[126] KILLER"s RALLY CAR

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Fiat 126p FL, rok prod 1990, poj siln 1108spi.

buda :
klata, kubly, szelki, hydrolapa, podniesiony mech zm biegow, poszerzenia, dystanse po 20mm/25mm/30mm na str., odchudzony, kilka setupow zawieszenia - delphi/bilstein, springi seria/ciete/doginane/polonez truck, resor seria/13cm/10cm + piorko, tarcze brembo max SC, motor na skrzynce maluchowskiej, chlodnica polonez truck z przodu.

motor:
1108 spi z cc sportinga, przepustnica 33mm, letki zamach, zestaw n-grupowych czipow od swiatka/goduli i innych.






















[ wiadomość edytowana przez: killer126FL dnia 2007-06-24 19:12:49 ]
  
 
uchwyty na masce smieszne ale za to chyba zajebiscie praktyczne

a w zegrach brakuje mi jednego ruskiego z napisem "maslo"

fajny kaszel
  
 
Maluch super naprawde ale czy mi sie wydaje czy jest wysoki z tylu? kola wydaja sie byc w pozytywie no i silnik wysoko
  
 
Cytat:
2007-06-24 20:32:57, jaqo pisze:
Maluch super naprawde ale czy mi sie wydaje czy jest wysoki z tylu? kola wydaja sie byc w pozytywie no i silnik wysoko



wysoko bo teraz setup z wyzszymi springami.. a silnik w pozycji normalnej.. za to micha dostala mocnego customizingu

  
 
fajnie wygląda skromny wymiatacz
pewnie już nie jeden się zdziwił
EDIT:
aha i zajebiste poszerzenia może coś o nich??


[ wiadomość edytowana przez: CEHU dnia 2007-06-24 21:48:03 ]
  
 
poszerzenia - prosta sprawa, ale wymaga cierpliwiosci :

1 - ciacie


2 - smarkanie


3 - szpachiel ; - )


4 - podklad



  
 
No fajnie, fajnie. Ten otwór w pasie mu wystarcza do wychlodzenia calości? Można prosić jakieś foto bagażnika? Zderzaki też, bo ja wiem, próbowaleś zalożyć chromy albo wąskie plastiki, jak wtedy wygląda? Ta rejestracja pod zderzakiem, hmmm, ni to rajdówka ni to do lansu- tak trochę bez koncepcji i przekonania zrobione...
Poszerzki jak najbardziej si- podobają się, tylko przez te dystanse lożyska dostają w dupe, ale coś za coś.

Taki OT: Co do mechanizmu zmiany biegów, myślal ktoś nad skróceniem skoku? Ja mialem taki pomysl coby przeciachać caly mechanizm lewarka na polowe, wydlużyć drążek i jego obudowe tak żeby ten 'kulisty' teflon na nim pasowal do wybieraka. Albo też wydlużyć w pionie wybierak który wchodzi na ww teflon. Trochę to zawile napisalem ale w glowie mam caly projekt. Trochę ciężej by wchodzily biegi ale za to nie jak w autobusie. Co sądzicie?
  
 
Cytat:
2007-06-24 22:32:40, DAWCY pisze:
No fajnie, fajnie. Ten otwór w pasie mu wystarcza do wychlodzenia calości? Można prosić jakieś foto bagażnika? Zderzaki też, bo ja wiem, próbowaleś zalożyć chromy albo wąskie plastiki, jak wtedy wygląda? Ta rejestracja pod zderzakiem, hmmm, ni to rajdówka ni to do lansu- tak trochę bez koncepcji i przekonania zrobione... Poszerzki jak najbardziej si- podobają się, tylko przez te dystanse lożyska dostają w dupe, ale coś za coś. Taki OT: Co do mechanizmu zmiany biegów, myślal ktoś nad skróceniem skoku? Ja mialem taki pomysl coby przeciachać caly mechanizm lewarka na polowe, wydlużyć drążek i jego obudowe tak żeby ten 'kulisty' teflon na nim pasowal do wybieraka. Albo też wydlużyć w pionie wybierak który wchodzi na ww teflon. Trochę to zawile napisalem ale w glowie mam caly projekt. Trochę ciężej by wchodzily biegi ale za to nie jak w autobusie. Co sądzicie?



otwor w pasie daje rade - foto bagaznika przy okazji - zderzakow jest kilka kompletow - chromy, plattiki, waskie plastkiki - sam moowisz ze to rajdowka, a nie do lansu wiec co za rooznica jakie a rejestracja pod zderzakiem zaslania wystajace kolko pasowe - jeszcze kiedys porzadny ukl wydechowy z kwasowki i na prawa str to juz ciezko bedzie sie domyslic ze tam cos jest nie tak - a lozyska, hm, w dupe? mysle ze skroci moze to ich zywotnosc nieznacznie i tyle, sa nowe jak wszystko w tym autku z czesci eksploatacyjnych, wiec dadza rade


