Nie działa wentylator w MV

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam Forda Escorta MV 1.8D z 19991r. Nie działa wentylator chłodnicy. Co może być tego przyczyną? Czy ma ktoś schemat instalacji elektrycznej?
  
 
temat był omawiany (hasło "wentylator" daje 5 stron wątków). Poszukaj, a jak nie znajdziesz-wtedy pisz.
PS: podepnij na krótko wentylator do aku
  
 
wtedy dziala
  
 
to może opisuj dokładnie, co zrobiłeś, jak i kiedy działa itp...
wtedy będzie innym łatwiej odpowiedzieć, a i Ty będziesz miał więcej konkretnych info...
  
 
w wyszukiwarkę zajrzałeś?
  
 
tu nie potrzebny jest schemat poszukaj czujnika albo na chłodnicy albo ma wężach wypnij wtyczke i zewżyj ją drutem jeśli wentylator ruszy to do wymiany jest czujnik ten z ktorego wypniesz wtyczke
  
 
Cytat:
2009-05-07 12:20:25, zybi182 pisze:
tu nie potrzebny jest schemat poszukaj czujnika albo na chłodnicy albo ma wężach wypnij wtyczke i zewżyj ją drutem jeśli wentylator ruszy to do wymiany jest czujnik ten z ktorego wypniesz wtyczke


Dokladnie tak
  
 
Ja ja przeczyściłem styki, nie styki to zaczęło działać dopiero.
  
 
a jak ja mam z klimą??? czujnik jest 4 pinowy , to które piny zewrzeć ?? żeby wentylator załączył?? oczywiście chodzi mi o czujnik na wężu bo tam chyba idzie temp. do wentylatora? pozdrawiam
  
 
Zwierasz w kostce 1 z 4 lub 3 z 5 jesli wentylator zadziała to wiadomo ze czujnik do wymiany.
Sprawdz czy masz napiecie w kostce na pinach.
  
 
dzięki posprawdzam jutro , a jeśli by nie było napięcia to co wtedy?? komp?
  
 
Cytat:
2009-05-07 20:34:03, adrian_mk6 pisze:
dzięki posprawdzam jutro , a jeśli by nie było napięcia to co wtedy?? komp?

kable+skrzynka bezp+czujnik temp
  
 
Cytat:
2009-05-07 12:15:08, maritaj pisze:
wtedy dziala


U mnie był spalony ten duży zielony przekaźnik znajdujący się w podszybiu na akumulatorem.
  
 
Na pinie nr 3 napiecie pojawia się po przekreceniu zapłonu
Na 5 pojawi sie napiecie jesli czujnik zewrze styki to wtedy załacza sie wentylator
Pin 4 sterowany od przekaznika który jest w skrzynce bezpieczników
Pin 1 jest połączony z czujnkiem cisnienia układu klimy
  
 
U mnie jak nie działał wentylator, to okazało się, że miałem przepalony bezpiecznik- ale ten znajdujący się przy akumulatorze. Tyle, że ja mam mk VII, nie wiem, jak to jest w mk V