[S] Omega A C20NE GLS

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Rok 1989 (końcówka), korbka edyszyn, foty w profilu.

Przelot 223tyś (autentyczny, z resztą widać po stopniu zużycia wnętrza, a właściwie braku zużycia)

Auto na bieżąco serwisowane w GEKO Cars w Poznaniu (ostatni przegląd w kwietniu przy 215tyś)

Na ostatnim przeglądzie było robione:

- wymiana oleju silnikowego, oleju skrzyni biegów, płynu hamulcowego, oleju przekładni kierowniczej, płynu chłodniczego z przepłukaniem układu, wszystkie filtry, świece, kable wysokiego napięcia, termostat, końcówki drążków kier. końcówki stabilizatora (+ zbieżność), poduszki pod skrzynią (chyba o niczym nie zapomniałem).

- silnik nie bierze oleju, puszczać zaczyna uszczelka pod klawiaturą (z resztą wymieniam ją co drugi przegląd)

- pierwsze oznaki skrzywienia zaczepu sprzęgła (koszt nowego kompletnego sprzęgła około 5 stów) - można jeszcze śmiało jeździć, zaczyna ślizgać tylko przy obrotach zbliżonych do maks ale pewnie niedługo trzeba będzie zmienić

- czasem przy odpalaniu trzeba dodać trochę gazu, obroty nie falują, generalnie wsiąść i jechać

- czujnik poziomu płynu chłodniczego w korku nie działa (podwieszony drucikiem żeby kontrolka nie świeciła), jak komuś potrzeba to może sobie taki korek załatwić

- z przodu zmieniane były heble na mocniejsze - tarcze SBS klocki Texar

- nowa przednia szyba z anteną i przyciemnionym pasem

- tapicerki nie powycierane, wyglądają jak nowe

- kilka miejsc do zrobienia dla lakiernika (dla zainteresowanych mogę zrobić fotki)

Auto sprowadzone do PL jakoś w połowie lat 90-tych, od tego czasu u mnie w rodzinie.

Nigdy nie było bite, raz stłuczony reflektor prawy przedni (ciotka nie wyrobiła wjeżdżając do garażu). Wszystkie podłużnice i poprzecznice proste jak strzelił.

Lakier oczywiście różnych grubości gdzie się da (walka z rudą).

W środku jest radyjo Opla (bodajże grundig jakiś), kaseciak, ale nie daje głowy że działa więc lepiej przyjąć że radio trzeba sobie dokupić.

Cena 3500 lub 4000 z dodatkowym kompletem kół z zimówkami. Dodatkowe pytania na Priv. Auto w Poznaniu w ciągłej eksploatacji.
  
 
Wystawiony na ogłoszenie z fotami:

ogłoszenie na otomoto




[ wiadomość edytowana przez: Behi dnia 2008-08-10 20:10:07 ]
  
 
Update - czemu auta w bardzo dobrym stanie technicznym bez ukrywania wad i zalet nie schodzą?

Odp. bo nie ma GAZ'u

Przegląd techniczny do września 2009.

Nowe kompletne hamulce z tyłu (tarcze z bębnami, zaciski, klocki - jest rachunek).

Nowy akumulator (2 lata gwarancji).

Cały czas na chodzie.

Radio zmienione na Blaupunkta (też kaseciak, ino mocniejszy i działa w 100%)

Cena ostateczna 2500zł.

Auto do obejrzenia w Pile.

Ruda łapie ranty drzwi z prawej strony (kałuże...).

Przegląd przeszło w ASO Audi bez żadnego halo. Wszyscy co oglądają są pozytywnie zdziwieni stanem technicznym, tylko ku#$@ nikt nie kupić nie chce
  
 
Moja z gazem, rok młodsza, też w sumie w dobrym stanie technicznym, trochę lepsze wyposażenie, za tyle od ręki poszła.
Masz rację, po prostu nie masz gazu.
  
 
Pocieszające to nie jest