MotoNews.pl
  

Spadaja obroty przy większym obciązeniu elektrycznym ??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,instalacja gazowa I generacji ze sterowaniem STAG 2-L w aucie astra 1.6 monowtrysk,przy większym obciazeniu elektrycznym np;ogrzewanie tylnej szyby spadaja wolne obroty na LPG,bardzo mocne wibracje,auto było regulowane przed okresem zimowym.
  
 
A na benzynie jest dobrze ? Z jakies powodu krokowiec nie utrzymuje wolnych . W gaznikowacch jest to normalne zjawisko , przy wtrysku komputer powinien tak sterowac krokowcem , zeby bylo dobrze. I jest za to odpowiedzialny komp od wtrysku, niezaleznie czy jestes na gazie , czy na benzynie.
  
 
na benzynie wszystko OK
  
 
słaby prąd ładowania lub za stary akumulator i spada napiecie na cewce przez to jest słaba iskra a jak wiadomo gaz jest dużo gorzej palny od benzyny . sprawdx jeszcze wszyskie masowania silnika i instalacji oraz jej styki elektryczne.

Cytat:
2009-01-24 21:27:11, far77 pisze:
na benzynie wszystko OK

  
 
bateryjka jest OK bo auto pali przy najwiekszych mrozach,ładowanie też OK,ale dzisiaj zauwazyłem ze sytuacja ta dzieje sie po dłuższym postoju na wolnych obrotach,obroty są i po jakimś czasie poprostu spadają do około 500,silnik ma straszne wibracje,może poprostu jakaś regulacja by pomogła ??
  
 
troszke szukałem na forum jescze odnośnie regulacji i postanowiłem przynajmniej w niewielkim stopniu coś zdiagnozować,a wiec po odkreceniu o pół obrotu śruby mosięznej na parowniku tej przy filtrze gazu objawy nierównej pracy znikły i adekwatnie minimalnie podnisły się obroty wolne,mam wrazenie za auto jagby lepiej ragowało na pedał gazu,czy ta śruba jest odpowiedzialna za wydajnosć parownika ???
  
 
Dzisiaj przez cały dzień było wszystko OK,wracajac do domu zatrzymałem się na dłuzszych swiatłach i niestety objaw spadania obrotów znowu się pojawił,hmmm