[ wiadomość edytowana przez: killer126FL dnia 2007-06-24 22:51:18 ]
  
 
Cytat:
2007-06-24 22:50:52, killer126FL pisze:
otwor w pasie daje rade - foto bagaznika przy okazji - zderzakow jest kilka kompletow - chromy, plattiki, waskie plastkiki - sam moowisz ze to rajdowka, a nie do lansu wiec co za rooznica jakie a rejestracja pod zderzakiem zaslania wystajace kolko pasowe - jeszcze kiedys porzadny ukl wydechowy z kwasowki i na prawa str to juz ciezko bedzie sie domyslic ze tam cos jest nie tak - a lozyska, hm, w dupe? mysle ze skroci moze to ich zywotnosc nieznacznie i tyle, sa nowe jak wszystko w tym autku z czesci eksploatacyjnych, wiec dadza rade


Jak kto uważa, nie pisalem że to rajdówka, raczej pytalem
Czy ciężko będzie się domyślić... może gluchemu tak Co do rejestracji to jak są wąski zderzaki to jest nadal pod nim? Znowu w przypadku chromów to jakaś belka sie pojawia?
  
 
Cytat:
2007-06-24 23:00:07, DAWCY pisze:
Jak kto uważa, nie pisalem że to rajdówka, raczej pytalem Czy ciężko będzie się domyślić... może gluchemu tak Co do rejestracji to jak są wąski zderzaki to jest nadal pod nim? Znowu w przypadku chromów to jakaś belka sie pojawia?



no cichy to nie jest - choc teraz z slilencerem, ale sie drze swinka waski jest ciezki i jest taki se, pod chromy tak jak mowisz belke cza jakas zdrutowac, zeby to schlunie wygladalo
  
 
Cytat:
2007-06-24 23:04:10, killer126FL pisze:
no cichy to nie jest - choc teraz z slilencerem, ale sie drze swinka waski jest ciezki i jest taki se, pod chromy tak jak mowisz belke cza jakas zdrutowac, zeby to schlunie wygladalo


No trza by bylo, później by się ocenilo co ladniejsze na aucie
  
 
a masz fotki tej dźwigni zmiany biegów ? interesuje mnie budowa
  
 
zajeixty maluszek a masz fotki z roboty przednich nadkoli ?? pozdro!!!
  
 
Cytat:
2007-06-25 10:04:08, Karcio86 pisze:
a masz fotki tej dźwigni zmiany biegów ? interesuje mnie budowa



nie mam, ale budowa jest raczej nieskomplikowana i podobnach do patentu NITRO mechanizm wyzej osadzony, dodatkowe 2 podpory walka, zalamany kardanem z ukl. kierowniczego. super sprawa polecam (przypuszczam, ze nitro na zamowienie podejmie sie smialo robienia takiego mechanizmu)

Cytat:
2007-06-25 10:21:03, Mariusz126p pisze:
zajeixty maluszek a masz fotki z roboty przednich nadkoli ?? pozdro!!!



przednie nadkola tak samo jak tylne - sposob mozna sobie wybrac dowolny - ksztalt rowniez - ale migomat niezbedny.. arti chyba na swojej stronie mial ciekawy artykul krok po kroku jak se poradzic - warto sie zapoznac
  
 
ty wiesz co ja o nim mysle

-----------------
Franky Garage
  
 
hehe widziałem Cie dzis jak ruszałes ze skrzyzowania koło maka przy hali Oliwii, wyglądał ładnie
pozdro i gratki nowego wozu!
  
 
no chwilke sie dzisiaj znow pokrecilem potestowac conieco, ale znowu nic sie nie zepsulo troodno, moze innym razem
  
 
killer to moze zobaczymy jak odstawisz mojego cc??

sprzeglo sie spalilo i juz nie ciagnie jak powinien


-----------------
Franky Garage

[ wiadomość edytowana przez: fuso dnia 2007-06-25 21:13:16 ]
  
 
auto fpyte , pokaz jakies filmiki
  
 
autko naprawde bardzo ładne, rażą jedynie te uchwyty na masce i tablica z tyłu pod zderzakiem ale jak mus to mus Proponowałbym jedynie skoro to jest rajdówka założyć seryjną osłone na rozrząd bo może się zdażyć że coś wpadnie nie tam gdzie trzeba i będą problemy. Pozdro!!