MotoNews.pl
10 Nie chce wejść na obroty. max 1500 (200783/0) - PT
  

Nie chce wejść na obroty. max 1500

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Jestem pierwszy raz na forum. Mam problem z moją omegą.
Jak ją odpalę nie chce wejść na obroty. maksymalnie do 1500.
pomocy. może ktoś mi pomoże co to może być.
  
 
jaka masz Ome? Jaki silnik? Ktory rok? Jakies bledy? Wyszukiwarka zalecana
  
 
mam omegę 2,5 tds 95r. szukałam już na forum ale nic nie mogłam znależć.
  
 
poszukaj dobrze, bo kojarze ze byl juz watek o niewchodzeniu obrotow w dieslu.
  
 
przeszukałam już całe forum i nic. może mógłbyś podesłać mi link jeśli coś znajdziesz. może ja źle szukam.
z góry dzięki.
  
 
Napisz wiecej szczegolow... na luzie, na biegu, automat, manual, zimny, cieply, czas kiedy sie to dzieje itd... no po dwoch linijkach tekstu opisowego to tylko diabel udzieli Ci dobrej porady (spal wóz w cholere )

Poszukaj tez w moich postach, bylo sporo tego, ale wszystko potrafi sie zmieniac jak w kalejdoskopie w zaleznosci od wieeelu czynnikow (jakie podalem wczesniej) tak wiec przyloz sie i opisz wszystko szczegolowo. Oprocz moich czynnikow tez dodaj swoje oczywiscie wszystkie jakie wymyslisz.
  
 
więc jest to manual. jak go odpalę i dodam gazu to wogóle nie chce wejść na obroty. maksymalnie dochodzi do 1500 obr. dzieje się tak zarówno na ciepłym jak i na zimnym silniku. na wolnych obrotach jest ok. nic nie przerywa.
  
 
A tos sie wysilil w opisie. hoho... a ile rzeczy zes dodal? Heh... skoro to wszystko co mozesz napisac, to jedyne na co wskazuja te objawy (przy braku innych okolicznosci) to ze cos ci sie stalo z czujnikiem pedalu gazu i non stop wskazuje ta sama wartosc. Idiotyczny wniosek, ale skoro nie umiesz sam wiecej opisac to i ja wiecej nie wydumam...
A jak nie wiesz w jaki sposob opisuje sie kazdy nie duperelkowaty problem to poszukaj opisow na ponad cale okno w przegladarce - a i czasem to bywa za malo. Jak tak nie umiesz to polecam wyjazd do pierwszego lepszego mechanika - kazdy kiedys sie nauczy wszsytkiego, ale kto mu bedzie za to placil?
  
 
Wielkie dzięki za pomoc. ja naprawdę nie znam się na samochodach. ale myślałam, że miej więcej dowiem się co może być przyczyną takich objawów. co mam więcej napisać. nie osiąga większych obrotów niż 1500 i nie ma siły jechać. dusi się przy zmianie biegów. to wszystko. nic już nie wymyślę. tak to wygląda jakby odcinało coś paliwo. Jeśli możesz mi coś poradzić to proszę. i tak wogóle to jestem kobietą a nie facetem. /bo tak się do mnie zwróciłeś./
  
 
Przepraszam za osobe, ciezko wywnioskowac po nicku kim jest ktos kto nie ma uzupelnionego imienia w profilu.
Powiedz czy na luzie tez sa takie problemy? Czy pali nienormalnie duzo paliwa? Czy filtr paliwa to czasem jest zmieniany, a przewody paliwowe szczelne i nic pod samochod sie nie leje? Czy tak sie dzieje "od zawsze" czy od pewnego momentu?- ew co sie stalo w danym memencie i jak bylo wczesniej? I cos od czego sie zaczyna czyli: jakie bledy wyswietla komputer?
  
 
To się stało z dnia na dzień. wieczorem zaparkowałam na parkingu a rano już nie wchodził na obroty. Żadnych objawów wcześniej nie zuważyłam. jeździł dobrze i nie palił więcej niż zawsze. Dzisiaj wymieniłam filtr paliwa i nie ma poprawy. Na luzie jak robię przygazówkę to wskazówka od obrotów bardzo wolno się podnosi i tylko do 1500 i za groma wyżej. nic mi się nie leje. sprawdzałam.
  
 
Zapomniałam. żadna kontrolka się nie zapala. czyli komputer nie wyświetla żadnych błędów. jutro jadę podpiąć go pod komputer bo nie mam siły na to wszytsko.
  
 
eeeee. najpierw na priv odpowiedz, bo po co placic jak moze sie wyjasni bez podpinania?
  
 
Jestem juz po kompie. Okazało się, że padnięty jest pedał gazu. Teraz musze znależć dobrego elektromechanika.
  
 
LOOOL... niemożliwe... jak to trafilem???
  
 
Cytat:
2007-11-28 17:25:09, chemik333 pisze:
cos ci sie stalo z czujnikiem pedalu gazu i non stop wskazuje ta sama wartosc.



pogratulować
  
 
Cytat:
2007-11-29 12:35:50, chemik333 pisze:
LOOOL... niemożliwe... jak to trafilem???

Idź za ciosem, dzisiaj kumulacja, 9 dużych baniek można zgarnąć
 
 
Cytat:
2007-11-29 14:12:45, Immo pisze:
Idź za ciosem, dzisiaj kumulacja, 9 dużych baniek można zgarnąć



no i oczywiscie kolega podzieli sie z klubowiczami
  
 
Wypisuje się z LOB'u chemik jest szamanem , bądźcie czujni..
  
 
Witam i pozdrawiam.
Mam podobny problem tylko że (może zacznę od początku):
pewnego dnia odpalam swój samochód i widzę że nie zgasła mi kontrolka od ładowania więc podjołem próby ratowania alternatora i wyrwałem go z silnika. Regulator napięcia był świerzy więc poszłem dalej, pomiar diód na mostku - ok, pomiar uzwijeń stojana - dowarty do masy. Poszukałem alternatora używki i go podpiołem i byłem bardzo szczęśliwy po przekręceniu stacyjki (kontrolka zgasła) i tu nastąpiło moje rozczarowanie - noga na gaz i max 1700 obr/min. Ręce min opadły ale się nie poddałem - pomiar ładowania na obciążeniu 14v , odpiołem kabel z alternatora tak aby odpalić silnik na samym akumulatorze i tu połowiczny sukces wszystko działa (ale brak ładowania), Bardzo proszę o podpowiedzi co z tym zrobić ?