Pyt do Bigelektrona o turbo w ave d4d 116KM

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanko sansei czy wiesz może jakie jest fabryczne ciśnienie doładowania turbo w ave d4d 116KM, i odrazu drugie pytanie czy jest fabrycznie instalacja do elektrycznych foteli i ich grzania moja wersja to sol+.
  
 
Odpowiadam sempai silnik 1CD 190-180kpa czasem moze wzrosnac do 200 ale nie powinno na zbyt dlugo,jak przekroczy 230kpa to wywali blad turbiny.
Silnik 1AD i 2AD sa mocniejsze i tam dochodzi nawet do 260 kpa
Sa to cisnienia odczytane testerem z mapsensora,nigdy nie wpinalem zegara w kolektor bo nie ma takiej koniecznosci,ale prawdopodobnie mapsensor dodaje do wartosci rzeczywistych cisnienie atmosferyczne.
A jaki masz problem???
W turbinach liczy sie nie tyle cisnienie maxymalne jakie zmierzysz ale charakterystyka przyrostow i korekcji ...z tego mozna duzo o ukladzie powiedziec.
Jezeli np przyspieszasz na 3 biegu od 1500nwk i przy 2000 masz juz 190-200 to znaczy ze EGR jest sprawny ,jezeli mialbys to cisnienie dopiero przy 2500 znaczyloby ze sie nie domyka.
Jezeli przy 2000 masz 190-200 i nie zostanie zaraz skorygowane do 180-190 to moze nastapic obciecie cisnienia na listwie common raill,i swiadczy to o nie sprawnosci ukladu korekcji sprezu turbiny -zaworek podcisnienia ,kierownica strugi blokuja sie.
No musialbys bardziej sprecyzowac pytanie
Co do instalacji tego nikt niewie ,trzebaby sprawdzic czy sa kostki pod zaslepka na wylaczniki grzania siedzen.
Ale poprowadzenie instalacji nie jest problemem,bo sterownik i maty grzewcze sa w fotelu.

[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2008-11-09 12:48:06 ]

[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2008-11-09 12:48:54 ]

[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2008-11-09 12:50:13 ]


EDIT:
Jak już tak ładnie określasz temat to zrób to do końca


[ wiadomość edytowana przez: MisiekII dnia 2008-11-09 23:13:24 ]
[ powód edycji: temat ]
  
 
Problemu niemam tak mi sie wydaje ale chcialem właśnie podłączyć zegar i dlatego pytam co by wiedzieć czy dobrze dmucha. W 2 pytaniu chodzi mi oto że planuje zakup skóry do ave i problem polega natym że bedę musiał chyba pojechac po odbiór i zrobic to na zasadzie zostawiam swoje odbieram skóry ale jak wtedy przesunąć/ustawić fotel? .

Zapytam jeszcze czy orientujesz się czy da sie podłączyć sam monitor od nawigacji tns600 ten otwierany pod szybą bez puszki nawigacyjnej pod fotelem tak aby pokazywła dane komputera pokładowego?

Odrazu zapytam o cuś takiego, oddałem swojego ave do ASO na test wtrysków i turbo i wyniki takie
wtryski:
1 - 1,028
2 - 0,779
3 - 0,472
4 - 0,466
ciśnienie na listwie 156MPZ
i co o tym myślisz?
a samochód mimo tego czasami rano jak jest zimny ciężko odpala
filtr wymieniony nalałem teraz jeszcze czyściwa do wtryskiwaczy.
Wielkie dzieki za odpowiedź jesteś dlamnie tu guru wiedzy.
  
 
Cytat:
2008-11-09 13:34:37, kamil263 pisze:
Problemu niemam tak mi sie wydaje ale chcialem właśnie podłączyć zegar i dlatego pytam co by wiedzieć czy dobrze dmucha. W 2 pytaniu chodzi mi oto że planuje zakup skóry do ave i problem polega natym że bedę musiał chyba pojechac po odbiór i zrobic to na zasadzie zostawiam swoje odbieram skóry ale jak wtedy przesunąć/ustawić fotel? . Zapytam jeszcze czy orientujesz się czy da sie podłączyć sam monitor od nawigacji tns600 ten otwierany pod szybą bez puszki nawigacyjnej pod fotelem tak aby pokazywła dane komputera pokładowego? Odrazu zapytam o cuś takiego, oddałem swojego ave do ASO na test wtrysków i turbo i wyniki takie wtryski: 1 - 1,028 2 - 0,779 3 - 0,472 4 - 0,466 ciśnienie na listwie 156MPZ i co o tym myślisz? a samochód mimo tego czasami rano jak jest zimny ciężko odpala filtr wymieniony nalałem teraz jeszcze czyściwa do wtryskiwaczy. Wielkie dzieki za odpowiedź jesteś dlamnie tu guru wiedzy.


A jak zapala na cieplym???
Wtryski stoja dobrze,ale aby miec wlasciwy obraz trzeba te liczby korekcyjne sprawdzic po nocy kiedy silnik jest wystudzony moze sie okazac ze sa wyzsze.
Osobiscie podpinam tester i robie zapis obrotow z jakimi kreci silnik i cisnienia na listwie.Widac wtedy idealnie dlaczego silnik nie zapala.Jezeli np cisnienie jest 25-30 Mpa a obroty ponizej 200 to powodem jest rozrusznik.Jak rozrusznik kreci 300 obrotow a cisnienie jest ponizej 25 MPA to powodem jest za niskie cisnienie czyli zaworki na pompie-jezeli pompa pierwszej generacji z 2 zaworkami dawki lub wtryski leja na przelew.
Jak jest dobre cisnienie i obroty a nie zapala to moga byc swiece zarowe lub chrzczone paliwo o niskiej liczbie cetanowej.
  
 
na ciepłym pali od dotknięcia, pomiary wtrysków chłopaki robili po nocy zostawiłem im samochód na noc.acha świece żarowe są nowe tylko jeszcze nie sprawdziłem rozrusznika.

[ wiadomość edytowana przez: kamil263 dnia 2008-11-09 23:05:03 ]