Brak wolnych obrotów na zimnym silniku.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich użytkowników tego forum. Do tej pory tylko czytałem zamieszczane tu posty, ale mam problem z instalacją I generacji i nie bardzo wiem co zrobić. Problem jak w temacie. Instalacja to Lovato I generacji z reduktorem sterowanym podciśnieniowo z kolektora ssącego. Samochód to Vitara 1.6 8v z monowtryskiem. Instalacje kupiłem już z samochodem. Na gazie trudno uruchomić zimny silnik, ale jak dostanie zastrzyk gazu pali. Jednak nie ma wolnych obrotów. Przy schodzeniu z wysokich, tak przy 2000 obroty spadają gwałtownie do zera. Przy dodawaniu gazu od 0 do 2000 tys. obrotów jest dziura, dziura, czyli albo gaśnie albo 2000tys. Szału można dostać. Jak się nagrzeje to wszystko ok. Wolne obroty są równe ok. 900. Nie wiem jak jest przyczyna. Może ktoś podpowie?
Zaznaczam, że jeżdżę samochodami gazem już 10 lat i takie cuda mi się nie zdarzały.
Nie znalazłem taż odpowiedzi na tym forum przez opcję szukaj 9może źle szukam)
Proszę o pomoc w tej sprawie.
  
 
Orientujesz sie ile lat ma instalacja w twoim aucie ????Takie objawy mogą wskazywac na parownik do regeneracji lub wymiany.
  
 
spróbuj przeczyścić przepuistnice od auta. sprawdź membrane podciśnieniową od reduktora. to na poczatek.


Cytat:
2008-11-02 09:49:30, marklar2 pisze:
Witam wszystkich użytkowników tego forum. Do tej pory tylko czytałem zamieszczane tu posty, ale mam problem z instalacją I generacji i nie bardzo wiem co zrobić. Problem jak w temacie. Instalacja to Lovato I generacji z reduktorem sterowanym podciśnieniowo z kolektora ssącego. Samochód to Vitara 1.6 8v z monowtryskiem. Instalacje kupiłem już z samochodem. Na gazie trudno uruchomić zimny silnik, ale jak dostanie zastrzyk gazu pali. Jednak nie ma wolnych obrotów. Przy schodzeniu z wysokich, tak przy 2000 obroty spadają gwałtownie do zera. Przy dodawaniu gazu od 0 do 2000 tys. obrotów jest dziura, dziura, czyli albo gaśnie albo 2000tys. Szału można dostać. Jak się nagrzeje to wszystko ok. Wolne obroty są równe ok. 900. Nie wiem jak jest przyczyna. Może ktoś podpowie? Zaznaczam, że jeżdżę samochodami gazem już 10 lat i takie cuda mi się nie zdarzały. Nie znalazłem taż odpowiedzi na tym forum przez opcję szukaj 9może źle szukam) Proszę o pomoc w tej sprawie.

  
 
Jeżeli na benzynie pracuje poprawnie w całym przedziale temp. to najprawdopodobniej przyczyną niedomagania pracy na lpg są membrany które są tak stwardniałe , że na zimno potrzebują dużego podciśnienia a za tym idą wysokie obroty