| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
black_time Escort Łódź | 2008-10-17 10:30:48 Mam instalke I gen bez żadnego kompa,tylko śruba do regulacji.Silnik 1.8 16V.Dopóki silnik mocno się nie nagrzeje to wszystko jest ok,ale w momencie gdy pare razy stane na światłach i pod maską robi się gorąco od silnika,nie da się jeździć na LPG.
Jak wrzuce na luz przy hamowaniu to obroty spadają i przewarznie gaśnie.Jak już stoje i odpale,a do tego smyrne ze 2 razy gaz to silnik chodzi,ale jak rusze i znów bede hamował to zgaśnie.Do tego nie wkręca się na obroty,dochodzi do jakiś 3,5 i koniec. Stojąc w miejscu jak włącze nawiew czy inny odbiornik prądu to też zgaśnie. Wygląda mi na to,że dostaje z jakiegoś powodu bardzo małą mieszankę,tylko dlaczego jak jest gorąco pod maską? Ma ktoś jakiś pomysł? [ wiadomość edytowana przez: kroczak dnia 2008-10-17 10:38:28 ] |
maciejka80 Opel Vactra B FL Gdańsk | 2008-10-17 10:35:18 Reduktor ma w złą stronę ustawiony "kranik" którym zasysa powietrze. Najlepiej założyć na niego wężyk i wyprowadzić daleko od silnika.
Identycznie objawy miałem w Sierze, sprawdź może to właśnie to. [ wiadomość edytowana przez: maciejka80 dnia 2008-10-17 10:36:53 ] |
black_time Escort Łódź | 2008-10-17 10:39:28 Zastanawiam się,czy sam reduktor poprostu się nie kończy i gdy się nagrzeje to może coś tam mu się dzieje nie tak jak trzeba,tym bardziej,że problem pojawił się niedawno,a jeździłem tym autem w lato i było ok. [ wiadomość edytowana przez: kroczak dnia 2008-10-17 10:40:13 ] |
Rurzowy_Rzufff Scirocco GTI USA Nowa Ruda | 2008-10-17 12:06:31 odnosnie tego:
wyszukiwarek: http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=216828&c=45&hq=&f=20 |
black_time Escort Łódź | 2008-10-17 12:32:38
No tak,tylko twoje auto non stop muliło,a u mnie na zimnym,bądź dopiero zagrzanym silniku idzie jak burza,a dopiero jak się gorąco pod maską robi to muli jak by właśnie gaz się kończył. Popatrze na te rózne wężyki,a jak nic nie wydumam to do gazownika trzeba będzie podjechać. |
black_time Escort Łódź | 2008-10-18 18:14:26
Zapomniałem tego poszukać i sprawdzić,ale moze jutro zaglądne gdzie to jest i co z nim się dzieje. Dzisiaj wyczyściłem rurkę od odmy i dalej kaszana.Obstawiam 2 opcje.Albo pod wpływem temp. rurka doprowadzająca gaz się troszke blokuje (moze jakiś syf,czy coś),ale to mało prawdopodobne.Druga opcja to jednak parownik w którym po mocnym nagrzaniu odkształca się membrana czy cokolwiek tam jest i gaz leci w mniejszej ilości. Podobny efekt daje skręcenie śruby na parowniku.Auto zaczyna przygasać i nie wkręci się na obroty bo jest za uboga mieszanka. |
madog mk7 Kombi Namysłów | 2008-10-31 20:24:22 Proponuję zablokować termostat powietrza dolotowego na ciagle otwarty i ponownie wyregulować LPG. Zmienia się ilość powietrza dolatującego przez co zmienia sie ilosc gazu zasysanego z miksera i albo sie zalewa albo za mało dostaje. To jedna z mozłiwych opcji. |
kamil76 Sympatyk FEFK Citroen C4 Grand Pic ... Ostróda | 2008-10-31 20:42:22
madog silnik 1.8 16v nie ma takiego ustrojstwa .Miały to silniki 1.4 w mk5 no i np duże Fiaty lub Polonezy |
madog mk7 Kombi Namysłów | 2008-10-31 22:11:45 mercedesy skody ople i inne toyoty tez to mialy ale nie bede polemizowal bo naprawde nie pamietam.
Stawial bym raczej na jakieś mechaniczne lub elektryczne ustrojstwo ktore włącza sie sie w specyficznym momencie np osiągniecie zadanej temp. jakiś zawór "or samfing", sam mowiłeś ze powtarzalność tego zjawiska jest duża. W przypadku węzyka jakowegoś tak by sie nie dzialo raczej. elektryczne ssanie ![]() |
wer1207 Escort mk7 Lublin/Warszawa | 2008-11-01 00:04:50 A może masz słabe ładowanie na wolnych obrotach/słaby akumulator?
Może za duży odstęp elektrod świec? Sprawdzałeś? |
Lachu8v Ford ESCORT XR3i Kraków | 2008-11-01 19:21:39 pytanie zasadnicze - czy na pb jest ok czy tez cos swiruje.
z tej samej przyczyny na pb i na lpg mogą byc rózne objawy. |