Centralny zamek i zegar

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam sorki że marudzę ale nie znam tego auta więc pytam chodzi o to żejak zamykam kluczykiem to wszystkie drzwi się zamykają oprócz drzwi kierowcy bolec lekko opada ale nie zamyka jak wcisnę go ręcznie to drzwi są zamknięte przy otwieraniu jest ok wszystkie drzwi się otwierają. Druga sprawa czy zegar analogowy ma podświetlenie jeśli tak to jak się go wyciąga aby wymienić żarówki.
  
 
w sprawie zamykania drzwi:
nalezy sciagnac boczek drzwi i zobaczyc co sie dzieje.
moze wystarczy tylko drobna regulacja, nasmarowanie.
mozliwe tez, ze silownik jest uszkodzony i nalezy go wymienic

wyjmowanie zegara:
nalezy wyjac radio. przez otwor radia nalezy namacac dzwignie
i sprobowac przesunac ja, zegar powinien wyjsc do przodu
  
 
Ok dzięki ale jak wyciągnąć radio????
  
 
zostaw na noc otwarty samochod i panel na radiu to ktos ci pomoze wyciagnac w 20 sekund.

jak masz oryginalne radio to musisz zdjac zaslepki z niego, sa po bokach takie wzdluz krawedzi. podwaz srubokretem. pozniej zobaczysz 4 otwory wetknij w nie jakies prety czy gwozdziki to zatrzaski puszcza i bedziesz mogl wyciagnac radio. w nieoryginalnym radiu jest tak samo tylko bez tych zaslepek czyli jeszcze latiwej.
  
 
Cytat:
Ok dzięki ale jak wyciągnąć radio????


to proste. trzeba wyjąć zegar, ten który jest obok radia i przez dziurę włożyc palec i popchnąc radio do przodu.
  
 
to teraz już nie wiem czy zacząć od radia czy od zegara
  
 
to proste. jeśli chcesz wyjąc radio to zaczynasz od zegara. jeśłi chcesz wyjąć zegar to zaczynasz od radia. łatwizna
pozdrawiam
  
 
to co powiedziałeś jest logiczne ale jak to wykonać podwarzać coś na siłę czekać aż pęknie czy są jakieś miejsca gdzie włożyć śrubokręt?
  
 
ok. teraz na poważnie bo widzę że to nielada problem. zacznij od wyjecia radia, tolo chyba juz ci pisał jak się to robi. jak juz bedziesz mieć dziurę po radiu to trzeba w nią włożyć palce i wypchnąć zegar do przodu. z tyłu masz żarówkę.
pozdrawiam
  
 
tolo powiedział tylko w moim radiu nie ma po bokach tych zaślepek co je miałbym wyciągnąć przedni panel tego radia to monolit
  
 
fajnie by było gdybyś mi przysłał foto tego radia na maila: marcinradom@bmwauto.net
  
 
ok jutro podeślę fotki narazie dzięki
  
 
jesli to jest bavaria C business z kaseta wkladana nie wzdluz tylko w szerz to rzeczywiscie nie ma tam ani zaslepek po bokach ani dziurek. nie wiem jak sie do tego zabrac ale mysle ze w serwisie za wyjecie radia wiecej niz 10 zl nie skasuja !!!

http://img.allegro.pl/photos/oryginal/37/3713/371349/37134916_1
  
 
Wyjęcie radia Bavaria C Buisness jest proste już wiem trzeba delikatnie podważyc panel czołowy zatrzaski puszczą po ściągnięciu panela imbusem 2,5 mm odkręcić dwie śruby po bokach radia wsunąć palce w kieszeń kasety i pociągnąć radio. To opanowałem i jest jasne teraz zegar analogowy MARCIN_RADOM napisał:
Cytat:
ok. teraz na poważnie bo widzę że to nielada problem. zacznij od wyjecia radia, tolo chyba juz ci pisał jak się to robi. jak juz bedziesz mieć dziurę po radiu to trzeba w nią włożyć palce i wypchnąć zegar do przodu. z tyłu masz żarówkę.
pozdrawiam


Nie jest to takie różowe po pierwsze trzeba mieć szczupłą dłoń ale udało mi się wcisnąć w otwór po radiu próbowałem jak marcin napisał wypchnąć go do przodu ale niestety nie idzie może jest tam jakieś zabezpieczenie czy ktoś już wyciągał taki zegar chcę wymienić żarówkę i nie mogę się do niego dobrać.
  
 
w mojej 5 zegar jest elektroniczny i zeby go wyciągnąc nalezy popknąc niewielką dzwignie w górnej częśći otworu po wyjętym radiu niewiem czy ci to pomorze