[126p 903] kjs-y i pare pytan

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam , pare dni temu stalem sie szczescilwym posiadaczem mojego pierwszego 126p, mialbyc cienias ze wzgledu na duza konkurencje w klasie ale przechwycilem od uzytkownika forum "grnb" ciekawego maluszka (linki ponizej), klasa do 903 niby nieliczna ale za to przynajmniej w krakowie sprawia wrazenie bardzo wymagajacej , starzy wyjadacze chyba dadza mi ostro po dupksu, zobaczymy,

https://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=197154&c=257&f=25&start=0

http://www.allegro.pl/item463363529_126p_900_kjs_rajdy_sport_tuning.html

tymczasem mam pare pytan do bardziej doswiadczonych kolegow , pewnie powinienem zapytac w paru innych juz gotowych tematach ale sprobuje zebrac to w jednym dlugim poscie tutaj, moze sprobuje tez na ogolnym

no wiec mam problem z przegladem bo nie dlugo sie konczy i przeczuwajac sytuacje zaczalem za tym jezdzic wczesniej, nikt nie chce nawet ogladac autka ze wzgledu na klatke, kubly, ilosc miejsc inna niz w dowodzie, jeden koles nawet pytal o kola bo sa wieksze, inny powiedzial ze hamulce do takiego silnika powinny byc lepsze, a jak bym mial ingerencje w hamulce to pewnie znowu by sie przyczepil ze jest przerobka hamulcow a tego mi robic nie wolno, generealnie nawet nie wjechalem na stanowisko a bylem w 5 miejscach (w tym 2 okregowe stacje), gdzie wy robicie w krakowie przeglady takich rajdowek? silnik 900 jest wbity w dowod i z tym nie powinno byc problemow

druga sprawa, regulacja gaznika, gdzie w krakowie ktos mi wyreguluje gaznik na silniku z fiata 127, bo autko niby chodzi ok, wydaje sie ze wszystko jest wporzadku ale mam wrazenie ze powinno byc lepiej przy 900cc, poczytalem troche na forach o maluchach z takimi swapami i chyba powinien sie napedzac grubo ponizej 15s do setki a u siebie mam problemy ze zwawym dociagnieciem do 100, skrzynia jest seryjna, jutro zmierze ile ma dokladnie 0-100km/h ale oceniam na ponad 20s, chyba ze to nie sprawa gaznika, moze ktos w krakowie mialby ochote przejechac sie tym cackiem i zrobic male ogledziny bo ja dopiero ucze sie tego auta a wczesniej z maluszkami mialem nie wiele wspolnego, chetnie bym z kims bardziej doswiadczonym pogadal i skonsultowal pare rzeczy

trzecia sprawa, hydrauliczny rekaw i tarcze z przodu, jak reaguja na to na imprezach typu anwa i na innych okolicznych kjs-ach, przejde bk? wogole bawic sie w to?

ostatnie pytanie dotyczy lekkich elementow karoseri, ile moga kosztowac, gdzie dostac klapy z laminatu i szyby z poliweglanu, jak to sie ma do bk? auto w najblizszym czasie bedzie malowane w calosci w barwy sponsora i chcialbym zeby zostalo pomalowane z tymi lzejszymi zamiennikami

z gory dzieki i pozdrawiam
  
 
kolego to jest dzial do prezentacji samochodów, do uzyskiwania informacji i porad jest forum głowne, po za tym jest cos takiego jak wyszukiwarka. zrob pozadek z tym tematem bo jak ni to bede zmuszony go usunac. Pozdrawiam
  
 
Cytat:
nikt nie chce nawet ogladac autka ze wzgledu na klatke


Też mi na paru przeglądach stękali ale pojechałem do PZM'otu i tam nawet nie zwracał uwagi na klatkę.
Cytat:
ilosc miejsc inna niz w dowodzie


To się da zmienić na okręgowej 84 zł i będą już 2 miejsca w dowodzie.
Cytat:
hydrauliczny rekaw


W opolu przechodzi ale wiem że zależy to od regionu.
Cytat:
gdzie dostac klapy z laminatu i szyby z poliweglanu


W dziale sprzedam jak powęszysz to znajdziesz to czego szukasz.
  
 
Jak robiłem przegląd 125ki to w Krakowie objezdzilem kilka stacji i zawsze czepiali sie jakiś pierdółek. Wyjechałem poza Kraków i nie było najmniejszego problemu z podbiciem

Lekkie elementy => giełda na stronie, rajdy.hoga.pl, alledrogo
  
 
Moje zajechane 903 mialo na seryjnej skrzyni 17, albo 19 sek do setki, nie pamietam dokladnie.
Nowy, abarthowski 899 "po yapku" mial znacznie mniej, tymbardziej na krotkiej skrzyni