Problem ze skrzynia - fiat 131!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam mam problem ze skrzynia biegow od fiata 131 jest to skrzynie ABARTH mam ja w czesciach czy nie ma ktos chematu takiej skrzyni i jeszcze jedno czym ona sie ruzni od zwyklej skrzynia 131??

[ wiadomość edytowana przez: bimber1 dnia 2009-03-05 08:06:08 ]
  
 
Masz tylko nakładke z drążkiem i nadlanym napisem ABARTH czy na obudowie skrzyni też masz taki sam napis? Jeśli masz skrzynke ze 131 z prostym lewarkiem to najbardziej prawdopodobne jest to,że masz seryjną skrzynię.Winiar i Walezy będą wiedzieć więcej jakie różnice są w tych skrzyniach.
  
 
Cytat:
2009-03-05 08:41:27, HEMIGTX pisze:
Masz tylko nakładke z drążkiem i nadlanym napisem ABARTH czy na obudowie skrzyni też masz taki sam napis? Jeśli masz skrzynke ze 131 z prostym lewarkiem to najbardziej prawdopodobne jest to,że masz seryjną skrzynię.Winiar i Walezy będą wiedzieć więcej jakie różnice są w tych skrzyniach.


jeżeli to prawdziwy abarth to chętnie zanabęde z niej synchronizatory

-----------------
"Fatalna Imitacja Auta Turystycznego"

P.U.H. MARAKANT

Transport samochodów / pomoc drogowa
Poliwęglan do rajdówek
  
 
Na skrzyni z boku pisze fiat 131BB jest dokladka z prostym lewarkiem na ktorej pisze ABARTH nie wiem czy ona jest cala czy tylko dokladka.
  
 
Nie kombinuj tylko kup drugą skrzynię. Jeżeli ktos ją zajeździł, to musiał być bardzo skuteczny
  
 
To sam sobie kup ja sobie ja zloze!
  
 
Abarth przyznaje się tylko do drążka pionowego, nie do całej skrzyni. Jednak te skrzynie były bardzo wytrzymałe, nie jestem pewien, czy istniały jakieś wersje z jeszcze wzmocnionymi synchronizatorami.

Jeżeli te części, które masz, noszą ślady większego zużycia, to składanie jej nie jest dobrym pomysłem. Jeżeli nie, to dobra okazja, żeby ją złożyć z nowymi łożyskami. A schemat w klubie na pewno się znajdzie, jakbyś pokorzystał trochę z wyszukiwarki, to może nawet wiedziałbyś, do kogo napisać konkretnie.
  
 
I maja inne przelozenia jest chyba krutsza ale nie wiem tego na pewno
  
 
Cytat:
2009-03-05 20:10:01, Bubu125 pisze:
I maja inne przelozenia jest chyba krutsza ale nie wiem tego na pewno



wydaje mi się że skrzynia miała długi 1 bieg a potem ciasno zestopniowane 2 3 4 5

w sumie to nie wiem czy naprawde coś takiego istaniało ale z opisów OBRSO które posiadam wynika że w samochodach treningowych zamontowane były "skrzynie synchronizowane ABARTH" a w rajdówkach niesynchronizowane Colotti

może też być tak że masz nakładke z napisem ABARTH i to już jest taka skrzynia

pozdr
  
 
Dzieki wielkie a zeczywiscie dowiem sie jak ja zloze i zaloze do fiata.
  
 
Cytat:
2009-03-06 20:37:23, Bubu125 pisze:
Dzieki wielkie a zeczywiscie dowiem sie jak ja zloze i zaloze do fiata.


dowiesz sie jak wyjmiesz I rozlozysz ta twoja skrzynke.

jezeli to abarth to ciekaw jestem z kad wexmiesz graty do niej

-----------------
"Fatalna Imitacja Auta Turystycznego"

P.U.H. MARAKANT

Transport samochodów / pomoc drogowa
Poliwęglan do rajdówek
  
 
cos sie wymysli
  
 
znajomy miał taką skrzynie o której pisał winiar. Bardzo trudno było ruszyć z 1 biegu bo taki był długi