MotoNews.pl
  

Zespolony, Escort MKVII 97" nie pasuje inny

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, mam problem popsuł mi się przełącznik zespolony, nie wyłanczają mi sie kierunkowskazy po powrocie głupieją długie światła, naprawiałem juz pare razy ale teraz juz nic sie nie da zrobić. Chcialem kupić nowy lub używany i tu jest ZONK, niepasuje, wszystko działa po za światłami pozycyjnymi i dzwiekiem po otwarciu dzwi ze sa wlaczone swiatla, co moze byc przyczyna, mialem nowy, i uzywanych i w kazdym to samo, wziolem juz nawet identycznie oznakowany jak ten stary i nadal nic, nie ma piszczka i nie ma swiatel pozycyjnych, mijania sa, lecz tyl nie swieci. Ja mam wyprodukowany w Hiszpani, moze tu jest pies pogrzebany, moze kabelek jakis jest w innym mijejscu ?
  
 
Po mojemu jak sprawdzałeś na innym sprawnym i nie działało to wina leży gdzie indziej, posprawdzaj kable i ten brzęczyk, bezpieczniki itp. Musi działać
  
 
No niestety nie działa, włożyłem stary i było ok tzn. ze jednak coś nie pasuje, musi byc inna wersja albo cosik, ja mam bez regulacji 6 stopniowej.
  
 
Kolega czyczu ma rację, szukaj przyczyn w instalacji. Nie ma znaczenia czy włożysz z 6-cio stopniową regulacją czy bez, bedzie działać-ja u siebie miałem bez reg a wsadziłem z reg i działa bezproblemowo.


P.S. Za regulację pracy wycieraczek odpowiada przekaźnik a nie przełącznik
  
 
Koledzy to jak wytłumaczycie ze te stare co byly od nowosci sa ok ? i wszystko dziala po za tym ze sa uszkodzone dlugie i nie odbijaja kierunki. Jak kupiłem nowe, a pozniej jeszcze przymierzyłem szt ze szrotu wszystkie identyczne jedna tylko miala regulacje, nie mam swiateł pozycyjnych i brzęczka, nie moze byc wina po stronie instalacji bo ta jest takze fabryczna, auto bylo sprowadzone, stary wylacznik jest Made In Spain, wszystkie co przymierzyłem były Made In Germany, ja juz za cholere nie rozumiem, pytałem elektryka i było coś takiego ze były w niektórych modelach niekompatybilne manetki ale jest na to wyjscie przerobić instalacje, ale jak i co to tez pytam moze wy wiecie to chętnie bym skorzystał, zamienił kabelki i luzik. Czy naprawde nikt nie mial takiego przypadku, no chyba nie tylko ja mam dziwnego ESCORTA
  
 
mam podobnie. kupilem nowy zespolony i mi nie swieci caly tyl. a na starym dziala. no nie wydaje mi sie ze to instalacja.
dokladny opis mojego problemu tutaj

http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=221890&c=45&f=20

  
 
moze ktos grzebal w skrzyne bezpiecznikowej i cos pozmienial
  
 
Cytat:
auto bylo sprowadzone, stary wylacznik jest Made In Spain



Tak moj chyba tez hiszpanski...
  
 
Może wasze stare zespolone miały gdzieś zwarcie lub gdzieś zwierały dlatego na starych działa...
Zróbcie tak jak niżej kolega Czuczu napisał