Nie chce przyspieszać powyżej 5tys obrotów

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam taki problem że jak zrobie na butli 250km to zaczyna słabo jechać powyżej 5 tys obrotów tzn praktycznie w ogole nie przyspiesza. Jechałem z gaziarzem on z laptopem, mówi że słabe cisnienie jest. Ale jak zatankuje do pełna to jest ok.

Silnik 1.8 115KM instalacja stag 300.

W butli jest jeszcze ok 15l gazu a cisnienie spada do 0,3 a ma byc 0,9 czy jakoś tak ten kolo mówił. Jak go przygazuje to pikacz się włącza i kontrolka od gazu szybko mruga.

To normalne czy cos panowie spieprzyli?
  
 
sprawdx czy zawór na butli jest odkrecony na maxa. daj bezpośrednie napiecie z plusa akum. na cewki instalacji. mozesz z kolei wyjąc po kolei tloczki z elektrozaworów. odkre4ć przewód gazowy który idzie do rteduktora i podaj napiecie na cewki. lub w druga strone jeśli bedzie lecial słabo gaz to spreżonym powietrzem przedmuchj przewod. rzycze miłej zabawy . to wyglada na niedrozność lini zbiornik --reduktor.


Cytat:
2008-11-09 08:32:38, mariocccp pisze:
Mam taki problem że jak zrobie na butli 250km to zaczyna słabo jechać powyżej 5 tys obrotów tzn praktycznie w ogole nie przyspiesza. Jechałem z gaziarzem on z laptopem, mówi że słabe cisnienie jest. Ale jak zatankuje do pełna to jest ok. Silnik 1.8 115KM instalacja stag 300. W butli jest jeszcze ok 15l gazu a cisnienie spada do 0,3 a ma byc 0,9 czy jakoś tak ten kolo mówił. Jak go przygazuje to pikacz się włącza i kontrolka od gazu szybko mruga. To normalne czy cos panowie spieprzyli?

  
 
Cytat:
2008-11-09 11:37:57, croma1 pisze:
sprawdx czy zawór na butli jest odkrecony na maxa. daj bezpośrednie napiecie z plusa akum. na cewki instalacji. mozesz z kolei wyjąc po kolei tloczki z elektrozaworów. odkre4ć przewód gazowy który idzie do rteduktora i podaj napiecie na cewki. lub w druga strone jeśli bedzie lecial słabo gaz to spreżonym powietrzem przedmuchj przewod. rzycze miłej zabawy . to wyglada na niedrozność lini zbiornik --reduktor.

Albo nie taki wielozawór,np.do butli(zakładam że masz butlę w koło)250,wszdzili wielozawór 180 i rurka nie jest zanurzona w gazie-ale to tylko czysto teoretyczne.
  
 
Wiecie koledzy ja nie bede sie z tym bawil bo gaz zakladalem tydzien temu. Tylko chce wiedziec co mam kolesiowi powiedziec bo tak mnie zbyje jakims tam dziwnym tekstem a tak powiem mu zeby sprawdzil to i tamto, niech wiedzą ze sie troche orientuję. Ćwoki...
  
 
Butla jest 42l 600/200
wielozawór 200/0

Wczoraj wyjezdzilem caly gaz, zrobilem zaledwie 300km i weszlo 29l gazu. Coś tu chyba nie tak z tą instalacją???
  
 
Chlopaki a może w drugą strone czyli pojemność butli jest przez coś oraniczona jest to mozliwe?

Pamietam ze na poczatku jak zalalem do pelna to swiecily sie tylko 2 kreski a powinny 4, gaziarz mi przestawił. Ale skoro tak ustawili na poczatku rezerwe to chyba wiedza ze powinno byc OK.
  
 
mam podobny problem - pojechałem na obowiązkowy gwarancyjny przegląd KME Diego (instalacja ma 1.5 roku) - "fachowcy" stwierdzili, że mam za niskie ciśnienie i podnieśli na 1,1...
i po ich regulacjach po wyjeżdżeniu 3/4 butli przełącza na benzyne...

oraz powyżej ~4-5tyś nie ma ochoty przyśpieszać

przed tym "przeglądem" było wszystko OK...

co "fachowcy" mogli popsuć ?

pyt.dodatkowe - co po 1.5roku i 40tys km przebiegu w KME Diego warto/należy wymienić/zrobić ?

[ wiadomość edytowana przez: nofear_dh dnia 2008-11-13 12:40:47 ]