Jak to jest z tymi żarówkami H4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Panowie można jakie na legalu montować te ala xenon czy te niebieskie itp bo jest tego masa od 15 zyla do 100zl słyszałem ze niektóre wypalają reflektory itp?
  
 
Cytat:
2008-09-22 20:02:07, mmmmat pisze:
Panowie można jakie na legalu montować te ala xenon czy te niebieskie itp bo jest tego masa od 15 zyla do 100zl słyszałem ze niektóre wypalają reflektory itp?

Nie ma to jak konkretne pytanie...
A malo o tym na forum jest? Szukajka nie gryzie...
  
 
nie masz ochoty nie odpowiadaj
  
 
Jezdzilem na tym jakis czas w golfie, pozniej mialem w essim.
Powiem tak nie zakladaj tego szitu bo w deszczowa pogode nic nie bedziersz widzial, ale jesli nie wierzysz to sprobuj, jak zalozylem u siebie zwykle biale to sie zdziwilem jak lepiej swieca zwykle od tego szajsu.
  
 
kup lepiej dobre zarowki h4
  
 
A czemu by nie można? kwestia jest taka: te za 15..szkoda życia, kasy, złe doświetlanie, za to niebieski jest tak intensywny jak atramet :/ (i nic pozatym !! ) Ja mam Philipsa Xenon Effect, dałem około 70 zł, światło jest białe, znaki DUZO BARDZIEJ widoczne, lepsze oświetlenie drogi. Patrząc na lampe, widać niebieską poświatę
  
 
Cytat:
2008-09-22 22:09:47, bep pisze:
A czemu by nie można? kwestia jest taka: te za 15..szkoda życia, kasy, złe doświetlanie, za to niebieski jest tak intensywny jak atramet :/ (i nic pozatym !! ) Ja mam Philipsa Xenon Effect, dałem około 70 zł, światło jest białe, znaki DUZO BARDZIEJ widoczne, lepsze oświetlenie drogi. Patrząc na lampe, widać niebieską poświatę




dokladnie.

A te tansze mi sie w essim zjaraly
  
 
to jakie najlepiej dajcie linka?
  
 
ja polecam KLIK
Innych nie bede polecał bo nie znam
  
 
Ja polecam OSRAM NIGHT BREAKER KLIK
  
 
Cytat:
2008-09-22 22:23:07, mmmmat pisze:
to jakie najlepiej dajcie linka?


Markowe Philips, Osram i za konkretną cenę tj. ok. 50zł/kpl. Najważniejsza jest moc 55/60W i ani wata więcej. Nie kupuj żarówek 90/100W gdyż po pierwsze wypalisz reflektor, po drugie przeciążysz instalację, po trzecie i najważniejsze z uwagi na innych kierowców, których takie żarówki oślepiają. Ja polecam Osram Cool Blue, żadne tam niebieskie efekty tylko wyraźnie zauważalne białe światło - pięknie widać na śniegu i zdecydowanie poprawiają widoczność. Jedyna wada to żywotność ale to przy każdej podrasowanej żarówce. Średnio 1 rok jazdy i do kosza.
  
 
Ja jeździłem na Philips Vision+, Philips GT150, a teraz jeżdżę na Tungsram Megalight +60% za 20zł i jestem zadowolony.
Nawet w tej chwili mam złożonego jednego Tungsrama i Vision+ i różnicy w świeceniu nie widać za to w cenie tak.

Co do żarówek, ala Xenon to nie polecam, bo to nie chce świecić. Lepiej już wyłóż kasę i za 200zł kup zestaw prawdziwych Xenonów

[ wiadomość edytowana przez: deathrider_85 dnia 2008-09-22 23:11:24 ]
  
 
Tę gorąco polecam. Napradę widać !! różnicę



Sa też takie kity ze do zwykłaych lap są przetwornice i wkłady xenonowe. Jechałem z taklimi w Tigrze coś tam piszą i są na Allegro

[ wiadomość edytowana przez: Sinuspi dnia 2008-09-23 11:11:17 ]
  
 
Ja jak kupiłem Esa to miałem wsadzone jakieś niebieskie, właśnie ala xenon Nie wiem jakiej firmy ale moim zdaniem świeciły lepiej niż zwykłe białe Niestety na wiosnę się spaliła jedna i z braku kasy kupiłem zwykłe białe i takie teraz mam
  
 
Cytat:
Co do żarówek, ala Xenon to nie polecam, bo to nie chce świecić. Lepiej już wyłóż kasę i za 200zł kup zestaw prawdziwych Xenonów


