WARSZTAT KOLEGI KLUBOWEGO

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jeden z klubowiczy - MarcinOST zajmuje się zawodowo serwisem samochodowym.

Ma w Radości ( na Wawrze) w pełni wyposażony warsztat, fachową wiedzę i dużo klientów (przyjeżdżali też przy mnie).
Polecam wszystkim jego usługi , ja na pewno skorzystam jeszcze nie raz

Kilka fotek:





  
 
Nie MarcinOST tylko marcinosb
Nie to bym sie wywyższał Ale kto Go wychaczył ??? Już korzystałem Jego usług, mam z Nim konakt na bierząco A tak w nawiasie to to bordowe Espero będzie do sprzedania. Jego pojemność to 1,6. Więcej Info później

[ wiadomość edytowana przez: Ikarus260 dnia 2008-10-08 23:22:46 ]
  
 
w fachowosc Kolegi nie mam powodów watpic ale podobnie prezentujace sie warsztaty omijam szerokim łukiem
i nie chodzi tu tylko o błotko
  
 
Cytat:
2008-10-08 23:12:01, Ikarus260 pisze:
Jego pojemność to 1,6.


Może od razu 2,5 V6? Mifinka zbanuj Go.
  
 
SpideR miał podchodzić z 1,5 do 1,7 zbanuj sie sam
  
 
Cytat:
2008-10-10 21:48:44, pawel12356 pisze:
.." podobnie prezentujace sie warsztaty omijam szerokim łukiem i nie chodzi tu tylko o błotko.."


A nie prościej napisać pełnym zdaniem jakie masz zastrzeżenia ??
  
 
Cytat:
Może od razu 2,5 V6? Mifinka zbanuj Go.


Esperynek Nie masz takich zdolnosci i zazdrościsz Hje hje hje.
TeJego Espero nie tylko to posiada Mogło by Cię to zdrowo zaskoczyć
Jak uda mi się wyciągnąć od Nieg jakieś info na temat tego Esperaka to dam tu, bo będzie na sprzedaż. Modyfikacja gazu i tp też są. Kolo zna się na tym dobrze więc robi, a że robi dla siebie to znaczy, że roboty nie zwalił więc można zaufać
  
 
Cytat:
2008-10-11 20:27:11, Kula69 pisze:
SpideR miał podchodzić z 1,5 do 1,7 zbanuj sie sam



Pomysł został zrealizowany, jednak... zawsze jest jakieś ale.
Owe "ale" to:
- zwiększenie spalania z uwagi na większą pojemność
- sporo problemów z właściwym stopniem sprężania (zmieniła się wysokość zestawu tłok - korbowód) przy zachowaniu pierwotnego skoku wału
- raz przypaliłem płaszcz tłoka na dwóch cylindrach, ponieważ mój silnik "kręci się" wyżej niż seryjna jednostka.

Generalnie...
Uważam, że w przypadku jednostki wolnossącej (mowa o silniku 1,5 16V by Daewoo) cała ta operacja nie warta jest włożonej pracy.

Silnik można przygotowac dobrze pod pojemnośc 1,7, jednak autko straci charakterystykę samochodu ulicznego.

Pozdrawiam
SpeedR