Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() ndaniel80 MKVII Kombi 1.6 16V Wrocław | 2008-09-20 20:25:06 No to albo masz coś zapchane w układzie albo faktycznie termostat. Tylko bodajże reduktor LPG nie powinien byc podłączony do długiego, wiec zostaje zapchanie lub pompa wody... |
![]() krysti612 Essi cabrio Krosno | 2008-09-20 20:28:36 jeśli poszła uszczelka pod głowicą w oleju będziesz miał płyn lub/i odwrotnie. Sprawdź termostat w dużo prostszy sposób gdy będzie wywalało Ci wodę dotknij chłodnicę powinna być gorąca, jeśli będzie zimna to wina termostatu. A to że teraz zamarza Ci reduktor zapewne spowodowane jest zapowietrzeniem układu OBYM MIAŁ RACJE Pozdroo |
![]() 7uk3r0n1n Zlomek Bydgoszcz/Poznan | 2008-09-20 20:29:40 Moze taka prozaiczna rzecz... ale moze masz zapowietrzony uklad albo za malo plynu? Schemat z zamarzaniem parownika i gotowaniem wody mialem jak w samochodzie (nie esku) popsul sie wentylator i rozsadzilo chlodnice... sporo plynu wylecialo i bylo za malo w ukladzie, zeby parownik dzialal i zamarzal... |
![]() krysti612 Essi cabrio Krosno | 2008-09-20 20:30:07
nie koniecznie... owszem reduktor jest podłączony do przewodów nagrzewnicy czyli jest w małym obiegu.... ale gdy mamy do czynienia z zapowietrzonym układem... często zdarza się że reduktor nam zamarza |
Gambi NS | 2008-09-20 20:39:25 zaczyna głupieć powoli ![]() odkręcam jeden przewód od reduktora i wlewam wodę jak przestaje przyjmować płyn to do max i zakręcam . |
![]() krysti612 Essi cabrio Krosno | 2008-09-21 11:41:55 Sprawdzenie termostatu nic nie kosztuje a zajmuje pare sekund. Co do pompy.. jest to całkiem możliwe że umarła Pozdro |
![]() matizmat Sympatyk FEFK Padaczka Mk. VII 1.4 ... Zagórzany | 2008-09-21 11:54:11
Zgadzam się... Ja poszedłbym jeszcze tym tropem, że układ może być zapowietrzony... |
![]() Lachu8v Ford ESCORT XR3i Kraków | 2008-09-26 11:10:19 zostaw w układzie z 4litry wody,wywal termostat,zdejm weza z chłodnicy,tego który idzie od termostatu,zapal i przegazuj auto
-woda powinna lecieć jesli pompa działa. odpowietrzanie: 1.spusc płyn na otwartym ogrzewaniu odkrecając korek w chłodnicy i korek w bloku pod rozrusznikiem 2.sprawdz droznosc chłodnicy i układu płukając wodą z węża 3.zakręc korki 4.na otwartym ogrzewaniu zalej wode i zapal auto na benzynie-niech sobie chodzi az weże do reduktora i nagrzewnicy zrobią sie gorące,moze byc potrzeba zdjecia na chwile przewodu do reduktora zeby wypuscic powietrze 5.przełącz na lpg i sprawdz sobie korek od zbiorniczka czy działa. |
Gambi NS | 2008-09-27 21:43:08 Nowy termostat i porządnie odpowietrzony układ pomogło dziękuje wszystkim ![]() |