To sie porobilo...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ostatnio jechalem i mialem bum... pasek nie polecial... wszystko niby ok ale samochod powyzej 2,5 tys zaczal "terkotac"....

Dzisiaj mi rozebrali motor...
Potezny wyciek z rozrzadu...
Wlasnie sprawdzaja co z panewkami..

Ale sie porobilo.... ehhh
  
 
Toć to jakaś plaga chyba... zaczynam coraz poważniej myśleć o puszczeniu tego towaru do "żyda", tylko żona się przeciwstawia, bo wreszcie się nauczyła jeździć... ale zawsze będę te 13 czy 13,5 k zł do przodu
  
 
Eeeeee nie jest tak zle...

Panewki.. 2 korbowody... pierscienie... komplet uszczelek...

moze w 2,5 tys sie zmieszcze ....

  
 
KeyJey a nie lepiej tego sprzedać na części i walnąć 20XE z Vectry 150 PS ?

W życiu bym nie remontował tego za tyle kasy
  
 
tez sie wlasnie zastanawiam !!
  
 
Nie ma to jak gasss, tanio sie jeździ ale drogo sie naprawia...
A przeszczep z innego auta to lekki masochizm, auta nie masz przez miesiąc albo dłużej, stajesz się pionierem w przeszczepach no i dorabiasz, cudujesz i sztukujesz... a na końcu poddajesz się
  
 

na straackiej był za 2tyś silnik z calibry 20.16v 150ps i dają roczną gwarancje
  
 
Wlozenie 150KM silnika do Espero to nic innego jak skazanie tego auta na smierc. Ale to tylko moje zdanie...
  
 
A ja wcale nie wsadze 150km...

Masochista nie jestem


Zreszta nie stac mnie na taki...

Ewentualnie wchodzi w gre C20NE badz C20SEH
  
 

C20NE ma 115 ps a ile ma ten C20SEH ?
  
 
Cytat:
2003-07-21 15:53:36, KUKI pisze:

C20NE ma 115 ps a ile ma ten C20SEH ?




129
  
 
a nie prosciej wsadzic zwykly od espero???....cale auto mozna kupic w granichac 1000 euro ...oclic mozna tylko silnik a reszte przywiezc w czesciach....nie rozumiem co tu ma gas do rzeczy???

  
 
Gass pewnie nic nie ma. ale popsioczyc na gass nigdy sobie nie odmówię ..
Z tego co się dowiedziałem to olej wyglądał jak mazut a więc powodem zatarcia silnika był stary zanieczyszczony olej..... to był drogi błąd Piotrek..
  
 
Cytat:
2003-07-21 20:17:25, MaciekGT pisze:
Gass pewnie nic nie ma. ale popsioczyc na gass nigdy sobie nie odmówię ..
Z tego co się dowiedziałem to olej wyglądał jak mazut a więc powodem zatarcia silnika był stary zanieczyszczony olej..... to był drogi błąd Piotrek..



Oj jak tak, to nieładnie
  
 
Te 2,5 tys za naprawe to troche za duzo...napisz prosze ile to Cie naprawde kosztowalo..?
  
 
no to rzeczywiscie kosztowny ten olej.....



kupic nie kupic ponarzekac warto
  
 
Kosztowalo... ?

Narazie samochod stoi wybebeszony.. co dalej to sie okaze.. narazie czekam na wymiar panewek...

Ale to co musze wymienic to...

Panewki..
2 korbowody...
pierscienie...
komplet uszczelek
filtr
olej (2 razy bo po 1,5 tys trzeba drugi raz to zrobic)
uszczelniacze ( to zaden koszt wiec jak juz silnik wybebeszony to trzeba zrobic)
co do rozrzadu to nie wiem... pasek napewno... rolka napinacza wyglada ponoc OK
prawdopodobnie pompa wody...

cos mi sie jednak wydaje ze to nie tylko moja wina...
zgoda co do oleju... ale ... zastanawia mnie w tej chwili realny przebieg tego samochodu.. niby na liczniku jest w tej chwili 90tys ale czy on rzeczywiscie tyle ma

  
 
uuaaa współczuje
  
 
no a to juz inna sprawa raczej nie do wykrycia
  
 
Nie rozumiem KeyJay...... jak długo nie wymieniałeś tego oleju ????????????? 50 tyś km ?????