dedykowany
  
 
w rst był tylko wielki końcowy wsadzony i wcale nie było głosno z przelotem
tylko przy puszczaniu gazu prykał sobie
tak to pełen relax
wiec co kolwiek byś nie założył bedzie ok
byle nie zamały
  
 
Cytat:
2008-09-08 20:31:52, arekturbo pisze:
w rst był tylko wielki końcowy wsadzony i wcale nie było głosno z przelotem tylko przy puszczaniu gazu prykał sobie tak to pełen relax wiec co kolwiek byś nie założył bedzie ok byle nie zamały


ale rst byl na turbinie, nie wiem czy dobrze kojarze ale chyba gdzies czytalem ze w autach na turbinie zrobienie przelotu nie zwieksza znacznie glosnosci
  
 
hmm....sam juz nie wiem.. bylem zdecydowany na calkowity przelot ale chyba najpierw wywale kata bo sie posypal i zobacze jak bedzie..dzieki za pomoc panowie
  
 
Wolfa
  
 
Cytat:
2008-09-08 20:37:16, sim_on pisze:
ale rst byl na turbinie, nie wiem czy dobrze kojarze ale chyba gdzies czytalem ze w autach na turbinie zrobienie przelotu nie zwieksza znacznie glosnosci



Bo Turbina działa trochę jak tłumik. Ogólnie w Turbo nic specjalnego się nie dzieje jak jest przelot. W wolnossaku źle dobrany przelot potrafi dużo zepsuć.
  
 
Przy 1.8 bez kata i na seryjnym końcowym tłumiku ryczy aż miło
  
 
Cytat:
2008-09-08 20:17:58, VinCe pisze:
dedykowany dobrego producenta. ja z doświadczenia mogę polecic Supersprinta



zdecydowanie TAK !