MotoNews.pl
3 [131/132] drazki reakcyjne (224674/0) - PT
  

[131/132] drazki reakcyjne

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
pytanko mam, jakiej dlugosci jak zakonczone sa drazki reakcyjne krotkie i panhard we fiatach? nie wiem czy we wszystkich jest taki uklad, ale chyba w argencie tak powinno byc. chodzi mi o to czy sa zakanczane w podwojny stozek, czy pod normalna tulejke walcowa. bo srednie reakcyjne w argencie sa walcowe, pozostale tez?
  
 
tak w argentach zarowno w wahaczach tylnych{dlugich drazkach} jak i w drazkach skosnych sa walcowate pancerne tuleje wprasowywane, inaczej niz w 131(tych starszych} 132 i 124 {lada} gdzie sa delikatne gumeczki stozkowe z obu stron i tulejka metalowa

dorabialem do argenty te tuleje z poliuretanu w olkuszu{do rdazkow dlugich, sa wieksze niz w skosnych}, moze jeszcze maja formy z ktorych by mogli zrobic wiecej sztuk jesli bys chcial przejsc na drazki z argenty

co do dlugosci drazkow to nie jestem pewien ale dlugie i skosne chyba pasuja do lady z argenty, panharda nie ma w argencie, wiem ze tylny stab z argenty mk2 2000ie jest chetnie zakladany razem z drazkami do ladacznic latajacych bardziej niz mniej bokami







[ wiadomość edytowana przez: Bart128 dnia 2008-12-25 14:58:52 ]
  
 
bart zgadza sie, mam posrednie drazki (dlugie w twojej nomenklaturze chyba) ze stabilizatorem z arrgenty. maja wlasnie walcowe tuleje ktore mi pasuja. dlugosc tez dobra. teraz chcialbym jeszcze sie dowiedziec czy krotkei sa tej samej dlugosci i gdzie je moge zdobyc, bo latwiej mi bedzie do takich tuleje dorobic. panhard tez by sie przydal, ale jesli nie ma go w argencie to trudno. nie mialbys takich krotkich drazkow zbednych?
  
 
nie mam zbednych, jak regenerowalem zawias do argi to kombinowalem z drazkami skosnymi z poloneza ale pamietam ze cos z nimi bylo nie teges do argenty, dlugosc chyba i mniejsze tulele, potem sie okazalo ze oryginalne drazki skosne mam w bdb stanie i je zostawilem, tylko do dlugich drazkow dorobilem poliuretan, oryginalne tuleje z argenty mimo ze sa duze to wykonane sa z miekkiej gumy, mocno komfortowe nie wiem czy bedziesz zadowolony z tego w wyscigowej ladzie, zwroc na to uwage.
  
 
mi chodzi o ksztalt sam bedzi duza tuleje ertalonowa - szczyt braku-komfortu gdzie takie krotkie drazki dostane"?
  
 
zapytaj Wiktora ksywa Wik na forum, chlopak maniak argenty z Debicy, moze miec zbedne drazki.
  
 
a dasz rade mi zmierzyc ich dlugosc?
  
 
A tak przy okazji, ja mam pytanko

U mnie w 132 tył lata, jak żyd po pustym sklepie
i moje pytanko jest takie:
Drążki górne są takie same jak ? polonez/ łada ?
Drążki dolne wzdłużne są takie same jak ? łada ?

Pytam sie, bo naprawdę nie wiem
  
 
długie sa napewno takie same (dolne). co do górnych własnie proboje sie dowiedziec. a chociaz to 132, to nie wiem czy to to samo co arga. ale jesli to to samo to z checia wymienie gorne ładowskie za argowskie
  
 
131 do 78 mialo tuleje takie jak łada (podwójny stożek), pozniej zmeiniono na takie jak w argencie.

  
 
a dlugosci?
  
 
co do pytania tow.stalina to wyglada na to ze 132 ma takie same dolne drazki jak 124{lada}, te same tulejki stozkowe, i wymiarowo takie same jak argenty tyle ze argenta ma ze dwa razy grubsza rure dolnych{dlugich} drazkow no i inne tuleje{wieksze} niz 132, na mocowania pasuja. dodatkowo 131 ma dlugie drazki takie jak 124 i 132 do 78 roku a po 78 takie jak argenta, skosnych 131 nie posiada ma zato panharda takiego jak 124{lada}, chyba nic nie popieprzylem tym podsumowaniem

dlugosci skosnych w takim razie powinny byc takie same tylko inna technika wykonania tulejek i tyle. zmierzyc narazie nie mam jak, moze po swietach


[ wiadomość edytowana przez: Bart128 dnia 2008-12-25 17:11:33 ]
  
 
Cytat:
2008-12-25 17:09:53, Bart128 pisze:
skosnych 131 nie posiada ma zato panharda takiego jak 124{lada}, chyba nic nie popieprzylem tym podsumowaniem




co Pan za bzdury wypisujesz Panie Bart. 131 posiada skosne drązki, inaczej most obracałby sie wzgledem mocowan dolnych rdązków do mostu przy kazdym dodaniu/ujęciu gazu. Popiepszyłeś po całości
  
 
to ktore w koncu mi podpasuja z prostymi tulejkami?
  
 
no widzisz albo mi sledzik zaszkodzil albo za malo poplywal w te swieta jeszcze ide nadrobic zaleglosci
  
 
Stalin mówiłem Ci jak chcesz to ojciec strażaka ma tuleje do drążków nowe ale to już Ty sie z nim dogaduj
  
 
tuleje i gumy do tylnego zawiasu 132 to w kazdym sklepie z czesciami do lady kupisz,bez kombinowania i pewnie komplet bedzie kosztowal 15 zeta uwielbiam sklepy z czesciami do lady, te ceny...
  
 
A do Argenty już kupileś?? hihihi...
  
 
no to ja przy okazji poszukuje natenczas ardżentoskiego stabilizatora tyl i patentow na usztywnienie lajdaczki pod ostrzejszą jazde ale bez przesady bo to moj dupowoz a nie bolid do scigania kubicy roberta.
low budget w stylu niva samara truck wydaje mi sie najodpowiedniejszy pod projekt "lada za 400zl" ktorego nie chcialbym tym samym potroic
bart czy ja moge sie do ciebie usmiechnąc o 25cm paska na pas tyl 128sc?
  
 

Wole wizualizacje

To co pokazałem to mnie interesi
Dodam że ja mam most u siebie w 132 z roku 77 czyli tarcze
powiedzcie mi czy dostane te gumki czy e tam Misie Pysie