MotoNews.pl
4 2 tony w akcji :) (226007/26) - PT
  

2 tony w akcji :)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
VW T4
  
 
Ciekawe jak wypadnie przy hamowaniu awaryjnym z tej prędkości i z ładunkiem. Nie chciałbym być przed nim
  
 
Lepiej niż sprawne Espero...

Hamulce mają 300 mm...
  
 
To do ilu się rozpędza?
  
 
teraz czas na autobusy
nastepnie kosiarki do trawy
tez maja silniki spalinowe
  
 
Cytat:
2009-01-22 23:07:16, Michal-500 pisze:
To do ilu się rozpędza?



Jechałem 200
  
 
Cytat:
2009-01-28 19:54:12, Zoltar pisze:
Jechałem 200


wychamowales juz
???
  
 
Cytat:
2009-01-28 19:54:12, Zoltar pisze:
Jechałem 200


Ja Vitem 111CDI leciałem maxem czyli 160 i ręce miałem spocone - tak się prowadził.

Zawiecha jakoś utwardzona czy standard? Bo sobie nie wyobrażam 2 paki takim autobusem...
  
 
ja sie poce w fabii przy 160... a tak na marginesie ktoś kiedyś mi powiedział : tuning zaczyna się od hamulców... i chyba cosik w tym jest
  
 
160 w pikaczento (czyli Vmax) to u mnie codzienność. Wyjątkowo się pewnie prowadzi i nie ma stresu. (ten V max to na ekspresowej znanej mi na moim odcinku z każdej dziury) Ostatnio łyknąłem przy tej prędkości (święcąc długimi co by mi zjechała z pasa) nową 911 Carrerę...
  
 
Cytat:
2009-01-29 21:47:34, Michal-500 pisze:
160 w pikaczento (czyli Vmax) to u mnie codzienność. Wyjątkowo się pewnie prowadzi i nie ma stresu. (ten V max to na ekspresowej znanej mi na moim odcinku z każdej dziury) Ostatnio łyknąłem przy tej prędkości (święcąc długimi co by mi zjechała z pasa) nową 911 Carrerę...



czyli rzeczywiste 140
w sc wyjątkowo duże jest zawyżanie licznika - sprawdzane organoleptycznie gpsem
  
 
Cytat:
2009-01-29 21:52:12, Robert_S pisze:
czyli rzeczywiste 140 w sc wyjątkowo duże jest zawyżanie licznika - sprawdzane organoleptycznie gpsem


Fakt, licznikowe 160, u mnie przekłamuje "jedynie" o jakieś 10 - na gpsie sprawdzone. Mam ciut większą średnicę kół niż standard.
  
 
haha mam bekę... Ten samochód prowadzi się 10 x lepiej od Espero

A Wy wielki lament o hamulce, czy zawieszenie

A sami szczycą się prędkością 180-190


Hipokryzja aż boli
  
 
Cytat:
2009-01-31 11:19:34, Zoltar pisze:
haha mam bekę... Ten samochód prowadzi się 10 x lepiej od Espero A Wy wielki lament o hamulce, czy zawieszenie A sami szczycą się prędkością 180-190 Hipokryzja aż boli



Zolti naprawdę nie rozumiesz czy tylko udajesz ?
Jaką d.m.c. ma espero a jaką T4 ?
I czy zawsze ładunek na dostawczaku jest idealnie umocowany ?
Energia kinetyczna - wzór z liceum pamiętasz ? Czy akurat byłeś nieobecny na zajęciach ?
To w jaki sposób się to auto prowadzi nie ma tu większego znaczenia. Fizyka jest bezwzględna.

Porównywałeś drogi hamowania ? Hamowałeś awaryjnie z ładunkiem o max. masie? Jeśli tak, daj wyniki, będzie o czym rozmawiać.
Jeśli nie, to daj na luz. Mogę rozmawiać o faktach a nie o widzimisiach.


