| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
nds F&F Sympatyk Suzuki Płock | 2006-10-04 19:13:20 To nie BMW wiec moze mnie nie zlinczujecie
Tym niewybrednym żarcikiem pozwoliłem sobie rozpocząć... Moja nowa skarbonka to Ford Escort (ponoć XR3i) z 1988 r. Jak przystało na porządną skarbonkę stoi obecnie w warsztacie i czeka na części do przedniego zawieszenia, twardsze sprężyny, rozprókę na kielichy, płytę od silnik i porządną regulację silnika włącznie z wymianą tego co wymienić trzeba lub będzie trzeba w czasie bardzo niedługim... tu jest kilka zdjęć O samochodzie: Jak na 1988 r. jest nieźle wyposażony, bo ma ogrzewanie , el. szybki, lusterka, podgrzewaną przednią szybę, dzieloną tylną kanapę, fotele recaro itd.
Z rzeczy niestandardowych ma przyciemniane tylne szybki i radio z panelem, więc po mieście można się już wozić hehehe
Na razie o prowadzeniu za wiele nie powiem, bo wiecej auto stoi niz nim jezdzilem, ale podoba mi sie. Tyl jest lekki i wcale nie trzeba sie trudzic zeby tyl sie usliznal - wystarczy chocby glupie ujecie gazu w zakrecie... ponadto działa ręczny. Auto trochę się przechyla, ale nie tak żebym się bał pokonywać zakręty. Wstępnie jestem oczarowany, wszystko dzieje się szybciej i wymaga szybszych reakcji. Generalnie auto jest po wymianie progow i wstawieniu reparaturek tylnych blotnikow oraz ma kilka kilogramow szpachli w innych miejscach Silnik (1,6 na mechanicznym wtrysku - ponoć 90 KM) póki co się zalewa i niekulturalnie pracuje. Mimo to jest dosyc elastyczny. Nadwozie teoretycznie wazy 920 kg i tak jak patrzylem to poza wywaleniem kanapy i tylnej polki to nie ma go z czego odchudzac.
Na niewyregulowanym silniku i przy spokojnym starcie (bez palenia laka i sztrzelania ze sprzegla) przyspiesza do 100 km/h w 14 s. czyli jak wydlubany maluch
Mam nadzieje ze jak naucze sie nim szybko ruszac, wyreguluje wtrysk, wymienie filtry, swiece i kable to sie troche poprawi(fabrycznie powinien miec jakies 10 s., ale przez te 18 lat troche koni pewnie zdechło). O spalaniu nic nie powiem, bo jeszcze nie umiem. Podobno nie schodzi poniżej 8 l/100 km. Gazu nie zakładam... 0-100 km/h ~6 MB No i to tyle. Pomimo że niewiele nim jeździłem, już raz odwiedziłem plener. Na szczeście bezkolizyjnie. A teraz można się zachwycać |
BULLITT fiat Kraków | 2006-10-04 19:14:55 ladne autko ..ale ten czerwony XJS w rogu na mnie bardziej dziala |
nds F&F Sympatyk Suzuki Płock | 2006-10-04 19:18:33 a to moj dupowoz, ale tu nikt o dupowozach czytac nie chce |
Lisu F&F Sympatyk Volvo V40 Włocławek | 2006-10-04 19:30:48 To kiedy dasz sie kulnac ? :d |
Blady F&F Sympatyk FIAT | 2006-10-04 20:31:42 co tak wczesnie te biegi zmieniasz?? do red line jeszcze hoho
przestaje ciągnąć??ma odcieńcie??przy ilu?? |
nds F&F Sympatyk Suzuki Płock | 2006-10-04 20:38:13 a bo ja nie wiem jaki jest przebieg momentu to zmieniam jak zmieniam odciecie jest przy 6,5 tys |
PG F&F Sympatyk Fiat 125 x 2 ,Tyran ... Kraków | 2006-10-04 20:39:15 a myslal ktos zeby np mini coopera wrzuci na kjs-y?? malo mocne moze by dawalo rade jak na jakims filmiku
