Co z tym zrobic? lpg w acura integra 1.8 (b18b1)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam acure nitegre 1.8 142 Km na sekwencyjnej instalacji agis.
mam mnostwo problemow z ta instalacja. doradzcie mi co zrobic. silnik na lpg wykazjue slaba dynamike (na benzyce lata super...) po nagrzniu na lpg wyswietla sie check engine, ogolnie kultura pracy na lpg pozostawia wiele do rzyczenia. w zwiazku z tym mam pytanie . czy listwa wtryskiwaczy waltek (czerwona ) jest dobra do tego auta? jaka powinna byc srednica wtryskiwaczy i cisnienie na parowniku?
sprobuje dokonac regulacjii za pomoca interfejsu ale nie jestem pewien czy to cos da. prosze o rade bo te warsztaty z którymi miałem do tej pory do czynienia wogóle nie znaja sie na tym co robia:-/ (parownik zamontowany był poprzecznie do kierunku jazdy- jaki ma to wpływ na prace silnika?) pozdrawiam
  
 
witaj.
najważniejsze przy hondzie to dobrze wyregulowane zawory. a po drugie co to masz za egzotyczna instalacje. podaj wiecej danych . sam zakładałeś czy ktos ci to zakładał bo tam trzeba najpierw kierowac kroki z problemami.

Cytat:
2008-12-09 16:46:43, martinsr2 pisze:
mam acure nitegre 1.8 142 Km na sekwencyjnej instalacji agis. mam mnostwo problemow z ta instalacja. doradzcie mi co zrobic. silnik na lpg wykazjue slaba dynamike (na benzyce lata super...) po nagrzniu na lpg wyswietla sie check engine, ogolnie kultura pracy na lpg pozostawia wiele do rzyczenia. w zwiazku z tym mam pytanie . czy listwa wtryskiwaczy waltek (czerwona ) jest dobra do tego auta? jaka powinna byc srednica wtryskiwaczy i cisnienie na parowniku? sprobuje dokonac regulacjii za pomoca interfejsu ale nie jestem pewien czy to cos da. prosze o rade bo te warsztaty z którymi miałem do tej pory do czynienia wogóle nie znaja sie na tym co robia:-/ (parownik zamontowany był poprzecznie do kierunku jazdy- jaki ma to wpływ na prace silnika?) pozdrawiam

  
 
http://img58.imageshack.us/img58/7703/dsc00025qw2.jpg

po weekendzie wrzuce szczegolowsze zdjecia i wyreguluje zawory to zobaczymy co to da.
jak widac na zdjeciu czeka mnie jeszcze zmiana sposobu montazu parownika.
autko kupilem juz z gazem z tym ze byla walnieta listwa (matrix) i gazownik zalozył walteka.
interfejs juz zamówiony wiec napisze czy regulacja dala rezultaty.

czy przy wlasciwej regulacji skladu mieszanki przestanie swiecic check engine?

a dokumentacja centralki (chyba tej) jest tutaj http://www.appstudio.com.pl/pl.dokumentacje.html

[ wiadomość edytowana przez: martinsr2 dnia 2008-12-10 16:33:38 ]
  
 
aby ustalić średnicę dyszy należy sprawdzić jaki jest czas otwarcia wtryskiwaczy benzynowych przy maksymalnej mocy silnika. Przejedź się na benzynie z komputerem i sprawdź jakie masz czasy otwarcia na wolnych obrotoach i przy maksymalnym przybutowaniu. Czas na wolnych obrotach jeśli jest rzędu 2-3 ms eliminuje zastosowanie valteków bo są za wolne do takich czasów. 4-6 ms to możliwość dobrej pracy valteków.
Czas przy mocy maksymalnej służy do doboru średnicy dysz przy nadciśnieniu 1 bar. Do tego słuzy program doboru :
http://www.autogas.pl/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownload&cid=14
Zalecane ciśnienie 1 bar i nie więcej niż 1.2 bar , dlatego że w więszych nadciśnieniach valteki maja pogorszoną dynamikę ( ciśnienie gazu przeciwdziała otwieraniu). Położenie reduktora nie jest istotne.
Zacznij od średnicy dyszy 2.7 mm i ciśnienia 1 bar ( jest to wartość nadciśnienia , jeśi Twoja instalacja posługuje się wartością ciśnienia absolutnego to jest to 2 bar)

[ wiadomość edytowana przez: hydrol dnia 2008-12-10 16:17:24 ]