[ wiadomość edytowana przez: SlawekH dnia 2009-01-31 12:33:33 ]
  
 
Cytat:
2009-01-31 11:19:34, Zoltar pisze:
haha mam bekę... Ten samochód prowadzi się 10 x lepiej od Espero A Wy wielki lament o hamulce, czy zawieszenie A sami szczycą się prędkością 180-190 Hipokryzja aż boli


tak-przyjemnosc z jazdy jest jedyna przesłanka do posiadania dostawczaka
a ciagników uzywam w celach rekreacyjnych w wolnym czasie(duzy moment-sztywna zawiecha, naped 4na 4, skrzynia z planetarnymi reduktorami przełaczana pod pełnym obciazeniem bez uzycia sprzegła )
kazdemu porshe nie mówiac esperakowi daje rade
Podczas orki oczywiscie
  
 
Akurat T4 istotnie prowadzi się nieźle, napisał bym nawet że jak na busa wyjątkowo dobrze.

Poza tym mocne, fabryczne wersje (głownie osobowe Multivany) poruszały się z prędkościami rzędu 200 km/h przy zastosowaniu niemal tych samych elementów zawieszenia i układu hamulcowego więc jak to się mówi... nie ma bólu, zakładając że autko jest sprawne

Pozdrawiam
SpeedR
  
 
Cytat:
2009-01-31 12:28:24, SlawekH pisze:
Zolti naprawdę nie rozumiesz czy tylko udajesz ? Jaką d.m.c. ma espero a jaką T4 ? I czy zawsze ładunek na dostawczaku jest idealnie umocowany ? Energia kinetyczna - wzór z liceum pamiętasz ? Czy akurat byłeś nieobecny na zajęciach ? To w jaki sposób się to auto prowadzi nie ma tu większego znaczenia. Fizyka jest bezwzględna. Porównywałeś drogi hamowania ? Hamowałeś awaryjnie z ładunkiem o max. masie? Jeśli tak, daj wyniki, będzie o czym rozmawiać. Jeśli nie, to daj na luz. Mogę rozmawiać o faktach a nie o widzimisiach. [ wiadomość edytowana przez: SlawekH dnia 2009-01-31 12:33:33 ]



A Ty zawsze jeździsz w 5 osób ?

Przejedź się w 5 osób szybciej Espero, albo lepiej nie... Możecie zginąć

Tak się jeździ w 2-3 osoby, a nie z paką pełną i przyczepą...



Dzięki SpeedR
  
 
Cytat:
2009-02-02 12:32:11, Zoltar pisze:
A Ty zawsze jeździsz w 5 osób ? Przejedź się w 5 osób szybciej Espero, albo lepiej nie... Możecie zginąć Tak się jeździ w 2-3 osoby, a nie z paką pełną i przyczepą... Dzięki SpeedR



I tu pełna zgoda .
Jak mam w mulpie 6 osób, nie przekraczam 130-140 nawet na autostradzie. Skuteczność hamulców rzeczywiście jest wtedy hmmmmm.... taka sobie.

Przypominam sobie, że ładnych parę lat temu, chyba w Auto-Szmacie był test dotyczący właśnie szybkich dostawczaków. Wynikało z niego jednoznacznie, że hamulce tych aut generalnie nie są dostosowane do prędkości osiąganych przez nie i z pełnym ładunkiem te auta stają się po prostu niebezpieczne, zwłaszcza w rękach mniej doświadczonego kierowcy.

Ale tu na forum przecież takich nie ma, prawda


Niejako OT: Możesz mi napisać ile byś dał rade wyciągnąć z silnika 1,9 JTD ? Znaczy się Fiatowskiego oczywiście . W standardzie to 115 KM.

Kolega pyta z kolei, ile można wycisnąć z jego A4 (tak bez szaleństw) 1,9 TDI 110 KM ?

Jak masz chęć napisz tutaj, albo daj info na PW.



[ wiadomość edytowana przez: SlawekH dnia 2009-02-02 14:15:07 ]
  
 
Dokładnie

Sam bym nie jechał 200 z kilkoma osobami

Mam dla Kogo żyć i kocham życie


  
 
Cytat:
2009-02-02 17:04:58, Zoltar pisze:
... i kocham życie



Też tak mam jak się upale

Żarcik

Pozdrawiam
SpeedR

P.S T4 wg mnie prowadzi się naprawdę wyjątkowo sympatycznie jak na busa