sorki za ot. |
Blady F&F Sympatyk FIAT | 2006-10-04 20:58:00 artykuł o escorcie xr3 1.6
wynika że max moment przy 4800 max moc przy 6000 więc jak go ciagniesz do 5000 to troche jednak za mało , żeby do tych 10 sekund się zblizyć
|
Try3ek F&F Sympatyk bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2006-10-04 21:05:48 a tak z ciekawości ile Cie to kosztowało i po co?? przecież to ani sie nie napędza i napęd nie jest przenoszony na jedynie słuszną oś |
Blady F&F Sympatyk FIAT | 2006-10-04 21:13:39 ale ma potencjał żeby się napędzać |
Vyzn-R F&F Sympatyk Babilon Bandit Lipno | 2006-10-04 21:18:53 Mysle ze NDS juz wiele razy napisał i powiedział po co ![]() |
nds F&F Sympatyk Suzuki Płock | 2006-10-04 21:36:12
z przyjadem do domu i przerejestrowaniem 2 tys zl. a po co? moja dziewczyna chciala miec lusterko w daszku przeciwsłonecznym a ja chciałem mieć ogrzewanie - teraz oboje jestesmy szczesliwi
(taki żart) Dobra, to jak auto wyjedzie z warsztatu to zrobimy test przyspieszenia z nową wiedzą
Myślę też że wybiorę się na hamownie, może chłopaki mi podopowiedzą co zrobić żeby wykres był bardziej satysfakcjonujący (w końcu w Płocku mamy mistrza Polski na 1/4 mili w klasie mini+ ) |
Radass Fiat 126p Brodłej | 2006-10-04 22:45:32 no prosze a miałem taką ochote skopać Ci dupsko w klasie 650
czekam na fotki z budowy, powodzenia i pozdrawiam. |
bizer_trikolor F&F Wolny Słuchacz :) DrutKar 652 Toruń | 2006-10-05 00:18:52 mozesz mu przeca skopac pupe bobkiem. zadem probolem.
ja w brodnicy byłem chyba 29 czy 30 w generalce na 52 załogi a stratowały tylko 4 boby |
kaza F&F Sympatyk Bis 1400turbo, HF in ... Bielsko Biała | 2006-10-05 14:09:16 no a ja powiem szczerze, że widze tam (tak mi się wydaje) Kjetronic pod maską, czyli po prostu wtrysk mechaniczny, a to największa kara jaką mogłeś sobie sprawić... |
nds F&F Sympatyk Suzuki Płock | 2006-10-07 09:04:56 Kaza, oświeć mnie dlaczego zanim życie mnie oświeci.
Muszę się przygotować psychicznie |
Jesion128 F&F Sympatyk Łódka Bols Szuflandia | 2006-10-07 10:43:14
No w porównaniu z maluchem to z całą pewnoscią muł. A co do napędu to wystarczy popatrzyć jak Ragnotti jeździł, i okazuje sie ze przedni naped tez potrafi. |
nds F&F Sympatyk Suzuki Płock | 2006-10-08 12:46:44 panowie, znalazlem cos dziwnego. Mianowicie, od przegubow napedowych przy skrzyni sa zebatki, dalej idzie łańcuch i kończy się to gdzieś przy czymś do czego podłączone są przewody hamulcowe. Fama niesie, że to prymitywny ABS.
Zabawnie
Z rzeczy mniej ciekawych znalazłem pompe paliwa przymocowaną pod kołem zapasowym (pod bagażnikiem). Niech no się jakiś kamień nawinie i będą fajerwerki... Są jakieś wytyczne odnośnie robienia płyt pod silnik? |
wojtas7 F&F Wolny Słuchacz :) suzuki swift gti Wrocław | 2006-10-08 13:06:02 mozesz przykrecic na sztywno na jakis wysiednikach albo na poduszkach (np daj od amorkow malucha miedzy bude a plyte) - wtedy mniej boli uderzanie od spodu ;] no i oczywiscie nie moze przeszkadzac pracy zawieszenia nigdzie.. |