| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
mi5i3k Fiat 126p 650E Pionki / Warszawa | 2008-09-23 11:48:05 Zalozylem czujke temperatury w blok jako temp. oleju dla 126p
Dziwia mnie jego pomiary dopiero po kilkunastu kilometrach (w lato) temperatura rosnie ok 70pare stopni. Czujnik ktory mam to czujka temp. z poloneza. Wskaznik temp. ktory mam pochodzi z BISa Z madrej ksiazki do naprawy CC wynika ze: czujnik temp plynu chlodzacego ma nastepujace rezystancje 20C - 2400 (ohm) 25C - 2200 40C - 1100 50C - 550 80C - 340 100C - 200 120C - 130 Czyli odpowiada czujce z polda - wszystko OK. Ale, wyzej jest o czujce temp. powietrza zasysanego ktora jest nastepujaca: 20C - 1900 (ohm) 80C - 170 100C - 95 120C - 55 I tu sie zaczyna problem bo dokladnym potencjometrem ustawilem rezystancje na 100ohm i na wskazniku pokazalo sie ok 100C. Podlaczajac inne opory: 380ohm - 70C 240ohm - 80C 50ohm - 120C Co sugerowaloby ze wskaznik od BISa jest zrobiony na czujke temperatury powietrza przy przepustnicy. (?) Czujnik temp. plynu to chyba standardowy termistor NTC 2k2, a co z czujnikiem powietrza? Wg ksiazki ma on oznaczenie Magneti-Marelli ATS 05. Co Panowie o tym myslicie? |
bimber1 (S) Furious Moderator kant Kraków | 2008-09-23 16:50:03
cb trolu po co ten tekst ??? wnosi on cos ???? jak nie masz nic konkretnego do napisania to sie nie udzielal i nie rob syfu !!!!!!!!!! |
bartek89032 126p Głogów | 2008-09-23 16:54:05 To taka promocja gniazda troli sory za ot |
mi5i3k Fiat 126p 650E Pionki / Warszawa | 2008-09-23 20:29:17 nie zadna promocja tylko konkretne pytanie na ktore szukam odpowiedzi a jak nie znacie to nie zabierajcie zdania - koniec OT |
Krzemowy Fiat 126 Skoczów | 2008-09-27 18:24:07 Zapuszczamy www.google.pl, wpisujemy "ATS05 pdf", po króciutkiej chwili znajdujemy to. Czytamy i dochodzimy do dwóch wniosków:
- przydatny jest olej - książkę do CC należy wypierdolić w diabły do makulatury PS. Nie klniemy na forum
PS2. Immbolileiser to imbusowy bojler Rejsera? |