| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
RemikGT Sympatyk FEFK Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2008-12-13 18:35:18 No i mam problem.
A mianowicie wczoraj ,samochód odmówił mi posłuszeństwa, nagle przestał silnik pracować, w czasie jazdy powiedział STOP
Jeszcze wczoraj padła diagnoza -pompa paliwa- po przekręceniu kluczyka ,nie dawała oznak zycia. Dzis ja wymieniłem, nalałem paliwa i od razu zapałił. Kilkanasie razy był odpal, i zero problemów. Po pracy wyjechałem nim z firmy z zamiarem udania sie do domu,pojechałem po fajeczki ,zgasiłem, kupiłem ,wsiadłem odpaliłem,przejechałem ok 1500m i to samo,silnik po prostu zgałz podczas jazdy,objaw typowy dla nagłego odciecia paliwa. Na miejscu sprawdziłem bezpieczniki, sprawdziłem pompe czy chodzi i ZONK. Sciągnełem go do firmy sprawdziłem prądy na pompę paliwa ,skrzynke,przekaznik i wszystko bangla. wszystko funkcjonuje jak należy więc skrzynka odpada. Czyli moje podejrzenie jest takie ze nie ma iskry. I teraz pytanie jak sie za to zabrac żeby jak najmniej sie narobic???????????????? Co sprawdzic w pierwszej kolejności???????????? Dodam iż sprawdziłem kostki,podmieniłem Edis4. i nic jak nie zapalał tak nie zapala [ wiadomość edytowana przez: RemikGT dnia 2008-12-16 00:52:10 ] |
RemikGT Sympatyk FEFK Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2008-12-13 18:59:11 dobra cos tam wiem,po rozmowie z Toradkiem który mnie w pewien sposób ukierunkował , a raczej wskazał droge która iśc a dokładnie kabelki, mysle ze jutro cos z tego moze wyniknąć.
Ze tez musiała paść moja słaba strona, czyli elektryka |
Mikatt Escort Driver Ford Escort Zawiercie | 2008-12-13 22:33:22 hmm miałem w rsie podobnie jak ty, tylko po trochę dłuższym dystansie świrował czyli zgasł i kapota,problem u mnie tkwił w immo,któryś kabelek nie stykał ,wyczyściłem wszystkie połączenia w całym aucie(profilaktycznie ;P) i do dziś żadnego problemu , jeszcze możesz zobaczyć czy czasem masa od pompki gdzieś nie jest luźna,względnie wszystkie masy od wypadku ,trochę może Ci to pomóc |
Mikatt Escort Driver Ford Escort Zawiercie | 2008-12-13 22:33:57 hmm miałem w rsie podobnie jak ty, tylko po trochę dłuższym dystansie świrował czyli zgasł i kapota,problem u mnie tkwił w immo,któryś kabelek nie stykał ,wyczyściłem wszystkie połączenia w całym aucie(profilaktycznie ;P) i do dziś żadnego problemu , jeszcze możesz zobaczyć czy czasem masa od pompki gdzieś nie jest luźna,względnie wszystkie masy od wypadku ,trochę może Ci to pomóc |
everlast Sympatyk FEFK 2xRS2K Bielsko-Biała | 2008-12-14 11:23:08 RS i jego problemy to głównie elektryka
Czasem sie trzeba ładnie duzo nakombinowac zeby znalezc co go boli. Ja tak mialem juz nie raz (tzn nigdy nie odmówil mi posłuszenstwa i zawsze dowiozl do celu -odpukac ). Czasami wyleczylem a czasami sam sie wyleczyl ten typ tak ma to przeciez N7A
P.S. w takiej sytuacji bardzo przydaje sie instalka drugiej generacji więc remik dawaj blosa i zawsze dojedziesz do celu
Już to przerabialem jak mi pompa paliwa siadla chyba ze jak nie ma iskry to gaz nie pomoze...
sprawdz czujniki polozenia walu itp albo podmien kompa. masz duzo gadgetow to cos napewno zdzialasz
kolejny raz sie sprawdza: "NIE MIAŁ CHŁOP PROBLEMÓW, KUPIŁ RS" |
RemikGT Sympatyk FEFK Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2008-12-14 12:34:25 Od 10 walcze i sprawdziłem całą elektryke silnika(padło podejrzenie ze moze gdzieś nie mam masy na cewkach itp) kazda masa sprawdzona ,na kazdej wtyczce jest prąd,tzn tak gdzie powinien byc. i dalej nic i zastanowiło mnie jedno a mianowicie, skoro prąd na cewki idzie,wszystkie kostki,masy itp sa ok to coś z paliwem musi być ,niby pompa chodzi ,ale dla pewności odkręciłem przewód zasilający listwe wtryskową przekreciłem kluczyk i bingo.
