MotoNews.pl
  

Potrzebne foto mostu od 132 w 125.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ma ktoś moze fotke ??
  
 
prosze :



  
 
co za różnica z czego ten most jak w aucie wygląda tak samo , to czym się różni z zewnątrz trzeba palnikiem uciąc i przyspawac mocowania mostu 125...
  
 
no, po raz pierwszy sie musze zgodzic z Bladym
kladziesz kolo siebie 2 mosty, jeden z 132 drogi z 125 i odcinasz i przespawujesz mocowania, potrzebne narzedzia to linijka metrowka suwmiarka, ja cialem katowka, a nie palnikiem i migomat,
wazne zeby zachowac odleglosci i katy, bo pozniej moze byc klopot z dopasowaniem na piorach albo drazkach,
chcesz fotki w dziale NaszeSamochody, w moim kancie sa zdjecia takiego przespawanego mostu obok seryjnego,
mar, jak to przerobiles na tarcze i jakie?
  
 
A kombinował ktoś z wywaleniem piór i wspawaniem mocować na sprężyny i drążki ?
To czym sie rożni uciąć i przyspawać heh stara powstańcza technika jest mi znana
Sprężynka mogła by być ciut lepsza niz piórko..
  
 
Cytat:
2008-11-17 11:06:13, KUBOLKU pisze:
no, po raz pierwszy sie musze zgodzic z Bladym kladziesz kolo siebie 2 mosty, jeden z 132 drogi z 125 i odcinasz i przespawujesz mocowania, potrzebne narzedzia to linijka metrowka suwmiarka, ja cialem katowka, a nie palnikiem i migomat, wazne zeby zachowac odleglosci i katy, bo pozniej moze byc klopot z dopasowaniem na piorach albo drazkach, chcesz fotki w dziale NaszeSamochody, w moim kancie sa zdjecia takiego przespawanego mostu obok seryjnego, mar, jak to przerobiles na tarcze i jakie?


zdolny jestem,do tego miałem wsparcie mgr Bladego

Cytat:
2008-11-17 17:48:51, faownik81 pisze:
A kombinował ktoś z wywaleniem piór i wspawaniem mocować na sprężyny i drążki ? To czym sie rożni uciąć i przyspawać heh stara powstańcza technika jest mi znana Sprężynka mogła by być ciut lepsza niz piórko..



tyle że springi trzeba gdzieś osadzić ,do tego mocowania drążków i bez panharda nie ma sensu ... więc prościej "przełożyć" mocowania na moście
jak już chcesz sie bawić w takie mody to lepiej zrobić zawias niezależny
  
 


Cytat:
A kombinował ktoś z wywaleniem piór i wspawaniem mocować na sprężyny i drążki ?
To czym sie rożni uciąć i przyspawać heh stara powstańcza technika jest mi znana
Sprężynka mogła by być ciut lepsza niz piórko..


znowu piłeś ?.


[ wiadomość edytowana przez: Blady dnia 2008-11-17 18:21:52 ]
  
 
drążek panharda 300zł Wydaje mi sie ze taki zawias był by nieporównywalnie lepsiejszy niż piórowy a niezależny to chyba spory wydatek chyba ze masz jakieś propozycje
  
 
Cytat:

znowu piłeś ?.




Ciiiiiiiiiiiii nie wszyscy muszą wiedzieć ze mam problem z wodą

A serio to kombinuje i chce coś fajnego sobie wykombinować pospawać porobić co by pozniej po lakierniku nie ingerować z blachę
  
 
Cytat:
2008-11-17 18:22:14, faownik81 pisze:
drążek panharda 300zł Wydaje mi sie ze taki zawias był by nieporównywalnie lepsiejszy niż piórowy a niezależny to chyba spory wydatek chyba ze masz jakieś propozycje


jeżeli drążek za 300 to pikuś to zapraszam do mnie za ok 1000-1200 możesz mieć niezależny zawias , za dodatkowe kilka stówek ze szperą


ps drążek można założyć do tradycyjnych kantowych resorów
  
 
300 a 1000 to jest różnica lubię sobie trochę sam podłubać i mysle ze dał bym rade wymodzić sobie mocowania do sprężynek jak ktoś mi powie mniej więcej jak lub pokaze fotke
  
 
masz w 132 , w ładzie ... teleportuj do kanta , łatwizna
  
 
Cytat:
2008-11-17 17:48:51, faownik81 pisze:
A kombinował ktoś z wywaleniem piór i wspawaniem mocować na sprężyny i drążki ? To czym sie rożni uciąć i przyspawać heh stara powstańcza technika jest mi znana Sprężynka mogła by być ciut lepsza niz piórko..


zaloz sobie z e30 caly zawias... szpera tanio ci wyjdzie przy okazji...
  
 
Ale ja mam juz most od 132 I bede sie trzymał tego... Jesli to łatwizna czyli wyciąć i wspawać tak zeby pasowało i sie trzymało dam rade Fotka dalej mile widziana...