| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
rjsunset Daewoo Espero 1.5 16 ... Kraków | 2003-07-17 17:17:27 a w jakiej cenie to Espero?
Pytan podobnych do Twojego bylo juz wiele na forum, poczytaj...zobaczysz, ale wszystko zalezy od Ciebie. |
Lee GF8 Katowice | 2003-07-18 14:12:14 to bardzo dobry temat na podstrone...
dla kupujacego: na co pa3ec, co sie psuje itd... itd... |
piotr-ek | 2003-07-18 14:53:42 I dla sprzedającego pt. UWAŻAJ NA CO PATRZY KUPUJĄCY! |
tommi-j Renault małopolska | 2003-07-29 09:39:27 Witam
Mam takie pytanie: Czy są jakieś różnice w wyposażeniu seryjnym wersji 1,5 GLX,a 1,8;2,0 CD? Jeżeli tak to jakie? Szukałem w wyszukiwarce,lecz nie udało mi się nic znaleźć na ten temat. A pytam dlatego,że tracę już cierpliwość w szukaniu Espero 1,8 lub 2,0. Raz, że pojawiają się rzadko egzemplarze w dobrym stanie i z niedużym przebiegiem, a dwa,że jak już się znajdzie jakiś to momentalnie zmienia właściciela. Właśnie wczoraj miałem taki przypadek Nie chciałbym być jeszcze z 0,5 roku być bez auta, więc zaczynam zastanawiać się nad kupnem 1,5 , bo jest nich trochę więcej do sprzedaży. A jak wygląda sprawa osiągów wersji 1,5 z LPG? Da się jeszcze na trasie wyprzedzić coś więcej niż tylko "kaszlaki" i "cieniasy". Dodam że nie oczekuję od auta sportowych osiągów,lecz sprawnej jazdy. Ale się rozpisałem |
Cwikus DU Espero 1.5GLX 16V Piekary Śląskie | 2003-07-29 10:53:31 link - tutaj masz opisane wyposazenie espero. Na dole jest tabelka, co jest w jakiej wersji opcjonalne, a co seryjne.
A co sie tak uparles na 1,8 lub 2,0 ? |
piotr-ek | 2003-07-29 10:55:01 Krótko mówiąc mogą się różnić tylko regulacją kierownicy... a jak ma się sprawa weluru? |
Zoltar Fajne Gdańsk | 2003-07-29 12:38:25
1.5 nie ma takiego weluru, jak 2.0 Nie wiem, jak na trasie 1.5. Ale jak ma ponad 10 koni mniej po zagazowaniu niż 2.0 i sporo mniejszy moment. To super nie będzie |
tommi-j Renault małopolska | 2003-07-29 12:48:37 Uparlem się przy silnikach 1,8 lub 2,0 z kilku powodów:
1. Przede wszystkim nie ma to jak duża poj. skokowa silnika.Dzięki niej silnik ma większy moment obr. co pozwala jeździć na niższych obrotach i jest bardziej elastyczny. 2.Z opini, które czytałem na forum wynika, że dziękji odprężeniu silniki te są b.trwałe. 3.W moim poprzednim aucie miałem silnik 1,6 8V i 86 km.+LPG,a jak jeździłem Bravą 1,4 12V o mocy 80 km. to auto wydawało mi się b. słabe mimo podobnej mocy i masy,oraz identycznego podwozia. A co będzie jak będę jechal na gazie i z włączoną klimą Chociaż muszę przyznać że Lanos 1,5 16V całkiem nieźle śmiga, ale on ma 10 km.więcej od Espero 1,5. |
Zoltar Fajne Gdańsk | 2003-07-29 12:59:48 I Lanos jest 100 kg lżejszy Z tą jazdą na niskich biegach się zgadzam. Tylko to ogromne męczarnie dla silnika Ale na 5 poniżej 50 nie "przerywa" Ogólnie moim zdaniem można jeździć na niskich obrotach, ale od 2 tys. Poniżej to zabójstwo dla silnika Jakie auto miałeś przed Bravą ? |
tommi-j Renault małopolska | 2003-07-29 13:17:33 Moje poprzednie auto to Fiat Tipo,auto też tanie i trochę "mało przytulne" w środku, ale zewieszenie i silnik były the best. Przejechał 220 tys. i silnik nadal był w tak dobrym stanie, że nawet nie trzeba było cofać licznika do sprzedaży. A co ciekawe LPG założyłem przy 185 tys.(z poważnymi obawami o jego trwałość) i zupełnie ni było oznak jakiegokolwiek zużycia silnika.Jednym zdaniem A posiadaczem Bravy niestety nie jestem. |
Dominik_Olechnowicz Szczecin | 2003-07-29 13:36:08
Ja sie raczej nie zgodze...Do gdanska nie mam duzo wiec mozemy maly tescik zrobic d
A zdazaja sie 1.5 ze skora w standardzie... juz 2 takie widzialem |
tommi-j Renault małopolska | 2003-07-29 13:49:20
właśnie przeglądam "Giełdę samochodową" i widzę ogłoszenie sprzedaży Espero 2,0;1996;140 tyskm.;pełna opcja + SKÓRA.Cena 2000 EUR.Auto na białych tablicach. |
Zoltar Fajne Gdańsk | 2003-07-29 14:09:00 |
piotr-ek | 2003-07-29 14:16:17 A zarejestrują toto w PL? |
Zoltar Fajne Gdańsk | 2003-07-29 14:21:24
A czemu nie. Spełnia Euro2. Tylko koszty sprowadzenia będą duże Ale za rok już jak za darmo |