Jaki mikser do ford escort 1,8 zetec?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
pytanie takie jak w temacie, mam instalacje 2 gen z centralka stag 2 L ktora wiem jest bylejaka i jest tylko bo jest mam srube i wyrzuce krokowca, jednak jazda na gazie wydaje mi sie ze jest zbyt slaby, jak depne powiedzmy na 2 biegu od 1200 obr to nie dzieje sie prawie nic az do 2 tys gdzie sie zaczyna budzic. Jezdezilem juz po gazownikach i regulowalem ale nadal to samo, jak rozkrece register ze jezdzi od dolu dobrze to spalanie jakies 20l/100 km wychodzi.
Kolega ma essa 1,6 zetec i takiego czegos nie ma u mnie podejzewam ze misker zle dobrany bo jest tak od kiedy go kupilem, parownik ma 40 tys a wiec mysle ze powinien byc ok.
a wiec doczepie sie miksera, jaki powinien byc dla silnika 1,8 ?? jego srednica ?
Pozdrawiam!!!


[ wiadomość edytowana przez: dulin7 dnia 2008-12-11 21:10:32 ]
  
 
a jaki masz reduktor i na ile koników.
  
 
http://www.rybacki.pl/
  
 
posiadam reduktor tomasetto 100hp a silnik ma 105 konikow.
Pozdrawiam!!!
  
 
dulin7, nie wiem jak masz ustawiony mikser (kierunek otworów wylotowych gazu - powinien być zgodny z kierunkiem przepływu powietrza). U mnie w pierwszej instalacji gazowej (lavato) mikser na początku był tak założony, że otworki byłu od strony wlotu powierza - na postoju, na wolnych obrotach śmierdziało gazem, a przy jeździe silnik był mułowaty. Po obruceniu miksera do góry nogami sytuacja diametralnie się zmieniła. Zmniejszyłem ilość gazu na wolnych obrotach i gaz przestał śmierdzieć, a ustawienie śruby dobrałem przy próbach drogowych, tak zachowanie (dynamika) silnika na gazie było podobne do benzyny.
  
 
ok tylko mi ten problem poteguje sie jak sie silnik mocno nagrzeje to praktycznie do 2 tys wcale nie ciagnie, podejzewam ze moze gaz plynacy dlugim wezem i nad chlodnica sie nagrzewa i jest zadszy i mieszanka ulega zuborzeniu ale sprawa miksera tez mnie interesuje jaki tam powinien byc.
Pozdrawiam!!!