Dokładnie kolego za 250zł możesz mieć zestaw Bi-Xenon, do którego nikt się nie będzie przyczepiał.
A co do żarówek z własnego doświadczenia wiem, że Philips i Osram może robią lepsze żarówki ale niestety są one mało wytrzymałe.
Moje poprzepalały się maksymalnie po 6miesiącach użytkowania.A co 6m-cy wydawać 70zł to w przeciągu półtora roku kupujesz prawdziwy Bi-Xenon i masz problem oświetlenia załatwiony, bo Xenonu nie porównasz z żadną żarówką.
Jeśli chodzi ci o bezpieczeństwo twoje, abyś dokładniej widział w nocyi bezpieczeństwo innych, jesteś bardziej widoczny i z dalszej odległości to tylko Bi-Xenon na H4. Montujesz, ustawiasz geometrie świateł, aby innych nie oślepiać i cieszysz sie nieporównywalnie lepszym oświetleniem niż na zwykłych czy firmowych żarówkach H4
  
 
Cytat:
2008-09-23 11:11:45, ---Edi--- pisze:
Dokładnie kolego za 250zł możesz mieć zestaw Bi-Xenon, do którego nikt się nie będzie przyczepiał. A co do żarówek z własnego doświadczenia wiem, że Philips i Osram może robią lepsze żarówki ale niestety są one mało wytrzymałe. Moje poprzepalały się maksymalnie po 6miesiącach użytkowania.A co 6m-cy wydawać 70zł to w przeciągu półtora roku kupujesz prawdziwy Bi-Xenon i masz problem oświetlenia załatwiony, bo Xenonu nie porównasz z żadną żarówką. Jeśli chodzi ci o bezpieczeństwo twoje, abyś dokładniej widział w nocyi bezpieczeństwo innych, jesteś bardziej widoczny i z dalszej odległości to tylko Bi-Xenon na H4. Montujesz, ustawiasz geometrie świateł, aby innych nie oślepiać i cieszysz sie nieporównywalnie lepszym oświetleniem niż na zwykłych czy firmowych żarówkach H4




Można kombinować i rzeżbić w oringach eyesowych albo zalóżyć to klik klik
  
 
polecam osram night braker.
dobre są też GT150 philipsa
oraz Xt...coś tam philipsa.
trochę gorsze (ale za to cena!!!) Tungsramy+60
później philips
później hella (blue)
ale najlepiej wejdź na alledrogo i zobacz co ludzie kupują.
Szajsu za 15pln nawet nie brałbym do ręki...
  
 
Nie polecam zestawu bixenonowego za 250 zloty poniewaz jest on oparty na konstrukcji dwu zarnikowej i przy miganiu swiatlami szybko sie wypala ten od drogowych ja zainwestowalem 400 PLN w jedno zarnikowe z ruchoma przeslona
  
 
Cytat:
2008-09-23 11:11:45, ---Edi--- pisze:
Dokładnie kolego za 250zł możesz mieć zestaw Bi-Xenon, do którego nikt się nie będzie przyczepiał. A co do żarówek z własnego doświadczenia wiem, że Philips i Osram może robią lepsze żarówki ale niestety są one mało wytrzymałe. Moje poprzepalały się maksymalnie po 6miesiącach użytkowania.A co 6m-cy wydawać 70zł to w przeciągu półtora roku kupujesz prawdziwy Bi-Xenon i masz problem oświetlenia załatwiony, bo Xenonu nie porównasz z żadną żarówką. Jeśli chodzi ci o bezpieczeństwo twoje, abyś dokładniej widział w nocyi bezpieczeństwo innych, jesteś bardziej widoczny i z dalszej odległości to tylko Bi-Xenon na H4. Montujesz, ustawiasz geometrie świateł, aby innych nie oślepiać i cieszysz sie nieporównywalnie lepszym oświetleniem niż na zwykłych czy firmowych żarówkach H4


mocniejsze światło i nie będzie oślepiać?
Zaznaczam, że do ksenonów potrzebne są gładkie szkła i poziomowanie lamp na wzniesieniach (podobno także spryski). A co do legalności, to pan diagnosta wystarczy, że spojrzy na numery homologacji na lampie i już po przeglądzie... (nie wspomnę, że może Ci niebieski sholować auto, jak się uprze)
  
 
Cytat:
Nie polecam zestawu bixenonowego za 250 zloty ponieważ jest on oparty na konstrukcji dwu żarnikowej i przy miganiu światłami szybko się wypala ten od drogowych ja zainwestowałem 400 PLN w jedno żarnikowe z ruchoma przesłona


Masz 4 rodzaje tzw Bi-Xenonu
H4-1 - mijania Xenon drogowe BRAK
H4-2 - mijania Xenon drogowe żarówka 35W halogenowa
H4-3- mijania i drogowe Xenon za pomocą przesłony i elektromagnesu(cena 250zł)
H4-4 mijania i drogowe Xenon, każda na osobnym żarniku (cena około 400zł)
A to taki przykładowy szukany na szybko w AlledrogoBi-Xenon H4-3