Pilnie! Brak ładowania i max temperatura!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Po odpieciu akumulatora i podpieciu spowrotem świeci kontrolka ładowania akumulatora i temperatura wskakuje na max zaraz po przekreceniu kluczyka!
Orientuje sie ktos w jaki sposób to jest powiazane i jaka moze byc przyczyna?!
Sprawa pilna!
Z góry dzieki za wszelkie sugestie!!


[ wiadomość edytowana przez: FAROW dnia 2008-11-28 09:42:29 ]
  
 
Regulator napiecia.
  
 
up up, panowie pilne potrzebujemy rozgryź co to może być. Proszę o pomoc
  
 
No dobra odłączyliście akumulator ,ale co dalej nic nie grzebaliście w instalacji ,nie było jakiegoś małego zwarcia .Pytam się ,bo raczej nie jest możliwa samoistna usterka tylko po odłączeni akumulatora.
  
 
to jest moze jakis brak "masy" na silniku
a co mowi miernik?
  
 
Kolejny co na wrozke liczy, sprawdz mase i sprawdz ladowanie.
  
 
Cytat:
2008-11-27 20:05:37, Magik123 pisze:
Kolejny co na wrozke liczy, sprawdz mase i sprawdz ladowanie.


Kolego, ładowania nie ma.
Alternator przypuszczam jest zepsuty. Ale może ktoś ma jakieś sugestie co tam mogło strzelić? Samochód stał ponad miesiąc czasu pod chmurką, odpalany był może 2 razy i przejazd kilka cm.
  
 
Sam z siebie nie pada, wyjmij i zobacz w jakim stanie szczotki, ewentualnie jesli jest male ladowanie lub znikme to mozesz wymienic regulator, czesta usterka, i tak wymienia sie go razem ze szczotkami, koszt nie duzy.
  
 
a mierzyles na alternatorze czy na akku
  
 
Masa i wilgoć. Na noc do jakiegoś w miarę suchego garażu, otworzyć maskę, przeczyścić masy i już
Od odpinania i zapinania akumulatora nic się nie psuje, tym bardziej w ten sposób.
  
 
Panowie... Ładowanie jest, wiec regulator wykluczamy, bo autkiem spokojnie mozna smigac, wszystkie światła, wentylator wszystko chodzi, tyle że świeci kontrolka ładowania i temperatura zaraz wchodzi na max!! Skłaniam sie wlasnie w kierunku jakiegos braku masy, tylko pytanie w ktorym miejscu sie to jakos łaczy ze soba, tzn kontrolka ładowania i wskazania temperaury, gdzie maja wspolna mase?!

A co do kolegów ktorzy mowia ze od odpinania aku sie nie psuje,
to powiedzcie mi od czego sie psuja autka?! Według mnie od zużycia, odpiecie aku moze byc tu zupełnie przypadkowe, po prostu akurat przy któryms odpalaniu zaczeła swiecic kontrolka i wariowac wskazówka!!

A i jeszcze do kolegi Magik, nie mam pojecia do czego tu potrzebna wróżka?! Jak ktos zna dobrze instalacje w escorcie to na podstawie tych informacji moze mi powiedziec czy lampka ładowania i temperatura maja mase ze wspolnego miejsca i gdzie jej szukac nie?!


[ wiadomość edytowana przez: FAROW dnia 2008-11-28 09:43:56 ]
  
 
Najpierw zdjąłbym wtyczkę z czujnika temperatury na deskę. Jeśli nadal temp idzie na maksa, to gdzieś jest zwarcie do masy. Idźcie po kabelku od wtyczki. Jeśli będzie się wydawało, że jest oki można sprawdzić przewody idące do zegarów.
  
 
merzyles dokladnie wszystko, spadki napiec np, na masie?
  
 
Koledzy, a czy wskaźnik temperatury ma coś wspólnego z ładowaniem akumulatora?? Wskazówka leci na max, jak tylko sie włączy zapłon.
  
 
wskazowka nie ma nic wspolnego, ale skrzynka bezp, tak, moze w niej masz problem, i ona robi zware, odlaczales wtyczke czujnika, co sie wtedy dzieje?
  
 
Po odpieciu czujnika jest dokladnie to samo, temperatura leci max!
  
 
Dociśnij kable przy stacyjce i przekaźniki w skrzynce.
  
 
Okazało się że zware miał regulator napięcia z czujnikiem temperatury. Złapało wilgoci i zwariowało. Całe szczęście że to nie tak bardzo kosztowna usterka. Dzięki za wszystkie podpowiedzi.