SUSZA. idąc tym tropem ,odpiełem przewód przed filtrem i SUSZA, czyli jednak cos w zbiorniku nie bangla, ze paliwka nie pompuje, i znowu muszę spuscić cały bak paliwa
i sciągac zbiornik [ wiadomość edytowana przez: RemikGT dnia 2008-12-14 12:35:31 ] |
DRIVERRS_ Honda Civic Coupe EM2 Legnica | 2008-12-14 12:42:07 Moze sie taka pajeczasta maź zrobila w ziorniku czasami sie tak robi i potem przewody paliwowe zatyka |
everlast Sympatyk FEFK 2xRS2K Bielsko-Biała | 2008-12-14 14:29:19 obstawiam że spadł wężyk pomiędzy pompa paliwa a tym mocowaniem pompy. Mialem tak samo. pompa dzialala, dzialala... az ja zatarlem. Bez sciagania baku sie obeszlo - powiekszylem sobie otwor od gory i juz dostęp byl |
RemikGT Sympatyk FEFK Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2008-12-14 17:00:55 jezdzi
ciekawe ile zrobie ,wczoraj tez jezdził i zrobiłem 2 km |
RemikGT Sympatyk FEFK Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2008-12-14 17:53:29
zle obstawiłes przyczyna była w zbiorniku ale nie węzyk.
jedna zasada jak sobie sam nie zrobisz to pewności nie możesz mieć
jedno wiem, instalacje ,prądy, masy mam sprawdzone i z tym spokój na lata.To jeden plus i chyba jedyny z całej akcji, teraz trzeba iść potestować i zobaczymy jak bedzie funkcjonować, a przy okazji wyszło ze mam zatarty lewy tył więc w tygodniu jeszcze hamulce rozebrać muszę.
jedyny wniosek ze gdyby było lpg to by jezdziło, nie ma lpg stoi,a raczej stało, kolejny wnisek trzeba montowac lpg i montuje od razy po swietach wkładam sekwencję, tyle ze z sekwencja tez kłopot jak pompa nie działa. [ wiadomość edytowana przez: RemikGT dnia 2008-12-14 17:55:35 ] [ wiadomość edytowana przez: RemikGT dnia 2008-12-14 17:57:14 ] |
RemikGT Sympatyk FEFK Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2008-12-14 20:20:38 Moja wiedza sie skończyła
Znowu to samo. Załozona nowa pompa( z pudełka) przejechane 5km i to samo. Przestaje dostawać paliwo. Zatrzymam się, przez chwilke pompa robi słynne bzzzzzzzz po przekreceniu kluczyka. zrobiła 3 razy i cisza, umarła. Ktos sie kiedys z czyms takim spotkał????????????
Rece opadaja, a najgorsze ze już za 2 pompy jestem w plecy. |
Matys318 Audi s8 4,2 v8 2000r ... Głogów | 2008-12-14 20:26:47 co odpowiada za napiecie na pompe moze jakos ci komputer ja pali? |
Pre100n Sympatyk FEFK Ford Focus II C-Max Wroclaw | 2008-12-14 20:33:49 Remiku nie wiem jak jest w RS ale moze pomoze ci to co powiem. Jak mi padła pompa w Focusie to spec mechanik doradzil ze lepiej bedzie regenerowac stara pompe bo jak wstawie nowa to trzeba ja bedzie programowac zeby dzialala z fabrycznym immobilizerem. Moze twoja pompa i immo sie nie dogaduja? a moze immo zdechlo odcina po jakims czasie doplyw paliwa. |
RemikGT Sympatyk FEFK Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2008-12-14 20:46:06 Preston jakby immo miało tu cos wspólnego wydaje mi się że nowa by nie zagadała.
a załozyłem nowa i działała, do czasu
rece opadaja kombinuje mysle i nie mam zielonego pojęcia co moze powodować taka sytuacje, a poza tym ja nie mam immo |
RemikGT Sympatyk FEFK Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2008-12-14 20:56:33
jakie immo??????????? ja nie mam immo. przekaznik działa. poprzekreceniu kluczyka słychac jak rozłacza obwód. |
RemikGT Sympatyk FEFK Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2008-12-14 21:00:03 teraz pytanie za sto punktów, co sie dzieje jak uderzenówka nie łaczy????????
bedzie sżło napiecie na pompę?????? dodam iz podpinając próbnik w pin którym idzie stałe zasilanie pobnik tylko się ledwo świeci ,minimalnie jak włoze w pin który daje napiecie po przekreceniu kluczyka swieci normalnie, |
matek6 Sympatyk FEFK Escort Turnier Sztum | 2008-12-14 21:03:23 Wnioskuje, że musisz przedmuchać sprężonym powietrzem przewody paliwowe w przeciwnym kierunku niż przepływa paliwo (ale przewody muszą być wszędzie porozłączane). To, że pompa przestała "bzykać" po trzeciej próbie świadczyć może również, że zadziałał bezpiecznik termiczny (czyli prawidłowo) ale możesz mieć uszkodzony zawór nadmiaru ciśnienia paliwa- jest umieszczony na końcu listwy. Listwa jest połączona z wszystkimi wtryskiwaczami (podaje paliwo) i na końcu jej jest mały zawór membranowy połączony z podciśnieniem kolektora ssącego. Nie odrzucam myśl kolegów o wyczyszczeniu dokładnym zbiornika paliwa- oczywiście nowy filtr paliwa (obowiązkowo). Pozdrowionka |
matek6 Sympatyk FEFK Escort Turnier Sztum | 2008-12-14 21:05:33
a czy mierzyłeś omomierzem oporność uzwojenia pompy paliwa? |