MotoNews.pl
  

Dalsze problemy z essim!!! pomocy!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
juz mi rece opadaja!!! czytam na forum czemu slysze wycie wciaz i wszedzie napisane lozysko, wymienione i dalej wyje!!! co moze byc tego przyczyna???????? moze niekoniecznie w zawieszeniu?
  
 
a może opony
  
 
Cytat:
2008-12-16 22:44:55, czester pisze:
a może opony


nie dopisalem... Opony wymienione, tyl i przod, wywazone.
  
 
A moze przegub zewnetrzny lub wewnetrzny... Na kazdym biegu to samo??? Moze to od skrzyni
  
 
jakby mi wyło to bym się cieszył.
a powaznie trzebna zlokaliwoać wycie moze brak oleju w skrzyni,a opny masz nowe ze sklepu,jakiej firmy
  
 
Cytat:
2008-12-16 23:11:02, RemikGT pisze:
jakby mi wyło to bym się cieszył. a powaznie trzebna zlokaliwoać wycie moze brak oleju w skrzyni,a opny masz nowe ze sklepu,jakiej firmy


opony sa ok bo po przelozeniu tak samo robi a wzeszlej zimy bylo wszystko ok. lozyska wymienione a z tym olejem zobacze dzisiaj. a jak sprawdzic stan oleju w escorcie? w ktorym miejscu i jaki poziom ma byc? aha przeguby tez dobre, kierownica nie trzesie alee wydaje mi sie ze lekko sciaga na lewo przy dodawaniu gazu i przy hamowaniu. i dodam ze slychac to po przekroczeniu 40 km/h


[ wiadomość edytowana przez: groobyg2 dnia 2008-12-17 15:38:11 ]
  
 
ups
  
 
kolego walnij sie pod autko... tam zobaczysz sobie skrzynie od przodu zobaczysz sobie srube na imbusa wkręcona w skrzynie i tam dolewa sie olej... w manualu cięzko sprawdzić poziom... kup sobie litr ORGINALNEGO oleju i dolej... wiem co mówie z tym orginałem... zalałem Castrola i straciłem 5 bo synchronizator sie zkleił i itak musiałem kupić Fordowski.. lej tak długo aż nie zacznie wyciekac przez tą dziure po wykręconej srubie... jak zacznie kapać to zaczekaj tak długo aż przestanie i możesz zakrecic i cieszyc sie z tego ze skrzyni nic sie nie stanie
  
 
Cytat:
2008-12-17 16:02:02, essi1616v pisze:
kolego walnij sie pod autko... tam zobaczysz sobie skrzynie od przodu zobaczysz sobie srube na imbusa wkręcona w skrzynie i tam dolewa sie olej... w manualu cięzko sprawdzić poziom... kup sobie litr ORGINALNEGO oleju i dolej... wiem co mówie z tym orginałem... zalałem Castrola i straciłem 5 bo synchronizator sie zkleił i itak musiałem kupić Fordowski.. lej tak długo aż nie zacznie wyciekac przez tą dziure po wykręconej srubie... jak zacznie kapać to zaczekaj tak długo aż przestanie i możesz zakrecic i cieszyc sie z tego ze skrzyni nic sie nie stanie


dolalem i dalej to samo juz mam dosc!! escort = problemy! najpierw nie chcial palic teraz to!!! od czego moze jeszcze buczec skoro wymienione lozyska, lewy przegub (prawy ok) sworznie, koncowki drazka. a jak sie dolewa olej to wiem


[ wiadomość edytowana przez: groobyg2 dnia 2008-12-17 16:59:08 ]
  
 
a felgi proste?? i dosyć wiatru w oponach??
  
 
kolego to tyl czy przod? jak wymieniles lozysko to wymieniles pierscienie w bembnie? czop tez sie zuzywa ale rzadko to jest przyczyna huczenia. Mowie o tyle


[ wiadomość edytowana przez: Matys318 dnia 2008-12-17 17:17:01 ]
  
 
Cytat:
2008-12-17 17:05:45, essi1616v pisze:
a felgi proste?? i dosyć wiatru w oponach??

z kolami wszystko ok. bylem wczoraj na wulkanizacji bo myslalem ze to tez to. a przez tylne lozysko tez moze tak okropnie wyc?? czy najpierw patrzec na przeguby skrzyni?
  
 
u znajomego jak maił kadeta i walniete z tyłu łozysko to w całym aucie wyło... ale kadet miał 25 lat więc nic dziwnego... ale po wymianie był spokuj.. dokładnie posłuchaj a najlepiej przejedz sie z kims kto ma pojęcie zeby oblukał...
  
 
Cytat:
2008-12-17 17:25:58, essi1616v pisze:
u znajomego jak maił kadeta i walniete z tyłu łozysko to w całym aucie wyło... ale kadet miał 25 lat więc nic dziwnego... ale po wymianie był spokuj.. dokładnie posłuchaj a najlepiej przejedz sie z kims kto ma pojęcie zeby oblukał...

mam wrazenie jakbt to z przodu wylo. co moze jeszcze wyc z przodu? polosie? aha, czy leciutki luzik moze byc na nich? i wrazie czego czy pasuja od 1.3 92r?


[ wiadomość edytowana przez: groobyg2 dnia 2008-12-17 17:31:31 ]
  
 
ja mam delikatny jak mocno nimi szarpne... ze tak powiem to z całej siły... na nich masz też takie gumowe wyważenie... może coś z nim... przemiesciło sie i tak może masz
  
 
Cytat:
2008-12-17 17:30:48, groobyg2 pisze:
mam wrazenie jakbt to z przodu wylo. [ wiadomość edytowana przez: groobyg2 dnia 2008-12-17 17:31:31 ]



Oba lozyska wymienione czy tylko jedno? moze nie z tej strony zmieniles skoro mowisz ze z przodu wyje.
Wez kogos kto sie zna, bo zmiana przegubow to spore koszta, a one za zwyczaj nie wyja.
Ewentualnie skrzynia, lozysko kielicha przegubu, lozysko walka glownego lub ogolnie ktores lozysko w skrzyni.
  
 
Cytat:
2008-12-17 17:41:58, Magik123 pisze:
Oba lozyska wymienione czy tylko jedno? moze nie z tej strony zmieniles skoro mowisz ze z przodu wyje. Wez kogos kto sie zna, bo zmiana przegubow to spore koszta, a one za zwyczaj nie wyja. Ewentualnie skrzynia, lozysko kielicha przegubu, lozysko walka glownego lub ogolnie ktores lozysko w skrzyni.


lozyska piasty oby dwa wymienione. duzo zabawy z wymiana lozysk w skrzyni?
  
 
podnies auto z tylu i zakrec kolem bedzie slychac czy to lozysko w tylnym kole
  
 
Mowie Ci wez kogos kto ma pojecie, bo niedlugo wymienisz cale zawieszenie, skrzynie i dalej bedzie wyc, wiec moja rada daj juz sobie spokoj z pytaniami, bo na chybil trafil to w totka mozna grac, w Twoim przypasdku to juz sa duze sumy.
  
 
Cytat:
2008-12-17 17:51:48, Matys318 pisze:
podnies auto z tylu i zakrec kolem bedzie slychac czy to lozysko w tylnym kole

jakies niewielkie tarcie slychac ale kolo dorze sie kreci i nie zatrzymuje sie tak szybko.