MotoNews.pl
  

Sir_Mirras GARAGE czyli 125p sedan, 125p kombi i 132

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
No i nadszedł ten czas - czas ( kiedy sie zmobilizowałem ) aby zaprezentować w pełni moj dobytek motoryzacji. :hyhy:

zacznijmy od POLSKI FIAT 125p (SEDAN) rok produkcji - październik 1968
(w tej kwestji nie bede sie rozpisywał bo juz o nim pisałem )
oto świerze foty:
(felgi nieaktualne )






tu na aktualnych felach



drugim jest FSO (Polski FIAT ) 125p (KOMBI) rok prod. 1987
o nim wiele tez nie bede pisał bo było
poza tym troche przy nim porobiłem , upiekszyłem , no i baba mi w "dupsko" wjechała widać na zdj. ( zderzak lampa i błotnik pomarszczone)

foty:













no i nr 3 WŁOSKI FIAT 132 1800 rok prod. 1979
kupiłem go pare miesiecy temu- ratujac mu życie przed "żyletkowaniem" (został kupiony jako dawca silnika i skrzyni ) naszczescie mu sie udało.
takze jego stan techniczny okreslam jako 3+ brak silnika i skrzyni kilku elemetów tapicerki blachara do remątu , instalacja elektr. do remątu , wnetrze igła!! narazie stoi , plany sie układają ale kiedy dojdzie do skutku... zobaczymy

fot ze 132 nie mam ale mam wszystkie razem 3 FIATY - prezentuje !!

nie no jedno mam wnętrze



















no i ze mną :przestraszony:

  
 
No nareszcie można zobaczyć na forum Twoje nabytki w komplecie
Klasyk ma najodpowiedniejsze felgi więc niech już pozostaną w nim do końca.
A co do kombika to powiem tyle,że odkąd kupiłeś ats i lusterka to ich Ci zazdroszcze

p.s:dokończ garaż jak najszybciej bo zima idzie a ani jeden fiat na dworze nie może stac
  
 
zajebista kolekcja
szkoda kombiaka że mu się tak wbiło w dupke ale przyjdzie kit bedzie git
odnośnie 132 to jakos mi nie specjalnie one podchodziły ładniejsze są 131 ale wydaje mi się że jakby w niego trochę pracy włozyć to może całkiem nice wyglądać
  
 
super autka pozazdrościć takiej kolekcji
  
 
Ładny fiatostan
  
 
autka super poza 132, które strasznie mi się nie podoba
  
 
Tylko pozazdroscic takiej kolekcji!!!
  
 
ratuj dwójke piękny gls , tylko ktoś chyba zegary wsadził z mk III , reszta wygląda w miare orginalnie i kompletnie ladna kolekcja
  
 
132 napewno będzie żyć,z pewnością właściciela przypilnuje żeby to auto ożyło
  
 
HEMI ale prosze nie bij 132 jeszcze musi troche poczekać bo kombi sie sypie

  
 
Cytat:
2007-10-07 19:52:57, Sir_Mirras pisze:
HEMI ale prosze nie bij 132 jeszcze musi troche poczekać bo kombi sie sypie


To sie akurat rozumie bo wkońcu Twój kombik jest jedynym tego typu autem w okolicy który jest używany codziennie
  
 
no juz moge powiedzie ze pomału drobnymi kroczkami kombi zaczyna by remątowany, narazie tylko silnik wyciągnołem ale to juz coś bo garaz jeszcze w dudowie ... dawca z silnikiem tez juz czeka ... nawet jezdzi nazbierałem juz troche gratów nowych do odbudowy ale kurde atrapy jeszcze nie mam taka jak mi sie mazy czyli z przejściówki 74rok. jak narazie tyle niedługo jakieś foty zapodam tymaczasem tyle pozdro !!
  
 
Kolekcja dzisiaj powiększyła się o kolejnego fiata,tym razem klasyk-1971r z czerwonym wnętrzem
Przy okazji wyjawię mały sekret-Fiat kombii już czeka na włożenie silnika 1.4mpi z rovera,który siedzi w poldku,którego Mirek zanabył jakiś czas temu.








Najlepsze,że teraz Mirek może ostro działać w swoim nowym i świetnie wyposażonym warsztacie
  
 
PIĘKNY szkoda tylko że mu się trochę skundliło z przodu.
  
 
hemi zaskakujesz mnie ja własnie znalazłem czas zeby wrzucic nowe foty patrze a ty juz to zrobiłeś - dzieki
co do Fiata - kupiłem go ze złomu, własciciel po 5 latach nachodzenia wreszcie odpuścił i go sprzedał .
nie posiada on papierów i zostały z niego wyciete nr. także niema szans na jaką kolwiek rejesteracje w przyszłości.
ale i tak sie ciesze ze jest w całośi bo wiadomo ze całego auta ze złomowiska nie mozna kupic wiec właściciel chciał go przeciąc na pół i sprzedac mi oddzielnie zebym przypadkiem go kiedys nie chciał zarejestrowac ale ugadaliśmu sie i zapewniłem ze auto bedzie przeznacone na dawce i zostały wyciete tylko numery. no i stoi teraz biedny i czeka na ten jeden ostatni przesądzony dzień... szkoda go ale zawsze bedzie troche cześci na zapas.
  
 
Cytat:
2008-08-03 23:36:00, Sir_Mirras pisze:
nie posiada on papierów i zostały z niego wyciete nr. także niema szans na jaką kolwiek rejesteracje w przyszłości.



Eeeee tam, biadolenie Daj mi go a bedzie smigał z blachami
  
 
dawca części żartujesz chyba przecież to sie da zarejestrować
  
 
da sie ale lepiej uratować dwa klasyki niż jeździć jednym trupowatym z kierunkami od MR-a
Nie ma co płakać,dzięki temu brązowemu Mirkowy klasyk z 1968 szybciej i lepiej zostanie odrestaurowany
  
 
http://allegro.pl/item413658507_atrapa_plastykowa_do_fiat_125p_73_75_klasyk.html
Jeżeli dalej potrzebujesz takiej atrapy to tutaj masz link do aukcji z taką atrapą.
  
 
zeby uratowac '68 nie trzeba ciąc chyba tego bordowego... Inna sprawa ze mi sie ten styl w jakim '68 jest obecnie ni cholery nie podoba - półka z głośnikami, szyba z paskiem, felgi (lub dekle od MRa, na jedno wychodzi). takie rzeczy są akceptowane w eMeRze przerobionym wizualnie na klasyka, ale nie w '68. Tym bardziej, ze przy tej ilosci aut z pewnościa cos nadajacego sie bardziej na dupowoza (chocby kombi ) niz taki zacny klasyk.


W kombi nie podobają mi sie halogeny i znaczek, ale to kwestia gustu., a o tym jak wiadomo sie nie dyskutuje.