Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() jan_10 Pełnoprawny Klubowicz Forester 2.0 turbo w ... Poznań | 2009-04-28 23:47:57 znalesc dobry egzemplarz w pl ciezka sprawa, a trzeba takie klasyki trzymac przy zyciu... jak dla mnie (o ile kasa pozwala) szukac nastepnego i pielegnowac pielegnowac ![]() |
_Grzesiek_ Pełnoprawny Klubowicz Corsa B , był Senato ... Szczecin | 2009-04-29 15:29:52 Ja w swoim byłym , jeszcze zanim doszło to komplikacji, wyciąłem to kolano i wspawałem wyprofilowane blachy 3mm grube. I raczej będziesz miał ciężko znaleźć egzemplarz gdzie jest wszystko porządku z blacharka. Tak że , reanimuj to co masz. |
![]() chomik Pełnoprawny Klubowicz Opel Rekord E1 2 dr Piotrkow Tryb./Lincoln UK | 2009-04-30 22:17:56
Popieram ![]() ![]() |
![]() Bartek RegionAdmin Monza Gdańsk | 2009-05-22 16:02:38 A cóż to za silnik masz? Mantzel jakiś? Ciśnij maila na priva proszę to prześlę CI to co przeżyło śmierć HDD. Nie wiele tego ale do remontu blacharskiego się przyda mocno. Mam też nie kompletną książkę serwisową, w części zeskanowaną. Na dalsze prace digitalizacyjne nie mam czasu i mogę podesłać jakieś konkretne strony co najwyżej.
Pozdro |
![]() Bartek RegionAdmin Monza Gdańsk | 2009-05-23 21:21:12 Obiecane rzeczy. Z komentesem
Liny do rozdziałów książki serwisowej. Zostawiam je tu okrągły tydzień, potem zdejmuje z serwerza. Wstęp - po nim przyjmę prośby o konkretne rzeczy. Rozdział A - karoseria i znalazłem jeszcze d i e czego tyczą się nie pomnę. Dwa luźne obrazki to wymiary budy ia w szczególności punktów kontrolnych skręcone przez Grzegorza ![]() ![]() Serwis Book - Wstęp Serwis Book - A Serwis Book - D Serwis Book - E Wymiary Wymiary 1 P.S. Maćku Maćku, może to do jakiejś pobieralni trafić? [ wiadomość edytowana przez: Bartek dnia 2009-05-23 21:21:57 ] |
![]() Bartek RegionAdmin Monza Gdańsk | 2009-05-25 22:30:48 Drobiazg. Bardzo jestem ciekaw tego silnika. Dziś wrzuciłem zregenerowany silnik od szyb elektrycznych. Odzyskał kopyto, kłopotem jest sterownik, puszcza za mały prąd. Będę go czyścił na koniec dnia. Mam jeszcze pytanie jak ustawić odpowiedni kąt szyby? Im bliżej domknięcia tym wolniej się zamyka i tuż przy końcu brakuje mocy silniczkowi. W dół idzie jak przeciąg ![]() Kolejny krok to reanimacja nawiewu (wersja bez klimy). Zdejmuję całą dechę mam nadzieję po raz ostatni ![]() ![]() Ten samochód to jest patologia... wszystko co zrobił w nim poprzedni właściciel mnie rozpie... Tak żałuje że go kupiłem że sobie nie wyobrażacie. Ile czasu, serca, nerwów i kasy w nim utopiłem to masakra. I cały czas nie jest tak jak chce. Ta rzeźba w instalacji elektrycznej, jakieś chałupnicze systemy podokładane doprowadzają mnie do szwarc rozpacz. Dwie diody zielone włożył do sterowania szybami... normalnie nawiercił obudowę i włożył diody + jakiegoś ketona ![]() |
![]() Bartek RegionAdmin Monza Gdańsk | 2009-05-26 00:44:34 Dlaczego z wałem? Wydaje mnie się, że tu właśnie nie będziesz miał żadnych kłopotów. Są 3 długości wałów. Przy automacie bierzesz najkrótszy. Wszystko powinno pasić. Właśnie skończyłem czyścić z mułu przełącznik, wywalać diody przyczepione na rapsy i izolować pokaleczone przewody. Magik to robił ![]() |
_Grzesiek_ Pełnoprawny Klubowicz Corsa B , był Senato ... Szczecin | 2009-05-26 15:12:04 Bartku , jak najbardziej pobaw się ustawieniem tej krótkiej szyny na 2 śrubki , ale ja na Twoim miejscu zwiększyłbym naciąg tej spiralnej sprężyny odpowiedzialnej właśnie za pomoc w podnoszeniu szyby. Już nie pamiętam jak to robiłem , ale chyba było bez problemu. |